Játszhatatlanná tette egy bug a steames GTA IV-et

  • Írta: fojesz
  • 2020. június 2.
  • Hír
Mozgalmas hétvégéje volt azoknak, akik a Grand Theft Auto IV steames változatával szerettek volna játszani. Először érkezett egy frissítés, amely tönkretette a mentéseket, majd előkerült egy bug, amivel játszhatatlanná vált a játék.

2018-ban a licencek lejárta miatt alaposan megritkították a steames Grand Theft Auto IV zenei repertoárját, és bár a múlt hétvégén megjelent javítás arra lett volna hivatott, hogy visszahozza ezeket, végül sokkal nagyobb galibát okozott, így vissza is vonta gyorsan a Rockstar. A frissítés telepítése után a játékosok mentései elszálltak, így lényegében nem maradt más opciójuk, mint újrakezdeni a játékot.

Habár a hibás verzió csak pár óráig volt kint, ezután sem lehetett felhőtlen az öröme a rajongóknak: május 30-án egy újabb bug ütötte fel a fejét, amely egyszerűen játszhatatlanná tette a játékot. A találgatások szerint a program egy lejárt tanúsítvány miatt nem tud csatlakozni a Rockstar Social Clubhoz, így induláskor hibaüzenetet ad - egyesek szerint a probléma megoldható azzal, ha visszaállítjuk a számítógépünk óráját egy korábbi, a bug megjelenése előtti időpontra.

A játékosok negatív értékelésekkel díjazták a Rockstar bénázását.

30.
Hanselbeck
#29: Azért ne felejtsük el azt sem, hogy a GTA 5 még Xbox 360 / PS3 korabeli játék, ne tévesszen meg az, hogy a PC-s verzió már a feltuningolt grafikájú Xbox One / PS4 korszakból jön. Sajnos a fizikai számítást tényleg megcsonkították, hogy elbírják a régebbi konzolok is. Egyébként tényleg jobb volt a 4. részben. Mikor végigvittem a GTA5-öt, utána még visszamentem kicsit a GTA4-be és az első dolgom volt fékezésnél belerohanni az álló kocsisorba... ott még volt féktávolság, ki lehetett pördülni, az ötödik részben meg úgy tapadsz az úthoz mintha mágnes ragasztana oda és mindegy mekkora sebességgel mész, egy fékezésre egy pillanat alatt megállsz. De ha már itt tartunk, egy valaminek a fizikája javult, ez pedig a gyalogosokkal való érintkezés, futás közben könnyebb feldönteni őket és sokkal változatosabban is tudnak összeesni.
29.
Aborg
#6: Szerintem is a 4-es fizikaja a jobb. Nem csak az autoke, ott a viznek is volt fizikaja (az 5-ben mar nincs). Igaz hogy kicsit "suru" volt, de fizika volt! Nem csak a hajok hatottak ra, hanem a helikpter szele is. Sajnos sokszor visszavesznek a fizikabol hogy szebb lehessen a grafika? Pedig ami mar egyszer meg volt oldva azt nem kellene kihagyni semmikeppen a kovetkezo reszbol.
28.
Extol
Szerencsére én már túl vagyok ezen a játékon
27.
frankdelgado
A te elnökleteddel. Bàr ilyen sekèlyes szókinccsel, -ami kimerül a trollozàsban ès öngólozàsban,- mèg egy nyitóbeszèdet se tudnàl megkomponàlni "troll klub" alakuló ülèsère. :)
20.
frankdelgado
#17: Volt helikopteres küldetès....
18.
FrankBlack
#16: De volt küldetés is Brucie-val:
https://www.youtube.com/watch?v=bWF5AyEkVto
17.
FrankBlack
#16: Lehetett vezetni helit az biztos, de arra én sem emlékszem, hogy „hivatalosan” is lehetett, pl. küldetés közben, vagy csak „nem hivatalosan” lehetett elcsórni, és úgy :)
16.
Juha
#15: Lehet én nem emlékszem jól, de semmi repülős/helikopteres részre nem tudok visszagondolni a gta4-ből, ahol mi irányítanánk, ott is viszonylag jó volt a fizika?
Pedig emlékeim szerint végigvittem, de fene tudja már manapság... rég vót, tán igaz se vót.
15.
FrankBlack
#9: Igen, erre emlékszem. De nekem ott volt a kontroller. Azért nekem sikerült pár száz órát beletenni, és vagy 5x végigjátszást. Szénné volt moddolva. A fizika pl. a Realistic driving & Flying moddal nagyon élvezetes volt. ICEnhancer ENB moddal next gen grafika. Realistic weapon physic, az Arrest warrant mod pedig néhol az RDR2 körözési rendszerére is rávert. Mellékküldetés modok: Assassinate, Drug dealing, taxi mod, police mod, stb. De nekem az alapjáték is bejött. A karakterek, sztori. Szóval pár évig engem jól elszórakoztatott.

Amúgy Anti4730 véleményét osztom. Az 5 fizikája nekem is nagyon kiábrándító volt 4 után.
13.
Ultimate_
#6: neki kár magyaráznod ezt, engedd el:)
12.
Mortician
Max Payne 3 ugyanez volt. Csak akkor lehetett elindítani, ha visszaállítottam a dátumot pár nappal.
11.
DarkLord
Indulásnál kevés játszhatatlanabb játék volt :D Nekem amúgy semmi problémám nem volt magával a játékkal és a karakterekkel. Niko-t bírtam és a lezüllőtt nigger karaktereket, mellettük a nagyravágyókat stb. mind csíptem.
10.
Anti4730
#9: Lehet regen az volt, mostmar semmi ilyen problema nincs, legalabbis en nem tapasztaltam.
9.
MűszálasLőrinc
"Játszhatatlanná tette egy bug a steames GTA IV-et"
Egy?
Sose volt játszható.
Konkrétan a játék végen a helikpoterre csimpaszkodásnál olyan bugos volt, hogy nem lehetett megcsinalni, mert konkrétan nem működött a qte közben a billenytűzet.

4.
Anti4730
Ja, es ha az ilyen mafia kettokbol meg harmokbol remastert csinalnak, ebbol is orulnek egy igenyes remasternek.
3.
Anti4730
Ha a idot visszaallitjuk tenyleg mukodik. Velemenyem szerint ez a valaha volt legjobb gta, es tenyleg botranyos a rockstar mennyire leszarja.
2.
hedzsooo
#1: *Amúgy igen, a Rockstar tehet róla, viszont ha ez egy Epicen elérhető játékkal történt volna akkor fix hogy elsősorban az Epicet okolnák, meg fikáznák érte, nem pedig a fejlesztő studiót...
1.
hedzsooo
Kizárt, szerintem ez az Epicen történhetett csak, a Steam az mint tudjuk tökéletes, ott ilyen nem történhet egyetlen játékkal sem, pláne ilyen népszerűvel...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...