Hivatalos: Xbox One-ra is megjelenik a Hellblade

  • Írta: fojesz
  • 2018. március 26.
  • Bejelentés
Link másolása
A Ninja Theory a hétvégén bejelentette, hogy hamarosan Xbox One-on is tiszteletét teszi a Hellblade: Senua's Sacrifice, amely sokak szerint a tavalyi év egyik legjobb játéka volt.

A hír nem egészen előzmény nélküli, hiszen a hónap elején két ország korhatár-besorolásokért felelős szervezete is lebuktatta a portot, azonban a Ninja Theory eddig várt a hivatalos megerősítéssel. Külön jó hír, hogy az átirat tényleg itt van a kanyarban, már április 11-én lecsaphatnak rá az xboxosok.

A játék az Xbox One X teljesítményét is kihasználja majd, a fejlesztők szerint három különböző megjelenítési mód közül választhatnak a konzol tulajdonosai. Az Enhanced Visuals módban szebb látványnak, a High Framerate módban 60 fps-nek, a High Resolution módban pedig dinamikus felbontásskálázásnak örülhetünk, ahol akár 4K-ban is futhat a játék.

Az előrendelés ma indul a platformon, aki idő előtt bizalmat szavaz a srácoknak, 10 százalékos kedvezményt kap a játék 30 eurós árából. Mi imádtuk a Hellblade-et egyébként, a tesztünket itt olvashatjátok el róla! 

46.
46.
LexerTheFirst
37.
37.
Zoli0507
#36: Èn meg angolul tanultam de màra nèmetül van hogy szinte mindent megèrtek. (Angol szinkron -szerintem az a legjobb, ès ha nincs magyar akkor-nèmet felirat) ennek ellenère a szövegkörnyezetből volt hogy pàr szòt vagy kifejezèst nem èrtettem szòval jàtèk közben àlltam neki neten ràkeresni. De rosszul fogalmaztam, ùgy èrtettem hogy a törtèneten elmèlàztam vagy a wikipèdiàn, fòrumokon ràkerestem egy egy mitologiai törtènetre hogy tiszta legyen kèp ès csak filòztam rajta.
Nekem pèldàul pont hogy ahoz rövid volt hogy ràunjak pedig àltalàban pont a monotonitàstòl szokott heròtom lenni -ez esetben a feladvànyokra èrtem-.
A Divinity OSII meg felesleges ide venni. Fingunk nincs arròl melyik milyen költègvetèsből lehet összehozzni ès nem is műfajban is semmi közük egymàshoz
36.
36.
Stranger
#35: Én bármit megértek 100%-osan angolból, de nem emlékszem olyanra hogy folyamatosan lehetett volna kattogni a sztorin a feladványok megoldása közben. A Bioshock Infinite-n mondjuk folyamatosan lehetett arra emlékszem, de az sem kötött le annyira, mert egy unalmas shooter volt, a sztori nálam csak egy kiegészítés.

A feladvány, lehet hogy szubjektív, az pedig hogy nem volt sok... Végülis mi másból állt a játékmenet? Először volt az amikor egy kapun kellett átmenni és megváltozott vmi a pályán. Már azt is untam harmadszor, de betolták még jópárszor. Aztán bejött, hogy szimbólumokat kellett keresni a pályán, azt már rengetegszer beadta a játék. Mintha direkt megállítana a gém, hogy ne 3 órás legyen a játékidő hanem 8. A puzzle-n belüli variáció pedig kimerült abban, hogy egyik pillanatban X szimbólumot néztél ki az összedőlt fákból máskor pedig lenéztél az épületről a földre ott pedig volt egy Y-ra hasonlító. Nekem ez olcsó volt és az utolsó 2-3 órában már frusztrált is. Ja és a végén bejött még egy puzzle, amikor ránéztél a "szilánkokra" egy bizonyos szögből és összeállt pl. egy híd. Húúú micsoda géémplééj volt az is. 5. alkalommal már agyfasz kerülgetett. :P

