28 perc száguldás a Need for Speed: Heattel

  • Írta: sirdani
  • 2019. november 3.
  • Videó
A PlayStation Underground legutóbbi adásában egy újabb ízelítőt kaptunk a Need for Speed: Heatről Day and Night címmel. A Palm Cityben elkocsikázott fél óra mellett a játék fejlesztői is mesélnek arról, hogy miként jutott el idáig a franchise.

Az éjjeli neonfények és a nappali pénzes futamok között garantáltan nem fogunk majd unatkozni, a játék ugyanis több mint 120 autót vonultat fel a szórakoztatásunkra - köztük a Polestar 1 elektromos hibridet is.

A lezúzható akadályokkal és a Frostbite Engine által biztosított remek grafikával érkező Need for Speed: Heat november 8-tól lesz elérhető PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on. A hivatalos gépigényt az alábbi cikkünkben találhatjátok, míg a launch trailerért ide érdemes ellátogatnotok.

10.
Obi Wan Kenobi
#9: Melyik jól sikerült? :D miről beszélsz?

Egy teljesen átlagos 4-5 pontos film volt, amiben a Koenigseggre lehetett a nyálat csorgatni, meg a Shelby Mustangra. De tudom, fiataloknak minden vicc új.

Bár a legutóbbi szimulátoros poszt alatti kommentszekcióban az óvodás hencegéssel, na meg a fantasztikus helyesírásoddal már nagyjából sikerült belőni a korodat (több százezres szim, top idő a ranglistán) 16-17 köré maximum.
9.
Falcon
Azt hittem a jol sikerült mozifilm a jatékfejlesztókbe is ónt egy kis kedvet de nem nagyon látom
6.
grindcore
Meg egyébként ki tervezi ezeket a nyomorék fejeket mindig bele ebbe a játékokba, és nem a külsejüket mondom, hanem az egész képet. Megnéznek ilyen Bravo magazint, hogy most milyenek is a fiatalok, vagy ilyesmi? Annyira gáz :D
5.
cSzLaszlo
ritka gagyi grafika ,első 2 nfs még jó volt a többi egy összecsapott sz*r
4.
godach
#3: Nem elég hogy kihalt, mert se sűrű forgalom (helytől függően = belváros, külváros) és még tömegközlekedési eszközök sincsenek, interakció sincs a pályákon. Random elszálló repülő, felgyúló villany, ugató kutya vagy akármi, erre az élettelenségre még rátesz a teljes "hab" effektus, így úgy szaladsz át mindenen, mintha ott sem lenne.
Akár még egy kuka is megdobhatna, hogy legyen értelme kikerülni vagy fékezni, esetleg rosszabb esetben egy csattanó hangot adna, vagy televágná a képernyőt szeméttel, de semmi.
Nem elég, hogy kikerültek a 2 sávos utak és tényleg azt érzed, hogy értelme nincs fékezni vagy akár lassan már vezetni sem, még a fentebbi apró de annál nagyobb élményt vesztő hibák is folyamatosan bennmaradnak.
3.
Ultimate
#2: He he. Nyilván nem kell ilyen szintre menni egy arcade játékban de egy szintet meg kéne ütni hogy ne mindig totál illúzióromboló kihalt utcákon menjen a verseny...
2.
Sandic1994
"Már csak a városokba kellene életet csempészni a 2-3 autn kívül, mert amit sikerült megoldani 15-20 évvel ezelött (járókelők,forgalom)"

Így van. És ha a gyalogosok ott állnak a zebra mellett, akkor át kelljen engedni őket, különben jön a yard, és levadász. Tegyenek a játékba szabálytalanul közlekedő motorosokat és kerékpárosokat, hogy még élethűbb legyen a játék.
1.
Ultimate
Access-ba kipróbálom a fizika és irányítás miatt lévén ugyan az a kókler csapat csinálta mint az elődöt nem remélek sokat. De legalább a tuning modellből elméletileg kivették az idióta kártya rendszert... Már csak a városokba kellene életet csempészni a 2-3 autn kívül, mert amit sikerült megoldani 15-20 évvel ezelött (járókelők,forgalom) más csapatoknak az a Need for speedben továbbra is röhej....
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...