Control - rendbe hozzák a konzolos verziókat

  • Írta: fojesz
  • 2019. szeptember 1.
  • Hír
Link másolása
Habár a Controlról elismerősen nyilatkoztak a kritikusok, a játék konzolos változatait komoly teljesítményproblémák sújtják. A Remedy megígérte, foglalkoznak a dologgal, de a javításra biztosan várni kell.

A Digital Foundry elemzése alapján komoly problémák vannak a Control konzolos verzióival. A legjobb teljesítményt Xbox One X-en produkálja a játék, de még ott is előfordulnak lassulások, a PlayStation 4 Pro-tulajokat pedig legfeljebb az vigasztalhatja, hogy a mezei PS4-en és Xbox On-on még katasztrofálisabb a helyzet, ott egy sűrűbb csatajelenettel 10 fps-ig esik le a framerate, mindezt pedig hosszú töltési idők és pop-inelő textúrák tetézik.

A Remedy a minap közzétett egy blogposztot, amelyben azt vázolják fel, hogy milyen feladatok várnak rájuk a játék megjelenése után. A fejlesztőcsapat leszögezte, hogy a konzolos verziókkal is foglalkoznak majd, ugyanakkor ez a munka biztosan sok időt fog igénybe venni: "Jelenleg a csapat azon dolgozik, hogy megvizsgálja, milyen lehetőségeink vannak a Control konzolos verzióinak optimalizálására, de remélhetőleg megértitek, hogy az ilyen dolgok időt vesznek igénybe, és nem gombnyomásra történnek (ahogy azt mi is szeretnénk)."

A Remedy szerint néhány konkrét hibát is javítanak majd, és amint fejleménnyel tudnak szolgálni, megosztják azt a közösségi csatornáikon. Addig is szeptember közepén egy frissítéssel opcionálisan ki-bekapcsolhatóvá teszik a Motion Blurt és a Film Grain szűrőt, továbbá a játékbeli térkép betöltésén is javítanak, hogy "minden releváns infó helyesen és azonnal megjelenjen rajta, ahogy kellene".

HDR-támogatás viszont később sem érkezik a játékhoz, ennek az oka az, hogy egész egyszerűen más ingyenes tartalmakra, például a fotómódra szeretnének koncentrálni. Megjegyezték azt is, hogy "mindez csak a kezdet", a jövő héten további infókat osztanak meg a Control jövőjéről.

34.
34.
thrill
#32: Komolyan látod esélyét, hogy fejlesztés X évében nem nézett rá a QA, és a többi fejlesztő is csak írta befelé a kódot és egyszer nézték meg, hogy megy-e? Továbbmegyek: gondolod ez legalább az utóbbi fél évben nem történt meg? Tehát senki nem nézett rá és a játékosoktól értesültek az egészről?

Teszt időszak alatt mit értesz? Hogy mindenki játszik és csak bugjavítás van? De jó volna. Talán pár stúdió meg is engedheti magának végtelen idővel és büdzsével.

Ez így 2 vicc az 1-ben. :) Mindig vicces, amikor valaki olyasmiről vagdalkozik, amiről nincs valós tudása, plusz még fejeket is hullatna. Kész szerencse, hogy nem vagy olyan pozícióban, vagy ha igen, részvétem a kollégáidnak. :)
33.
33.
crytek
#32: Majd az Alan Wake 2-vel megtalálja
32.
32.
user101
Nem tudom, a technikai problémák mindenképp nevetségesek, pont azért van a teszt időszak, hogy az ilyen dolgok kijöjjenek. Én elvárnám, hogy fejek hulljanak a QA-részlegen, mert ez így botrányos.

Mindazonáltal a játék szép, végre 2004 után megint törnek dolgok... De mint játék... Basszus, az dögunalom. A gunfight borzalmas, ilyen élettelen és élménytelenül rossz lövöldét nagyon rég nem láttam. A történet-mesélés 4 óra után is gyötrelmes, szerintem a QB sokkal jobb volt, minden tekintetben. Számomra a Remedy nem találja a kiutat a mocsárból... :(
30.
30.
Őrnagy
Ezért nem rendelek elő és nem vásárlok 1. nap játékot.
Basszák meg.
29.
29.
Őrnagy
#28: Ez mondjuk a való életben is így van
:D
28.
28.
doma002
Én ps4-en játszok vele és nekem minden tökéletesen fut. Maximum meghalás után a töltöképernyö egy kicsit lassú de ennyi.
24.
24.
logic5
Érdekes, nálam megy... Mondjuk PC-n... Egy szutyok 1060-nal majdnem minden maxon 35-40fps... Jöhetnek a kommentek. 3.2.1.
21.
21.
GAMEROD
Nem izgat, tartalmatlan hülye játék, amire csak a Remedy miatt voltak kíváncsiak.
17.
17.
adamsfamily
"de remélhetőleg megértitek, hogy az ilyen dolgok időt vesznek igénybe, és nem gombnyomásra történnek".
Ez olyan,mintha lemennék a boltba venni egy kiló kenyeret és a pék azt mondaná,hogy majd holnapra megcsinálja,de fizessem ki.
16.
16.
#11: Pontozás az ilyen néha. Amikor az Arkham Knight jött, akkor PC-n volt hihetetlenül rom állapotban a játék és azt ugyan úgy nem vették bele a pontozásba.
15.
15.
thrill
#12: Ez soha nem így működik, párhuzamos fejlesztés megy még a kisebb projekteken is. Nem a kiadás előtt egy hónappal látják meg, hogy miként fut más platformokon (még akkor se, ha vannak vezér platformok). Tudták mit adnak ki, és tudták már fél évvel ezelőtt is.
12.
12.
Úgy látszik, hogy itt akkor a kész verziót kezdik el lekonvertálni és nem egy kiherélt verziót felfelé. Minden esetre, ha jól megcsinálják, akkor jó lesz minden port. De ezzel tényleg munka van.
11.
11.
Darksiders84
Furcsáltam is hogy olcsóbb konzolra a dobozos de amúgy nem értem a teszteket mert nem tűnik olyan brutál jónak a hibák nélkül sem és mégse merték lepontozni vagy legalább átlagos közepesre értékelni.
9.
9.
zoe9
Szerintem nem rossz, jobb mint a QB. De az, hogy 2019-ben egy PC-s verzióban nincs opció a motion blur kikapcsolására az ultarlol. Nem akarok mások nevében nyilatkozni, de az eddig tapasztalt reakciók alapján a motion blur általános közutálatnak örvend. Ezt vajon mikor veszik észre?
6.
6.
ZephyrDavid
Nekem már mindegy...
Már végig játszottam a fő sztorit meg az összes mellék küldetést.
Hát igen a térkép betöltése az sajnos kritikán aluli. Meg ha pause nyom az ember a játékra akkor totális 3mp szaggatással tölt vissza a játék.
5.
5.
zimonyini
Mi értsük meg hogy idő kell hogy fusson a játék? Akkor mi a jó fenéért adták így ki? Undorító nyilatkozat.
4.
4.
Gykrizsi
Pedig esküszöm még el is gondolkodtam rajta, de menjenek a francba, ha így kiadják.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...