26 perc a Star Wars Jedi: Fallen Orderrel

  • Írta: szlav
  • 2019. június 25.
  • Videó
Az idei E3-on már belenézhettünk a Star Wars Jedi: Fallen Order játékmenetébe, az EA Playen levetített 13 perc azonban csak a teljes demó fele volt. Most végre mi is megnézhetjük a bemutató teljes, kibővített változatát.

A 2019-es EA Play egyértelmű fénypontja a Star Wars Jedi: Fallen Order játékmenetének első leleplezése volt. Akkor szűk negyedórán át követhettünk Cal Kestis kashyyyki akcióját, de ez csupán a demó fele. Most végre publikussá vált a bemutatóváltozat teljes végigjátszása, ami még ugyanennyi játékidővel toldja meg az eddig látottakat. Készüljetek tehát, a videó első 13 perce sok-sok izgalmat tartogat!

A korábbi látnivalók ugyan remekül bemutatták a Fallen Order harcrendszerét, de a fenti videó első fele így is rengeteg kontextust ad. Kaptunk ugyebár egy kis lopakodást és járműirányítást az AT-AT-s szekcióban, lecsekkolhattuk saját űrhajónkat, s annak csillagtérképét, jobban megízlelhettük a félig nyitott világot, Cal droidja is kapott egy fejlesztést, valamint újabb részletek derültek ki arról, hogy mit is keres az ifjú jedi a wookie-k bolygóján.

A Star Wars Jedi: Fallen Order november 15-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re. Ha lemaradtatok volna róla, akkor nézzétek meg a játék előzetesét is!

18.
AfterLife
#17: Arról nem is beszélve, hogy a játék egyik legnagyobb érdekessége volt, hogy egy mezei lény, ami nálad pár szinttel magasabb volt, egyetlen sima ütéssel le tudott vágni, de a Boss-ok, amik a történet szerint nagyobb hatalommal bírtak, azok nem. Sőt, az átvezetőkben Kratos olyan sérüléseket bír ki, amik után csodálkozol, hogy egy nagyobb szintű lény csak úgy egy sima ütéssel kinyír... Nyilván játékmeneti szempontból van ez így kitalálva, de akkor is eléggé illúzióromboló.
17.
Hunszi
#14: Ide sorolhatnánk pedig a God of War gigantikus boss fightjait is. Kratos egy fogpiszkáló egy-egy régebbi bosshoz képest :D Az új rész már kicsit realistábban bánt a méretekkel s látod...már csomó embernek nem tetszik, hogy nincs benne grandiózus boss fight.
16.
user101
#15: Stalker ? :) Ott azért voltak gondok a túlsúllyal ( is :).

Ez viszont tetszik, ebben a formában ahogy van. Nyilván egy ilyen játékot elég furcsa lenne alapból Arma módban játszani. Mindegy, szomorú leszek, olyan rég nem volt szükségem az Origin-re. Most tényleg egy játék miatt tehetem vissza? :)

15.
delphijos
#13: Nekem is az a véleményem hogy a túlzott realizmus azért a játékmenet kárára is mehet. A Zelda-nak pl. elég realista a hozzáállása, de pl. mégis annyi cucc lehet nálad amit 10 serpa cipelne utánad a valóságban.... Szerintem ez minden játékban megvan.
14.
Hunszi
#13: Esélytelen...egy action adventure játékban nem tudják ezt megoldani. A filmekben is a Jediknek csak az volt kihívás, ha valami gigantikus monstrumokkal kerültek szembe vagy jedikkel...a zsoldos hadseregen és az egyszerű katonákon úgy söpörtek át, ahogy akartak (sőt...a legtöbb esetben lopakodtak)

Ha az a baj, hogy a lézerkard nem insta kill...akkor baj kéne legyen az is, hogy a trooperek 5 lövése után se patkol el a padavanunk. Játékmechanikailag, hogy élvezhető legyen az alkotás ezeket muszáj figyelmen kívül hagyni, ez nem egy szimulátor, hanem egy kalandjáték.

Ilyen alapon az is baj kéne legyen, hogy pl. egy Horizon Zerod Dawnban a csaj, hogy képes kinyírni egy nála úgy 30x nagyobb több 100 tonnás vas szörnyeteget, fából készült nyílvesszőkkel. A játékok nem a realításról szólnak s pont ezért szórakoztatóak.
13.
Tokodboy
#4: Dehogynem tudom, hogy mi a bajom. Le is írtam. A nehézség meg egyszerűen megoldható bekapszu 1 vagy 2 ütést és game over. Attól, hogy afénykard úgy működne mint a filmekben még lehjetne kihívás, mint ahogy a filmekben is volt a Jedik számára.....
12.
Dante946
#1: Egyet is értek meg nem is.
Azon felül amit már mások is említettek előttem, én úgy tudnám elképzelni, hogy lenne egy mondjuk 2 mod a játékban, egy amit a játékban is láthatunk, és egy ami a filmekhez hű.
Vagyis mindenkit le lehetne kaszabolni, a droidok végtagjait, a pókok lábait stb. Cserébe főszereplőnknek is elég lenne 1-2 találat.
11.
semike
Áncsártidos,Tombréderes Sztárvársz,nekem jöhet!
9.
kastorhun
Nagyon tetszik, az egyedüli bajom vele az hogy.
1. Az ellenfelek túl keveset sebeznek.
2. Az animációk nem az igaziak.
8.
Mondi21
Mondanék erre valamit...

