Multialapú lett volna a Black Ops 4 kampánya

  • Írta: fojesz
  • 2019. június 27.
  • Hír
Link másolása
A Kotaku egy hosszas cikkben értekezik a Treyarch munkakultúrájáról, ebből az anyagból pedig az is kiderült többek között, hogy milyen lett volna a Call of Duty: Black Ops 4 kampánya.

A Call of Duty: Black Ops 4 volt a sorozat első része, amiből kimaradt a klasszikus sztorimód, ezt a helyzetet azonban inkább a kényszer szülte, és nem a Treyarch bevállalós, formabontó döntéséről van szó.

A Kotaku hosszasan értekezett a fejlesztőcég munkakultúrájáról (az egyre gyakoribb crunch-botrányok miatt elég forró most ez a téma), ebből derült ki, hogy az eredeti tervek szerint a Black Ops 4-hez is készült kampány, sőt azt is megtudtuk, hogy milyen lett volna.

Tény, az eredetileg tervezett sztorimód egészen más élményt ígért, mint a korábbi Call of Duty-kampányok, a történetet ugyanis egy kétszer kétfős multiplayer mókára öntötték volna rá a srácok. A csapatoknak ellentétes célokat kellett volna teljesítenie, így például míg az egyiknek egy újságíró megvédése volt a feladata a forgatókönyv szerint, a másiknak értelemszerűen likvidálni kellett volna őt. 

A kampányt végül a 2017-es téli szünet után lőtte le a stúdió, mégpedig azért, hogy egy klasszikus küldetéssorozatot dobjon össze a megjelenésre, erre viszont már nem jutott elég idejük, ezért ezt is lelőtték, és így normális sztorimód nélkül maradt a Black Ops 4. (Kárpótlásként pedig kaptunk egy battle royale-módot ugyebár.)

Nagyon úgy néz ki egyébként, hogy ebből nem lesz trend a sorozatnál: az idén érkező Call of Duty: Modern Warfare esetében különösen nagy hangsúlyt fektetnek a kampányra, és a pletykák szerint az eredetileg tervezettnél hamarabb boltokba kerülő Black Ops 5 is kap majd sztorimódot a Sledgehammer és a Raven jóvoltából. Igen, ez egy furcsa történet, de itt leírtunk mindent.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...