Unreal Engine-re vált a Halo-sorozat?

  • Írta: fojesz
  • 2022. október 3.
  • Pletyka
Link másolása
Vad pletyka érkezett az imént: a hírek szerint a 343 Industriesnél úgy döntöttek, hogy ejtik a saját fejlesztésű Slipspace Engine-t, és Unreal Engine-re váltanak a Halo-sorozattal.

A Halo Infinite egyik legnagyobb vállalása az volt, hogy a saját fejlesztésű Slipspace Engine-re építkezett, Jeremy Penter újságíró azonban most arról számolt be, hogy a 343 Industries ejtené a motort, és Unreal Engine-re váltana. Hogy az Infinite-et ez pontosan hogyan érintené, az nem derült ki, és a készítők sem reagáltak a pletykákra.

A Halo Infinite pályafutása nem alakult zökkenőmentesen: miután egy évvel elhalasztották a premierjét, a megjelenés utáni tartalmak adagolása is döcögősen ment, a régóta várt kooperatív módot és a Forge-ot például még mindig nem kapták meg a rajongók. Habár erről nem hallottunk korábban infókat, nincs kizárva, hogy a motor is nehézségeket okozott a fejlesztőknek - láttunk már ilyesmire példát bőven.

Nemrég egyébként a Slipspace-csapat vezető mérnöke is elhagyta a 343 Industries fedélzetét, ami szintén árulkodó jel lehet.

2.
2.
axodox
Olyanként mint aki Unreal-t is használt, de saját enginet is írt nulláról azt tudom mondani, hogy egyrészt az Unreal (sok baromsága ellenére) egy tök jó engine egy kis csapattal. Ugyanakkor az, hogy valahol saját engineről váltanak Unrealre, az annak a fő jele, hogy elmentek a cégtől a tehetséges emberek és akik maradtak nem tudnak saját enginet fejleszteni megfelelő minőségben, ezért jobb híján marad az Unreal. Ahhoz könnyebb és olcsóbb embert is találni. Azok a studiók akik a legmodernebb és / vagy egyedi megoldásokat keresnek, és megfizetik, megtartják a tehetséges embereket azok továbbra is fogják tartani a saját engineket.
1.
1.
crytek
Inkább új fejlesztőt válthatna hátha lenne egy db értelmes jó Halo
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...