A Google óriásvállalat in-game reklámokkal készül betörni a játékpiacra - jelentette be ma Red Herring, a The Wall Street Journal egy múlt havi cikkére válaszolva.
A Google óriásvállalat in-game reklámokkal készül betörni a játékpiacra - jelentette be ma Red Herring, a The Wall Street Journal egy múlt havi cikkére válaszolva.


A keresőmotorjával igen nagy hírnévre szert tett amerikai cég pár hete fel is vásárolta a játékok virtuális reklámfelületeinek értékesítésére szakosodott Adscape Media-t. A Google nem kis üzletet lát a in-game reklámokban, ugyanis nem kevesebb, mint 23 millió dollárt költött a fejlesztőkkel és a kiadókkal is többnyire igen jó kapcsolatot ápoló Adscape-re. Reméljük nem a fenti képen látható advertising megoldást választják a szakemberek! :)
Meg van egy-két kiadó ami inkább megtartja a plusz pénzt minthogy olcsóbban adja ki. Ált. ilyenkor legfeljebb gyorsabban megy le az ára nem elhanyahgolható :)
Nem tudom miért viszolyog itt mindenki ettől. A hétköznapi életünkben biztos vagyok benne, hogy több száz reklám zúdul ránk. Ennyi idő alatt a egy bizonyos fokú ellenállás már biztos kifejlődött mindenkiben.
No mind1. Lehet én vagyok csak így vele....
már ebbe is belepofátlankodnak, szégyeljék magukat :P
Értem, nyugi, csak konkrétabb dolgokra gondoltam, pölö: PC-s cuccok lesznek vajon vagy aki fizet az kap.
Bár úgyis az utóbbi :)
Daks: ez nagy volt :DDDDD
Akinek van egy kis esze az úgyis csak akkor tesz be reklámot, ha beleillik. GTA: SA-ba temérdek felület van, de egy Oblivionba nem nézne ki jól egy Coca Cola. Esetleg a Tokai Aszu :P
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.