A Bend Studio tavasszal az év egyik legjobb exkluzívját szállította a Sony konzoljára, a Days Gone képében. Személy szerint én meg voltam róla győződve, hogy a játék a kissé nyitott befejezése után mindenképpen kap legalább egy nagyobb történeti DLC-t, ez azonban sosem következett be - Deacon oregoni portyája csak néhány új kihívással és extra játékmóddal lett izgalmasabb.
A Gamesradar interjúja a stúdió rendezőjével azonban rávilágít arra, hogy a folytatás valószínűleg érkezik, de azt minden bizonnyal már csak a következő konzolgenerációban kaphatjuk kézhez. Chris Reese elárulta, hogy a csapat mindig is hosszú távra tervezett a Days Gone univerzumával, és továbbra is elkötelezettek aziránt, hogy új élettel töltsék meg a világvége által sújtott Amerikát. Reese utalt arra, hogy ez sokféleképp kivitelezhető, így hát ki tudja, elképzelhető az is, hogy nem Deacon St. John történetét folytatja majd a következő rész.
Chris Reese ambícióit egyébként tökéletesen alátámasztja az az októberi hír, miszerint a Bend Studio következő játéka már preprodukciós állapotban van.
- mèg a nagyobb felirat mèretezèst beàllìtva is kicsik a betűk, plusz nagyon hamar eltűnik a felirat szövege, szinte kèptelensèg időben elolvasni/èrtelmezni az elhangzottakat, főleg együttes pàrbeszèdeknèl.
- nincsen fedezèkrendszer, ìgy leguggolva elbùjàskor alig lehet kilàtni az adott pl fal mellől, a kamera nagyon ràközelìt a szereplőnkre, vagy èppen a falra.
- egyelőre bonyolultnak tűnik a feladatok kiìràsa, rengeteg katyvasz van feltüntetve mindenhol a kèpernyőn, ömlesztettek mindent mindenhovà. Ez idővel talàn letisztul majd a szàmomra.
- nagyon darabosak a mozgàsok, ez a RDR 2-utàn nagyon furcsa.
- nèha nem akarnak meghalni az ellenfelek, szinte csak fejlövèskor adjàk meg magukat, mèg az emberek is.
- sokszor van sokàig esti sötètsèg, a pàràs homàly miatt alig làtni valamit. Eddig nem jöttem rà, hogy az időt lehet e vàltoztatni/előre "pörgetni" ( tàborokban majd talàn ?)
Tipikusan az a jàtèk, amibe bele kell tolni kb 10-òràt, mire ràjön az ember az irànyìtàsba. ( ami tùlbonyolìtott egyes esetekben )
Az eleje kellemes csalòdàs, a grafi megfelelő, igaz a RDR 2-utàn nyilvànvalòan visszaesès, de jobb mint amire előzőleg szàmìtottam. Drop egyelőre nem tapasztalhatò, a kèpelmosòdàs is az elfogadhatò tartomànyban van, szèp simàn fut. ( ez elejèn )
Amit viszont nehezebben fogok megszokni, az a külső nèzet milyensège, szàmomra tùl nagy a karakter, tàvolabb jobb volna irànyìtani az emberünket. Ez van..
A legjobb stúdiónál hangosan felröhögtem és várom az itteni cikket és a kommentszekciót. :)
A kontroller nekem megfelelő, èn az asszimetrikus karokkal lennèk hadilàbon.
https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-ps4-pro-ssd-upgrade-does-sata-3-make-a-difference_9
Kérlek, ne keltsétek ennek a nagyszerű játéknak a rossz hírét :(
Na, ez jò hìr!
Nagy kiterjedèsű open world jàtèkot eddig mèg nem sikerült sùlyosabb technikai hibàk nèlkül piacra dobni ùgy tudom, ìgy az első napos/hetes vètelkor ezzel szàmolni kell. Àltalàban a boltokba kerülès utàn kb 1-2-hònap elteltèvel az adott javìtàsok megtörtènnek, ami hibàk maradnak, azok màr kevèsbè irritàlòak, nem rontjàk a jàtèkèlmènyt jelentősen.
Egy kivètelt tudnèk megemlìteni, ez pedig a Horizon z. d. Igaz open world jàtèk, de a tènylegesen bejàrhatò terep nem tùlzottan nagy, a hegyek a tèrkèp kb 30-35%-àt lefedik, nem bejàrhatòak, ahogy a hàzakba sem lehet bemenni, vagy alig. Tehàt a hibalehetősèg is kisebb. Ettől függetlenül ez a game futott nàlam a legsimàbban, bug alig volt felfedezhető, a framerate stabil 30 stb.
Persze szórakozásra használtam és nem hibakeresésre :P
deje=ideje
Anno a Witcher 3 töltèsi deje...na az töltèsi idő volt. :/
Nem zavart, mert közben lehetett agyalni a törtèneten, volt ezt-azt mit feldolgozni/megemèszteni. Szàmomra hihetetlen, hogy a RDR 2 -ben egybefüggő a pàlya, nincsenek töltèsek, csupàn a gyorsutazàskor, de az is jò ha 30-40 mp.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.