Az, hogy indie, stb... nem tudom mekkora volt a költségvetés. Ott egy Divinity: OSII full szinkronnal szerteágazó történettel, karakterekkel és emellett iszonyat összetett játékmenettel... na az is indie. Ki mibe teszi a pénzt, a Hellblade-nél sztem inkább a marketinbe ment. A többi walking simhez képest nagyon jó volt, ennyit tudok mondani.
35.
35.
Zoli0507
#34: Annyira azèrt nem volt sok feladvàny, főleg ha èrtesz is valamelyik idegen nyelven amit a feladvànyok közben mesèlt a jàtèk- akkor èn pèldàul arra "èbredtem" hogy kèsz vagyok a feladvànnyal ùgy hogy a törtèneten gondolkodom ès arra eszmèlek hogy menni kène tovàbb.
Szerintem ők nem a jàtèkmenetet "àldoztàk" be a törtènetmesèlèsèrt hanem a törtènet elmesèlèsèèrt ilyen szìnvonalon ilyen anyagi hàttèrrel "ennyi futotta. Ès szerintem a kettő között òriàsi különbbsèg van.
34.
34.
Stranger
#31: Attól még a feladványokat lehetett volna variálni, nem zavart volna bele a történetmesélésbe. Egyébként tökre adom, hogy egy sérült csaj sztorijáról szól a játék. Ezért is volt zavaró, amikor századszor is megállított egy ajtó a szokásos feladvánnyal... volt, hogy már tényleg csak kizökkentett és felesleges időhúzásnak éreztem.
Plusz én nem vagyok annak híve, hogy áldozzunk fel minden játékmeneti elemet a történetmesélés érdekében, de ki hogy érzi, ez nálam szubjektív.
Ja és a szokásos "sétaszimulátor" indie játékokhoz képest tényleg jó volt.
33.
33.
Zoli0507
#31: Pontosan, arròl nem is szòlva hogy mèg mindig egy indie jàtèkròl beszèlünk 30euros àron( màrmint megjelenès napjàn volt ennyi)
32.
32.
Zoli0507
#30: Ìgy ahogy ìrod, sokaknak egy Witcher is azèrt "faèk" harcrendszerű mert csak csapkodni tud de hogyha mindent kihasznàlna ami a jàtèkban van az màr meghaladnà a kèpessègeit. Sőőt ha a thevr-os pisti dark soul's-os vègigjàtszàsàba belenèz az ember felsìr kìnjàban (katanàval csapkodta vègig a dark soul's-t, mondvàn mert úgy nehezebb. Egy lòfaszt, a katanànak az egyik legegyszerűbb a moveset-je amire egy gyenge elmèjű is azonnal ràèrez. Meg aaa "a pajzs buzis" jelmondata. Kìvàncsi lennèk pajzsal dodge helyett hogyan boldogulni főleg bossoknàl - èn se hasznàltam pajzsot benne, de azèrt mert dodge-ni könnyebb). A sok "birka" meg bèget hozzà hogy fù de jòl jàtszik. A HZD-be is belenèztem nàla. Komolyan mintegy 10èves gyerek olyan szìnvonalon jàtszik. Na mindegy.
31.
31.
shatterhand
#26: Mert az egesz hatek kozponti eleme a csaj sztorija. Egy par napos kalandnal nem all neki az ember fegyvereket gyujteni,se szinteket lepve uj harci mozdulatokat tanulni. Es azert nincs 20fajta logikai puzzle se. A sztorijat kell vegigvinni es probalni megerteni azt amit egy mentalisan serult csaj erez,lat, emlekezik. Errol szol a jatek
30.
30.
shatterhand
#29: A harcot sztem mindenki maga varialja. Ha latja,hogy egyfelekeppen is lehet csapni akkir az egesz jatekhoz olyan a hozzaallasa is. En is direkt varialtam megiscsak ugy a latvanyos.
29.
29.
Zoli0507
Màr nem emlèkszem kinek ìrtam itt a forumon. Valaki kèrdezte mièrt nem jelenik meg Xbox-on. Ìrtam hogy szerintem meg fog csak nem maradt pènz arra hogy erre is optimalizàljàk ès rèvèn ps tulaj jòval több, ezèrt döntöttek mellette.

A "kedves" Warhorse meg verje csalànnal a fa..àt. A Ninja Theory hozzà àllàsàròl pèldàt vehet(ne).

Egyèbkènt szemèlyes vèlemèny az xboxosoknak. Ezt a jàtèkot "bèrelni" ne nagyon bèreljètek. Inkàbb vegyètek meg ezzel tàmogatva a fejlesztőket. Jò lenne ha a màsodik rèsz màr AAA-s lenne.
Tovàbbà tanàcs, a fight-ra fektessetek nagy hangsùlyt. A jàtèk nem fogja "megmutatni" a kombòkat, hogyan lehet dodge-ni, vèdekezni, melyik ellenfelet hogyan lehet blokkolni vagy a tàmadàsàt megakasztani. Mindenre magadtòl kell ràjönni, a special move-nàl segìtenek a hangok az elejèn.....ès a jàtèk vège fele de ennyi.
Ha mindent megtanulsz (màr az elejèn ne arra menjetek hogy gyorsan legyőzni az enemy-ket hanem arra hogy melyik gomb mire valò ès ezeket kombinàlva milyen movesettek lesznek) akkor a jàtèk vègènèl olyat tudsz epic fightolni hogy lefosod a bokàd ès nem akarod abba hagyni.
Màsik, lehetőleg szerint egyhuzamba vigyètek vègig, màrmint ha jàtszol akkor ezzel. Nincs lehetősèged a jàtèk soràn "gyakorolni", ha teszem azt 1-2 hetet kihagysz el fogod felejteni ès a fightoknàl csak "ùjratanulni" fogod.

