Tíz percig pörög az Anthem

  • Írta: szlav
  • 2019. január 17.
  • Videó
Irány a mélység! Az IGN jóvoltából több mint 10 percnyi Anthem-játékmenetbe leshetünk bele, melynek során lecsekkolhatjuk a masszív Colossus és a mozgékony Interceptor páncélokat is.

Nincs már túl messze az Anthem premierje, az IGN csapatának hála pedig ismét belenézhetünk a tömény játékmenetbe. A Hidden Depths nevezetű misszió egy változatos környékre vezet bennünket, még egy szemrevaló vízalatti barlangrendszert is felfedezhetünk. Az akciót több különböző Javelin szemszögéből követhetjük, így akár azt is eldönthetjük, hogy melyik páncélzat stílusa illik majd hozzánk a leginkább.

Az Anthem február 22-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.

74.
Kawada
#73: Sajnos én is ettől félek... Bár alapvetően bízom abban, hogy a sztori/karakterek/párbeszéd részek élvezetesek lehetnének, nem látom a lehetőséget arra hogy tudnák megoldani azt, hogy a küldetések változatosságát fent tudják tartani.

Az alfában is lövölde volt. És mikor nem, akkor fel kellett/ki kellett kapcsolni 2-3 kapcsolót, amit védeni kellett az enemy hullámoktól amíg kinyilík/aktiválódik valami...
73.
Kolompár Tarzan
u.i.: Ez egy igazi Destiny klon. Abban is volt "sztori" (egy rakas kaka) és ebben is lesz.
Aki nem beszívval nézte a videót, az hallhatta. A küldetés után menj vissza a bázisra (mint a Destiny-ben), pakold fel az új cuccot (mint a Destiny-ben) és beszélja az NPC-kell. (Többet nem írom le azt, hogy mint a D-ben...).
Az "open world" is, a felszerelés szintjét jelző szám, két fegyver slot, az emotok (pénzért) mind-mind Destiny.
Minden más csak a fantázia szüleménye. Sajnos a Destiny is leáldozóban van, mert bár maga lövölde rész élvezetes, de minden más halál unalmas, farmolás. Az utolsó DLC-ben hiába próbálkoztak extrákkal, az emberek nem veszik. 642x alkalommal ugyan azt a 6 modellt lövöd, ugyan azon a 4 pályán (DLC-vel 6) csak nekik nagyobb a páncéljuk, neked meg erősebb a fegyvered. Ennyi.
HATALMAS endgém kontent!!!
Nem.
71.
A Pulyka
#70: Szerintem ez sem porog kozel sem olyan sebesseggel, mint annak idejen a Vanquish, ha mond valakinek valamit...
70.
Batman
#65: Akkor a super smash brotherst ne próbáld ki, mert instant szívrohamod lesz.
68.
strangerthingsfan
Bírtam azokat időket mikor egy A címet nem mutattak évekig a megjelenése előtt, nem játszotta ki valami fasz youtuber félig mire megjelent és nem volt ennyi sikítozó kurva finnyás gémerkurva férfibőrben, pedig negyed ennyi jó játék sem volt és a gaming világ kiskutya volt a amaihoz képest. Minden túl van tolva, nagyobbat fényesebbet gyorsabbat , gémerkurváknak dömping van, ezért ennyi a fikázás is.
Előveszem a ps2őt nah:D Befogtam:D
67.
Max3000
#65: Kérlek,soha az életben ne próbálj ki egy hack and slash játékot,mert akkor epilepsziás rohamot is fogsz kapni,ha már neked ez is követhetetlen volt.:D
66.
SLi
#65: ha csak nem 60 feletti vagy akkor érdemes lenne orvoshoz menni, viccen kívül mert nem ez nehezen követhető, inkább nagyon unalmas
65.
silkgoat
Ugy nez ki kib***ottul megoregedtem, mert ezt az osszevissza ugribugri hentelest nem is tudtam kovetni. Ertem en hogy ugraltak a karakterek kozott, hogy mindent megmutassnanak, mint magyar k**va az amszterdami kirakatban, de ez nekem mar sok(k) volt. :D

Sztorit meg nem nagyon lattam, csak "he npc vagyok, olj meg harom farkast kerlek". Szoval lehet hogy van es lehet a vilag legjobb iroja dolgozik/dolgozott rajta, csak en nem vettem eszre, mert eppen belehanytam a kavespoharamba a szedulestol. :D

