Star Citizen - így készülnek az űrhajók

  • Írta: zoenn
  • 2018. január 21.
  • Videó
Ezúttal a fejlesztés kulisszatitkaiba enged bepillantást a Cloud Imperium Games, kiderül, hogyan készülnek a Star Citizenben szereplő űrhajók. A koncepciós fázistól egészen az elkészült modellekig követhetjük a folyamatot.

Szinte mindegyik Star Citizen-hírünkben felbukkan egy új mérföldkő, nincs ez másként most sem. A szimulátorra már 177 millió dollár adott össze 1,972 millió felhasználó. Chris Roberts csapata tehát teljes nyugalommal dolgozhat a játékon.

Ezúttal a színfalak mögé pillantunk, kiderül, hogyan készülnek az űrhajók a tervezési fázistól kezdve egészen a repülhető végeredményig.

Nem lesz rövid videó, közel egyórás anyagról van szó.

23.
Ooorky
#19: Valld be, hogy a cuccra költötted a félretett zsebpénzed és nem bírod elviselni, hogy kidobtad az ablakon azért vagy ilyen harcias XD
22.
KőbányaKispest
#19: Na jó, hagyjuk.... Az, hogy ki mit számol ki, és mi a valóság az két teljesen különböző dolog.
21.
Chrysh
#19: Pedig nem mondott hülyeséget, mert ha sehonnan se kapna pénzt, akkor kurva gyorsan ki kéne adniuk valamit, aztán legalább láthatnánk, hogy tényleg megérte annyi pénzt beleölni.

Erre persze kicsi az esély, amíg 10 milliók mennek el a projektre alaphangon évente, de én már kezdek eljátszani a gondolattal.
20.
logic5
#19: Téged is jól megetettek úgy látom :D 3 Millió dodó havonta... LOÁÁÁL :D
19.
malibutomi
#13: Most nagyot akartal mondani ugy fest de sikerult a tajekozatlansagod megcsillogtatni.
5 studio es 400+ fejleszto dolgozik rajta..szerinted mennyi a havi kiadasuk...elarulom sokan kiszamoltak mar valahol 3millio dollar korul havonta....epp csak nullara kijonnek az evente beszedett penzzel jelenleg.
18.
malibutomi
#8: Kicsit ezt tultoltad mert a WItcher 3 megjelenes utan kezdtek neki kemenyen (2015) de mar addig is 50-100 ember dolgozott rajta.
Ez a masik oldalrol az hogy a CIG-nel se studio sem team nem volt, a kickstarter utan kezdtek osszerakni magat a ceget hogy a jatekot fejlesszek. Szoval meg mindig ott tartunk hogy egy mindennel rendelkezo developer es egy nullarol indulo csapat eddig ugyanannyi idot toltott kb a fejlesztessel csak elobbi egy single player jatekot keszit utobbi egy MMO-t + egy single playert. Megis az utobbi kapja a sarat....erdekes.
17.
Juha
Ez a játék sokakat érdekel, és aki tud/akar, az áldoz is rá, sőt, akár már játszhat is vele, akit nem érdekel, vagy kételkedik, az továbblép, vagy vár tovább. Ennyi. Itt legalább nem a TE meg az ÉN pénzem költik olyan dolgokra, amik esetleg néhány ezer embert érdekelnek, de pont Téged és Engem nem, viszont kérdés nélkül a befizetett adódból fizetik, ezerszeres áron persze.

Tehát lehet itt vakarózni azon, hogy esetleg az adakozó gamereket, akik önszántukból kifizetnek valamennyi összeget, talán átverhetik, de ugyanezt tapasztalhatod bármelyik webshop-nál is, hiába a jogszabály, amelyik akar úgyis kibújik a kiskapun.
16.
logic5
#6: Ez azért van, mert NEM MINDENKI BAROM, és nem hiszi el, amit az orruk alá raknak, ELLENTÉTBEN VELED. Kívánom, hogy költs rá sok pénzt.
15.
Ooorky
#14: Volt olyan idióta aki azért költött 30.000$-t a játékra, hogy találkozhasson magával Chris Robert-szel...

http://www.pcgamer.com/meet-a-fan-who-has-spent-30000-on-star-citizen-ships/
14.
markoci555
Amikor utoljára képben voltam a játékkal 50 millió volt, mi a fene folyik itt? Mire adnak még pénzt az emberek? Biztos megjegyezte már valaki poénosan, de lassan ennyi pénzből igazi űrhajót fognak építeni.
13.
KőbányaKispest
Amig nem akad el a penzcsap, ne is varja senki, hogy kiadjak. Hulyek lennenek. Ez nekik biztos megelhetes.

Majd ha mar tenyleg kezd apadni a tamogatottsag (marpedig egyszer minden veget er) akkor kiadjak ők, azt lesz ami lesz. A fel banda mar harom szintes kertes hazba lakik ket terepjaroval a garazsba.
12.
KopyAti
Ahogy ez a végére ki fog nézni, még egy ps3 is elvinné! :-D
9.
delphijos
Szerintem a kettő között van az igazság. A Freelancer se “átverés” volt, és szerintem ez sem feltétlenül az, inkább az a gond hogy túl ambiciózusak az ötletek ( szerintem a NMS veszte is ez lett, szerintem azt se ilyennek tervezték , de kaptak egy határidőt a végén, és maradt az ami már kész volt ) a Freelancerből is rengeteg kimaradt hogy egyáltalán megjelenjen. A többi “sikertelen” Kikcstarter kampány sem feltétlen direkt átverés, csak az ötletgazdák nem látják át a megvalósítás folyamatát.... Persze nem állítom hogy egy ilyen sincs természetesen.
8.
Ooorky
#7: Ne zavarjon, hogy a CDProject-esek 2016-ig a Witcher 3-on és kiegészítőin dolgoztak, CB'77-ből max koncepciórajzok készültek.

Az se, hogy az SC mögött álló csapat eljátszotta ugyanezt (csak akkor még Kickstarter híján befektetők pénzével) Freelancer néven. Az se jelent volna meg ha nem veszi meg a Microsoft a csődbe jutott céget és kényszeríti őket, hogy 1 év alatt fejezzék be.

(+megsúgom, hogy a Kickstarter projektek kb. fele átverés)
7.
malibutomi
#6: A legviccesebb hogy a sok okoskodo ugy osztja az eszt hogy fingja nincs az egeszrol.
Egy pelda: Cyberpunk 2077: Egy meglevo studio altal keszitve ahol minden adott elejetol fogva, single player game. Bejelentve 2013 eleje, megjelenes 2019-2020

Star Citizen: kickstarteren indult, par ember egy pinceben, eloszor fel kellett epiteniuk a studiokat csapatot, MMO + single player (ket jatek). Bejelentve 2012 vege

No akkor most mennyire dolgoznak lassan ha 5 ev ment ra egy MMO es egy single player jatekra eddig ugy hogy nullarol indultak? Mikor egy befutott studio tolt 5 evet egy single player jatekkal.
De ott a ME:A szinten 5 evig keszult, vagy a GTA5.
6.
Mekee85
Star citizen hír -> "soefogmegjelenni" "kamu" "soseleszkész" "engemnemisérdekel" "ezéénnemadokpézt" Kommentek copy-paste
Zseniális. Év végén nemis év játéka szavazást tartanék, hanem hány ilyen komment jött egész évben.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...