Teaser traileren a S.T.A.L.K.E.R. 2

  • Írta: Baloo
  • 2020. december 31.
  • Teaser
Link másolása
Az idei év utolsó óráiban még gyorsan befutott egy in-engine felvételeket tartalmazó teaser a S.T.A.L.K.E.R. 2-ből, és bár nem sokat láthatunk a játékmenetből, a látvány így is brutálisan lenyűgözőnek ígérkezik.

Július vége óta nem sokat láthattunk/hallhattunk a GSC Game World legújabb FPS-éből, a S.T.A.L.K.E.R. folytatásából, most azonban az év végén megtört a csend, és egy rövid, de annál látványosabb teaser videóval jelentkezett az ukrán csapat:

Habár gameplay felvételeket továbbra sem láthatunk, a legújabb kedvcsináló már a játék grafikus motorjával készült, vagyis egészen jó képet kapunk arról, hogy mire számíthatunk majd a látványt illetően.

Megjelenési dátum továbbra sem érkezett, de az eddigi információk szerint a S.T.A.L.K.E.R. 2 valamikor 2021 folyamán érkezhet PC-re és Xbox Series X/S-re.

48.
48.
#47: Heheh, vajon hogy sikerült kitalálni, hogy melyik játékra gondoltam? :) Amúgy annak idején odavágott a FC2 és nagyon tetszett. "Pár" respawnoló enemy, meg egy kis használhatatlan fegyverek mellett frankó grafika volt és olyasmiket tud az a játék, amit egyik folytatása sem az óta.
47.
47.
piskóta
#46: Ha túl gyakran történik, akkor igen, mint annak idején a Far Cry 2-ben. Ott csúnyán át estek a ló túloldalára a készítők.
46.
46.
#45: Mondjuk az teljesen igaz és megdönthetetlen, megkérdőjelezhetetlen tény, hogy a valóságban néha beakadnak a lőszerek és amíg katona + utána szerződéses voltam velem is előfordult - de ettől még a világ legfosabb és legidegesítőbb játékmechanikájának tartom. :)
45.
45.
aubete
Hát a hozzászólásokból egy rész kimaradt. Amit legjobban hiányolok az összes "túlélőjátékból" Például az FO3-4 jópofa, de nem követeli meg az alvást, az evést, a sebesülések könnyen lenyomhetod egy stimpakkal. A Stalkerban kötöznöd kellett. Ha a meccs sokáig tartott simán elvéreztél, ha nem kötötted be magad. Az FO-ban soha nem sült be a fegyver. Könyörgöm, olyan nincs. fél évig ugyanazt a puskát használom de nem romlik az állapota, lövések tízezrei után. A fegyverek igenis besülnek, a golyóknak meg van ballisztikájuk. Az teszi igazán jó túlélő játékká hogy szarul leszel ha nem alszol, tehát meg kell harcolnod a biztonságos helyért, enned kell ha nem akarsz összeesni, innod kell, és ezekre figyelni. Ha kilóméterekről leszedsz valakit, akkor nem a célkeresz közepében kell lennie a fejének, hanem fölé kell célozni. Nagyon hiányoznak ezek a dolgok .

Ezek azok amitől egy standard "gamer" rohamot kap, Én meg elheverészek egy-két órát egy pár lövés miatt.

Ez az igazi...
44.
44.
#43: Nyugi, ember, ezzel a címmel, hogy Stalker kb hagyomány 2-3 évet csúszni. Minden esetre, ha kijön és főleg, ha jó lesz, én akkorát játszok vele, mint az atom.
43.
43.
hedzsooo
Iden is lesz erdemes varnunk akkor hat valamire, kirly! :)
39.
39.
Ps fanboy
#34: Mr.X nélkül nem buli a buli.
38.
38.
Érdekes a diszkurzus a játékról. Ugye ezer évig készült a cucc és hát olyan tipikusan ruszki állapotban jelent meg. De volt Veszprémben gyerekkoromban egy ruszki laktanya elhagyatott romja, amit egy-két nyugger biztonsági őr őrzött, tehát abszolút bementünk mindig. Solid Snake-ség volt már akkor is. Ezek az elhagyott panelházak a máló festékkel a falakon, egy színház épület, minden értelmes mozdítható cucc régen elhordva, csak egy szétvert zongora (pianínó inkább) a színpad romjain. Mindent kezdett visszavenni a természet a törött ablakok között. Ott mászkáltunk gyerekként és az akkor derékig érő aljnövényzet szépen mutatta, hogy mi lesz egy városrésszel, ha elmennek onnan az emberek.

Jópár évvel később jött ki a Stalker és kvázi pontosan ezt hozta vissza. Ugyan az a fajta gaz, ugyan azok a színek, ugyan azok a tipikus falak és épületek. Látszott a játékon, hogy megnézték a készítők, hogy mit csinálnak és teljesen fején találták a szeget a hangulattal. Csak te voltál, meg ami nálad van és a küldetés, hogy menjél beljebb erre a területre. Először persze csak banditák voltak, de rögtön ott volt az első területen a katonai blokád a vasúti hídépítmény átjárójánál, amin át kellett jutni. Mit össze kommandóztam, hogy kikerüljem őket, de ennél a játéknál minden út rómába vezetett és akkor is arra kellett menni, ahol megdöglesz a menő terepruhás és AK-s katonáktól. Akkor lett olyan fegyvered, ha leöltél egyet vizipisztollyal és elvetted tőle.