Kotor-1,2. Anno nekem is fura volt hogy fénykardal küzdök "sima" karddal felszerelt ellenfelek ellen.. Aztám megszoktam, és rájöttem hogy játékmenetet tekintve ez így jó.

Nem a filmekből kell ki indulni.
7.
Neotechtr
#6: A fantáziának csak a fantázia szab határt. A lényeg, hogy jól legyen megírva, kivitelezve és akkor jó lesz. Engem érdekel ez a tomb raider sw game. Az ea hiába olyan, amilyen, ez a csapat azért letette a medal of honor-t és a call of duty-t is, bármilyenek legyenek a játékok a mai formájukban.
6.
Ooorky
#5: Amennyire emlékszem van olyan óriásrovar a háttérsztoriban aminek a kitinje ellenáll a fénykardnak, az egyik képregény főgonosz még alkarvédőt is csinált a lábából, meg valami ostort amivel ki tudja csavarni a fénykardot a jedi kezéből.
5.
Neotechtr
#1: Ahogy írok egy sztorit, hogy van egy fényszablya, ami mindent szétvág, úgy írok hozzá egy pókot, amit nem. Most ott az Alien vére, ami ugye mindent szétmar. Miben tárolod? Alien-ben. Ez amit írsz ez nem a játékkal probléma.
4.
Neotechtr
Az a baj, fiaim, hogy ha kapnátok egy olyan játékot, amiben te vagy a fénykardos ember és le lehet szeletelni a világot mindenkivel együtt, akkor abban mi lenne a jó? Mit játszanál benne? Az első Metal Gear Rising-et is ezért kaszálták el, mert semmi értelme nem volt úgy. Napjainkig a "legélethűbb" és legkomolyabb repülőszimulátorok közé tartozik az X-Wing és a Tie Fighter, ami annyira kemény volt, hogy a 105 gombos billentyűn kellett még a CTRL és az ALT is, különben nem fért ki az összes parancs a billentyűre.... És lám-lám, nem úgy robbantak a gépek benne, mint a filmekben, hogy egy lézer és mindenki visítva elég, hanem lőni kellett az ellent ezerrel. Főleg, ha a te gépednek nem volt pajzsa, az ellennek meg volt. Most mit akartok? Élethű fénykardot? Mármint nem létezik és nem is létezhet, de ha létezne sem így működne. De nektek az a bajotok, hogy nem élethű?

Röhögnöm kell. Játsszatok a Deadly Dozen-el, másszatok Vietnámban a fűben fél órát, hogy egy láthatatlan ellenfél egy lövéssel kiszedjen. Ha tetszett, akkor gyertek ide vissza beszélni fénykardokról.

Szóval ez az, amikor az embernek az a baja egy játékkal, hogy amúgy ő sem tudja, hogy mi, meg azt sem tudja, hogy mit akar. Az ilyenekre nem szabad hallgatni és nem hallgatnak rájuk a stúdiók sem szerencsére. Ez a játék akkor lehet jó, ha lesz benne olyan nehézség, hogy keményen kelljen nyomni, hogy átjuss. Ha én fejlesztő lennék csak emiatt készítenék hozzá 20-ért egy DLC-t, amiben egy gombnyomásra meghal minden és nyílik minden ajtó, nehogy már játszani kelljen.
3.
B-Shaggy
#1: 100% igazad van, de azért gondoljunk bele, és nem kötekedésből mondom: látod, hogy HP barok vannak, és fejlődik a hős a játék közbe, tehát olyan lesz a harc, mint a legtöbb akció-RPG-be. Ott meg valamiért nem szokott zavarni, hogy a batla nem vág ketté egy patkányt, hanem kiírja a game, hogy "You dealt 35 damage". Ha egy tompa fegyverrel valakit jól fejbeqrtak, az nagy valószínűséggel elvesztette a harcot a való életben is, mégsem zavar még egy Mordhauban sem, ha ez nem így történik.
Fura, hogy a Star Warsnál valamiért nehezebb ezt megbocsáltani, és én sem tudom, hogy miért :D
2.
PS4jacksony
#1: Igazad van ezt leszámítva viszont pazar játék lesz szerintem !
1.
Tokodboy
A legnagyobb problémám az összes SW játékkal, hogy a fénykarddal rögtön le kellene vágnia a pók lábait vagy bármelyik ellenfél végjtagjait, netán kompletten félbevágni mint a filmekben. Így olyan mintha egy bottal ütögetnénk még agyon nem verjük a delikvenst..... Teljesen kiábrándító.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...