Mèg egy, ehez a jàtèkhoz "ELENGEDHETETLEN" egy jò füles. Ha nincs pròbàlj meg kölcsönkèrni, kb ezt a jàtèkot olyan füles nèlkül jàtszani mint pöcs nèlkül kufircolni.

Nem bèrelni!!!! Megvenni!!!
28.
28.
kamgecam
#26: Ez is egy vélemény...
27.
27.
Yanez
#26: Indie címhez képest viszont nem semmi!
26.
26.
Stranger
Jaj ez a tapasztalat, kor meg mindenféle túlhájpolás már megint. Inkább kérdéses, hogy kinek milyen játék jön be. Hosszúsága ellenére is iszonyat repetitív, alig vannak benne játékmeneti elemek. 3 fajta puzzle ismételgetése, amik egyébként baromi hasonlóak egymáshoz képest is. A harc ugyan olyan ismétlődő és nagyon könnyű egy idő után. Amúgy se skill rendszer, sem platformerkedés, érdekesebb feladványok, több fajta fegyver, semmi. Az egész egy túltolt mozi, de akinek bejön a hangulat és stílus az nagyon örülni fog neki.
25.
25.
zozo76hun
#22: gondolom hogy te mindenben megfelelsz, amit a commentben az alltalad felallitott kriteriumnak emlitettel:

elerted mar azt kort, megvan hozza a tapasztalat es erettseg, igy neked fogyaszthato a kemeny tema ami raadasul meg ut is. ja es kozben sulyos uzenettel bombaz teged. :)
24.
24.
kamgecam
#23: Ez is igaz, de neked szerintem bejönne a hack and slash része. Könnyed de brutális és élvezetes. A rejtvényfejtős része viszont engem is fárasztott. Viszont még ha teljes egészében szar is lenne a gameplay még akkor is érdemes lenne a nem mindennapi sztori miatt kijátszani.
23.
23.
Yanez
#22: Hiába van egy játéknak súlyos üzenete, ha maga a játékmenetet embere válogatja. Különbözünk. Én majd valamikor biztosan teszek vele egy próbát, de ki tudja bejön-e.
22.
22.
kamgecam
#20: Szerintem se való mindenkinek. Egy bizonyos kor felett ajánlanám csak. Kell hozzá tapasztalat és érettség hogy fogyasztható legyen mert kemény témát boncolgat de akkor üt. Súlyos üzenete van.
20.
20.
zozo76hun
Hat en XBOX es PS tulajkent sem fogok jatszani vele, nem nekem talaltak ezt ki. Akinek bejon, annak jo szorakozast hozza!
19.
19.
shatterhand
#18: Ha igy volt az talan azert mert orok klasszikus only ps cim volt. Nintendonak volt marioja,seganak sonicja. Az uj playstationnek is kellett egy ilyen platformcim.
Hellblade tok mas teszta. Abba semmi ps exkluzivitas nincs. Erre jott ki, aztan pcre. A sikertol fuggott hogy jon e boxra is. Es hogy lesz e folytatasa.
18.
18.
Bnecne
#13: hát én nem akarom a gyufa lángból erdő tűzet csinálni, de elhihetted rengeteg PS fanboy van aki szerintem sírva olvasta,hogy a Crash megjelenik másra is.
17.
17.
RangerFox
Puszi a pocitokra xboxosok, mindenképp szerezzétek be, ha már eddig nem tehettétek
14.
14.
kamgecam
Sony fanként kívánok jó játékot hozzá a kedves Xbox gamereknek és örülök hogy Ti is csapathatjátok. :)
8.
8.
vanpear
#6: Atya oh my god, elég buták a megnyilvánulásaid. Nem gond. Kell az átlag intelligencia alatt is lenni, csak tartsd titokban. ;)
1.
1.
Darksiders84
Ps4-re várható ez dobozosan és ha igen mikor?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...