Én azt tudom, hogy a cucc atmoszférája úgy maga alá gyűrt, mint talán az óta egyik cím sem. Lezuhant helikopterek, rozsdás Lada Niva, UAZ. És mégsem sírt semmi balfasz, hogy a fejlesztők azt ígérték, hogy majd lehet az autókat is vezetni. Aztán idővel, felerősödve már tudtunk haladni előre és bár 4-5 emeletes, katonákkal teli épület nem volt a veszprémi orosz laktanyában, de a játékban volt és tudtam, hogy a valóságban is garantáltan pont olyan lenne. Talán azért, mert kimentek a fejlesztők és pont azt az épületet modellezték be a játékba, amit egy ilyen ótvar helyszínen találtak.

Olyan fények és árnyékok vannak az ezer éves játékban, hogy ma, 2010 elején ray tracing nélkül nem láthatunk olyat és a gépigény mégiscsak egy egymagos 2 GHz-es proci volt, 512 mega ram és egy 128 megás videokártya, mint Geforce 7900 és ATI X1850 - mármint ez a recommended volt, hogy tudjad 1024x768-ban tolni. Lol még csak 16:9-es tv és monitor sem volt 2007 tavaszán. De ahogy esett az eső a játékban és éjszaka a villámlás fényénél megláttad, hogy a kocka alaku fadoboz tetejére ráesnek a cseppek, az sosem látott grafika volt, mivel előtte sosem foglalkozott senki azzal, hogy az eső ne csak egy a monitor üvege és a játéktér között felhúzott 1 dimenziós effekt legyen, hanem ráessen a 3D tárgyakra.

A játék úgy egy örök érvényű mestermű, ahogy van és nem hiába sírják vissza az óta is népek. Én már rég nem hiszek abban, hogy lesz egy rendes második rész, csak abban, hogy ha esetleg valaha megjön, akkor egy rohadt undorító konzolos szemét szar lesz, ami sosem éri el az eredeti színvonalat. Na de ugye a remény hal meg utoljára és most vannak új konzolok (csak nem elérhetőek most) és remélem, hogy egyszer kijön a játék és legalább a bokájáig felér az eredetinek.
37.
37.
DragonBleacPiece
áhh most elkapott a nosztalgia, és eszembejutott még egy játék, a cold fear..hogy az is mennyire jó volt akkoriban
35.
35.
DragonBleacPiece
legjobb barátomat a stalker indította el annó katonai pályán, ő mutatta nekem ezt a gamet mikor megjelent, az nvidia geforce mx 440-emen rammal nyomattam éjjel-nappal, kegyetlen durva atmoszférája van, már a kutyák legyőzésétől is rémálmaim voltak
34.
34.
crytek
#31: Azért egy olyan statisztikát megnéznék, hogy a resiben pl mr x-et miután jött az őt kikapcsolo mod hányan tették fel hogy "játszani" is tudjanak a játékkal igazából ne csak kényszerből ahogy a fejlesztők kényszerítették őket...
32.
32.
Formula1fanatic
#20: Mondjuk más téma és atmoszféra, de én a Half-Life-ot is minden idők legjobb fps-eihez sorolnám, még ha az nagyrészt csőjáték is.
29.
29.
BockÚr
#14: uhh na ezeket azért hagyjuk xdd
28.
28.
godach
#25: Első végigjátszásra én is azt az endinget kaptam annó. :)
27.
27.
br1Koo
26.
26.
br1Koo
Adja az ég hogy régivágású legyen ez a játék, és ne legyen lebutítva mint a mai játékok 80 százaléka. Szeretném ha igazságosan nehéz lenne, emellett azt is hogy ne kövesse ezt a buzi ow trendet hogy szarásig van az egész map sablon tartalommal. Talán az oroszok még képesek lesznek erre..
25.
25.
Ooorky
Az első rész megjelenésekor odabaszós volt.

Nem volt szintkövetés meg egyéb modern b*ziság, ha belekötöttél a katonákba az elején akkor agyonlőttek. Mondjuk később is szívás volt ellenük harcolni. :D
Meg nem volt "jó" befejezés, nekem az lett a vége, hogy azt haluzta aranyeső hullik rá, közben a mennyezet szakadt le...
Legfőképp a grafika volt nyálcsorgatós, ízig-vérig pc exkluzív ahol nem kellett kompromisszumot kötni.
Bugos megjelenéssel is megelőzte a korát, bár asszem Clear Sky ilyen szempontból SOKKAL rosszabb volt.
24.
24.
Tarzanxt
az összes flame-elő kommentelőnek:
mindenki gangsta amíg el nem téved a zónában... :P
18.
18.
crytek
#17: Uncsi.. ha nem volna játszható nem vitte volna végig már sokmillió ember
Ne xbox 360-on toljad azt fog az menni... :)
17.
17.
vincentvega
Valszeg ez is előbb megjelenik mint a CP2077 játszhatóan xD
16.
16.
Extol
Új STalker, eztt is megértük
11.
11.
kryszisz
#10: Én is modok nélkül játszottam mind, és bár az túlzás, hogy semmi bajunk nincs (Clear sky-ban azért belefutottam teljesíthetetlen mellékküldetésekbe, meg volt 1-2 halhatatlan ellenfél is), de teljességgel játszható mind. Plusz szerintem egy kissé visszás, hogy egy olyan ember szarozza a vanilla verziót, aki épp tegnap eleresztett egy "a cyberpunk sokkal jobb, mint a last of us 2" kommentet. (Már persze ha nem trollkodásnak szánta a szerző.) Annak a bugosságát látva ugyanis szerintem még a GSC is elismerően bólogatott. Csak hát ugye ott nem probléma mert a CDPR a király...jó lenne ezt a kettős mércét elfelejteni végre.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...