Ku**va oreg vagyok, jesszusom. :D

64.
ollie92
#60: Végre valaki látja miért is lesz ez gáz. 1 hónap múlva start és csak alpha gameplayek vannak. Ez is félkészen és bugosan fog érkezni mint az Andromeda.
63.
Zarache
#61: Szerintem ha elegen kerjuk lehet ra kerni egy opciot, hogy csokkentsuk a skillek effektjet. Sok MMO-ban illetve MMO Lite jatekban ez bevett szokas illetve epilepszias jatekosoknal a Storm skillek mar lehet rohamot okoznanak.
62.
zoli12i
Ez a videó meggyőzőt, hogy ne vegyem meg. Max majd ezerötszázba két hónap után.
Amúgy kíváncsi vagyok, hogy valaki előrendeli e, amikor a megjelenés után 50%-on lesz. (mindenféle baszogatás nélkül)
61.
FreeKatana
Nem tudom mi ez a fene nagy eredetiségmánia. A TLOU is egy rohadt jó játék, pedig nem sok mindent mondhat sajátjának. És ez a lényeg. Ha jól kihasználják a már meglévő elemeket, az lehet egy jó cím. Nézzük például tundrish hozzászólásait, aki eredetiségre vágyik. Előszeretettel használ már ezerszer ellőtt netes fogalmakat, mint a vérpistike meg nyelvtannáci. Mert tudja, hogy a bejáratott dolgokból is szépen lehet építkezni. Nem mondom, hogy ne legyen eredetiség, nagyon is szükség van rá. Enélkül nem haladnánk előre. Azt se, hogy az Anthem jó vagy rossz játék lesz. Nem tetszik, mert 200 kilós ruhákban balettoznak közelharc címen, és mert effektorgia az egész. Még a sebzésszámlálót is kikapcsolom, ahol erre lehetőség van. De ez legyen az én bajom. Tetszik, mert ritka eleme játékoknak az ilyesfajta repkedés. Utoljára ezt a Dark Voidnál szerettem, de összességében az nem volt túl jó program. Viszont helyén kell kezelni a dolgokat. Ilyen játéktól nem szabad várni a megváltást. Legyen jól összerakva és kész. A címek 90%-ában lőni kell, a maradékban sétaszimulálni, kardozni, és egyéb nem túl eredeti dolgot cselekedni. Ha felszínesen nézzük az Anthemet, akkor nincs is benne semmi eredetiség. Ha így nézzük, mindent kitaláltak már, ami lehetséges. Beleláthatunk Warframet, Destinyt. Én például Divisiont és Vanquisht, de ettől lehet még jó. A Gears idejében is mennyi játék használta a fedezékrendszert. Ment is a sirám, hogy jaj egy GOW klón, nincs új a nap alatt. Pedig sokszor elengedhetetlen eleme játékoknak, és egy nagyon jó, praktikus megoldás. Attól még a történet, világ, hangulat nem volt GOW, mert egyes játékelemeket abból másolt. Ahogy itt se lesz feltétlenül ez a helyzet.
A leírtak ellenére, viszont eddig én sem tartom túl izgalmas játéknak az Anthemet. Ha normálisan adagolt darát kapunk élvezetes harcrendszerrel, és egy épkézláb sztorit, ami kitart a végéig, akkor simán lehet egy élvezetes játék belőle. Legfeljebb napszemüvegben játszok, hogy kíméljem magam attól a parádés tűzijátéktól, ami a harcokat kíséri.
60.
savior10
#54: Ne haragudj ha már valaki ide írta neked vagy ha már ismered a játékot, DE ha esetleg nem akkor tessék.
"Mutass valamit amiben ÍGY lehet repülni":

