Átdolgozták a parkour-elemeket a Dying Light 2-ben

  • Írta: zoenn
  • 2023. július 1.
  • Letöltés
Link másolása
Elérhetővé vált a Dying Light 2 Good Night, Good Luck névre keresztelt frissítése, amelyben jelentősen átalakították a parkour-rendszert, illetve az éjszakai órákban is történt néhány fontos változás.

Anno volt egy rész a 2018-as E3-as előzetesben, amelyben a játékos egy kést szúr egy hirdetőtáblára és finoman lecsúszik a földre. Jó hír, hogy a legújabb frissítéssel ez a "régóta várt" funkció is bekerült a kalapba. Ehhez csupán öt év kellett, viszont a többi ígéret: a cselekedeteinkre reagáló narratíva és következmények, továbbá a robusztus frakciórendszer továbbra is lóg a levegőben, hogy stílszerű hasonlattal éljünk.

A Good Night, Good Luck update a parkourt alakítja át, folyékonyabb animációkkal és élethűbb nekifutásokkal. Egy új fizikai parkour opció is elérhetővé vált a menüben, ezt kifejezetten a Dying Light 1 veteránjainak szánták, amely letilt sok asszisztot az ugrándozásnál, kevésbé fogunk odatapadni a platformokhoz, szóval némileg nehezebb lesz ez a része a játéknak.

Még sötétebbekké és veszélyesebbeké váltak az éjszakák a frissítéssel, a korábbi biztonságos háztetőkön is megjelenhetnek fürge zombik, illetve a zseblámpák fénye is átesett némi újrarenderelésen, ami a horrorhangulathoz ad hozzá, nem is keveset.

És ha már Dying Light 1: egy új színbeállítás, a Harran Sunset az első rész durvább, szürkébb látványvilágát hozza vissza a második részben.

A frissítés már minden platformon elérhető, a változások teljes listáját itt találod.

1.
1.
FreeKatana
Érdekes, hogy mennyire jellemző ezekre a lengyel fejlesztőkre, hogy beígérnek nagy dolgokat (inkább álmodozások, amolyan Molyneux-hatás), aztán a feature egy része végül jól kimarad. Mondjuk ők legalább valahol törekednek arra, hogy nyújtsanak is valamit. A többiek csak a grafikáról szoktak nagyot hazudni, hogy aztán pofán csapjon a downgrade- jelenség. Az amúgy sokszor közepes unalomszigete játékokban, ahol a cím egyetlen igazi erénye a belehazudott grafika lett volna.

Az viszont mindképpen példás, hogy ennyire támogatják a játékaikat. Az első részt is sokáig kalapálgatták. Az ilyen, túlórázó fejlesztőket, máshol úgy nevezik, hogy modder. Kár hogy egynél többször kevés címet veszek elő , így nekem a korai végigjátszás okán, ezek nagyrészt kimaradtak. Legutóbb a The Following dlc megjelenése környékén vettem elő, hogy pótoljam. A folytatást is hamar letudtam, de ha bekerülne az ígért világformáló narratíva, akkor még van esélye, hogy feléledjek egy újabb körre.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...