Lehet még újra 2D-s a Contra

  • Írta: szlav
  • 2019. szeptember 23.
  • Hír
Ehhez azonban komoly innovációra van szükség. Legalábbis így véli Nobuya Nakazato, a héten megjelenő Contra: Rogue Corps vezető producere, aki nem szeretné az unalomig ismételni a sorozat klasszikus formuláját.

Első ránézésre nem biztos, hogy megmondanánk, hogy az izometrikus nézetbe átültetett Rogue Corps valóban egy Contra-játék, pláne ha a négyfős kooperatív módját figyeljük. Ez a jókora perspektívaváltás némileg megfeküdte a tősgyökeres rajongók gyomrát, mondván, hogy a 2D-s akciójáték egy jellegtelen twin-stick shooter érzetét kelti. 

Érdemes persze kivárni a végét, hiszen csak holnap, a megjelenés napján tapasztalhatjuk meg, hogy milyenre sikerült valójában a Konami üdvöskéje, az viszont némi reményt adhat a kételkedőknek, hogy a sorozat a jövőben még visszatérhet a kétdimenziós gyökereihez. A játék producere, Nobuya Nakazato a DualShockers csapatának adott interjút, ahol elárulta, hogy csupán néhány jó új ötletre lenne szükség ahhoz, hogy a következő Contra újra a régi formula szerint mozogjon.

"Imádom a régebbi 2D-s játékokat, és szeretnék még ilyeneket készíteni, de szerintem a szebb, modernebb látványvilágba ültetés önmagában nem elég. Ki kell találni valami újdonságot, innovációra van szükség ahhoz, hogy újra ezzel foglalkozzak - talán még zsánert is lehetne váltani."

Egyelőre tehát nem érdemes fél lábon állni a következő 2D-s Contra megjelenéséig, de a veteránok mindenképpen örülhetnek annak, hogy az ötletet nem söpörték le teljesen az asztalról. Addig is ott lesz a Contra: Rogue Corps, ami szeptember 24-én érkezik PC-re, PlayStation 4-re, Xbox One-ra és Nintendo Switchre.

7.
kexiaxel
#5: Doom így jó ahogy van nagyon eltalálták végre a stílust!
Alig várom az enternalt...
6.
Nyarlako
#5: Lófaszt a seggedbe akkor szárazon :)
5.
Daniel21
#4: "Doom is legyen Diablo stílusú"
El tudnám fogadni. :)
4.
Nyarlako
Az az innováció hogy sokkal szarabb. Akkor a Doom is legyen Diablo stílusú ne az unalomig ismételt szar fps mert milyen már az.
2.
FekaFOB
Az idézett urat szívesen megkérném arra, hogy mutassa már meg hol az innováció ebben a perspektívában.
1.
GAMEROD
Én még fps-ként is el tudom képzelni, de ez az irány ahova haladnak sehogy se jó.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...