https://www.youtube.com/watch?v=-gBvqAWumhU

2010-es játék
Amúgy nem fogom fikázni az Anthem-et mert még ki se jött DE úgy egy hónap múlva jön és még mindig ALPHA gameplayet mutogatnak. Engem csak ez nyugtalanít.
59.
ollie92
#51: AZ EA-nél nincs olyan, hogy live service. Csak egy sima marketing fogás az egész :D Sok madár örül, hogy kapja az ingyen tartalmat, holott csak simán lockolták megjelenéskor. Szóval a tartalom ott van, csak nem adják oda.
Most derült ki, hogy a BFV fájljaiban 2x annyi skin van, mint a játékban. Készen lemodellezve. Anno a Battlefront II esetében ugyan ez...klónruhák már megjelenéskor benne voltak, de az utolsót még csak most februárban adják ki. Itt is az lesz, kivágják a a játék 30% aztán 1 év alatt lassan adagolják a sok birka meg nyalja a homlokát.
55.
Zarache
Amugy ha valakit erdekel ma lesz stream es ha jol remlik talan most a fegyverekrol lesz szo. Ranger lesz a kozeppontban a szavazas szerint.1PM PST lesz a start ami nalunk 22:00 lesz. twitch.tv/anthemgame
Remelem vegre valaszolnak a Raid es Clan kerdesekre is mostmar mert mindik az egyszerubb kerdesekre valaszolnak(mondjuk valamiert azt spammelik is).
54.
Batman
#53: Na, ez mondjuk menő! :D
53.
#52: Nem. Rocket wingsuit is van, azt csekkold.
52.
Batman
#51: Kapaszkodok, de az zuhanás.
51.
#40: Engem kizárólag a lore érdekelt a játékkal kapcsolatban, amiket most leírtál, csak még érdekesebbé tette. A játékmenetet én sem találom egyedinek egyáltalán. (Ami nem baj, amíg jól működik.) Viszont az, hogy az EA szállítja, a szokásos live service baromsággal, minden kedvemet elveszi az egésztől. Az open beta-ra rálesek majd, de amíg meg nem jelenik, és bizonyítanak, én nem hiszem, hogy erre érdemes lesz költeni.

Batman: mivel kizárólag a repülést kérdezed, gondolom tök más kategóriából is jöhet példa. Kapaszkodj: Steep.
48.
Zarache
#44: Az alphas repules nekem se jott be annyira, de azert mert nem lehetett az sensit rendesen beallitani akkor meg. Viszont meg abban a formaban is kezelhetobb volt mint a Archwingek Warframebol. Azt mondtak, hogy kesobbi verziokban mar finomitottak rajta illetve a finom hangolasok PC minosegre lettek allitva, de ez a demobol ugyis kiderul.
47.
Batman
#33: Nem szerintem, hanem valóba egyedi. Jóska szerint SEMMI egyedi nincs benne. Erre reflektáltam és nem értem mit pörgünk ezen.
46.
Zarache
#43: Hat ha ugyvesszuk maga a bolygo a story szerinte a mai napig a terraformalas alatt vannak ami a Shaper tehnologia miatt van. Mivel lealitani es megallitani nem tudjak kenytelenek igy elni :D

Amugy a Monitor-os vilag uralmi storyt meg le se irtam direkt :D

Engem ami igazan erdekel az az, hogy November 7.-en a Shaper Storm hozzon letre egy Mass Effect Univerzumot es ott lehessen valami Javelint begyujteni egy jo kis Reaper csata utan :P
Amugy a bolygon levo kapuk es az a teny, hogy tobb bolygo is van meg a csillag kapukat se zarja ki :P

Kivancsi leszek Drew Karpyshyn mit hoz ki belole mert eddig az o munkai tetszettek nagyon is. Persze nem jelenti azt, hogy most is ugyan azt a minoseget fogja szallitani.
45.
kastorhun
Valami elképesztően nem tud érdekelni, de még így is jobb mint a Bioware legsz*r*bb játéka, a Dragon Age 2.
Én a mai napig imádkozom egy Jade Empire 2-ért, de még a Bioware is szívesen elkészítené.
44.
Kawada
#38: Kipróbáltam, játszottam vele kb. 1,5 órát, a sztori nagyon hamar lockolva lett, ki lehetett próbálni a harcrendszert, a matchmakinget és ennyi kb. Igen, szkeptikus vagyok mert én a Bioware fő csapatától nagyon sokat várok sztori fronton. Ha a Destiny-s grindolós l*fasz multi mellett kapok egy normális sztorit, jó karakterekkel, megszokott nyitott párbeszéd rendszerrel, stb. akkor elégedett leszek úgy, hogy fél percet sem fogok multizni, ha pedig bele lesz a sztoriba végig épülve úgy, ahogy az alfában tűnik, akkor pedig nem fog zavarni egyébként. Kicsit inkább olyan, mint amikor mondjuk a WOW-ban tök random arcokkal öszeáll az ember egyet instázni és halad tovább...

A harcrendszer egyébként tök frankó, az irányítás egy részben jó, de a repülés katasztrófa (legalábbis egérrel és billentyűvel), de arról a részről ami engem érdekel a játékban, nagyon kevés derült ki az alfában.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...