Kiszivárgott a Star Wars: Outlaws egy korai trailere

  • Írta: pandaril
  • 2024. június 23.
  • Videó
Link másolása
A belső felhasználású előzetes még 2022-ből származik, de még a gyenge minőség ellenére is egyértelmű, hogy a fejlesztő Ubisoft Massive gyakorlatilag minden elemet sikeresen megőrzött a korai verzióból.

Mindig érdekes látni, hogy egy játék mennyit változik a fejlesztés folyamán, vagy akár csak az első bemutatóktól a megjelenésig. A Ubisoft egyszer már megégette magát a Watch Dogs első részével, ami közel sem nézett ki olyan jól, mint az első E3 prezentáción, de a The Division is hasonló cipőben járt. Most viszont egy másfajta videó került napvilágra a nyár végén megjelenő Star Wars: Outlawsról.

A X-re kikerült trailer még 2022-ből származik, és a fenti példáktól két pontban is eltér. Egyrészt eredetileg csak belső használatra szolgált, másrészt még nem a végleges játékot mutatja, hanem az akkor még Project Helix munkacímen futó alkotást. Bár a játék maga még nem jelent meg, az azért ebből a nem egészen egy perces videóból is látszik, hogy a Ubisoft Massive szinte minden, ebben felbukkanó elemet átültetett a Star Wars: Outlawsba.

Akár Mos Eisley-t, akár az űrcsatákat vagy a rohamosztagosok jelentette fenyegetést nézzük, gyakorlatilag az alapvető játékmeneti elemek már évek óta megvoltak a fejlesztők háza táján. Kíváncsian várjuk, hogy az augusztus 30-án PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X-re megjelenő Star Wars: Outlaws hogyan fogja implementálni a trailekben látottakat.

4.
4.
crytek
#3: Szerintem az AI-val semmi baj a deepl szépen dolgozik (elvileg)

https://thenerdstash.com/star-wars-outlaws-hands-on-preview-deja-vu-from-a-long-time-ago/
3.
3.
silkgoat
#1: Huh, az elso nagy hibaja a cikkironak hogy negativ kontextusban hasonlitja a jatekot az Uncharted sorozathoz, ami alapbol hiteltelenne teszi (lehet hogy valakinek nem tetszik Nathan kalandsorozata, de ilyen lekicsinyloen beszelni rola, egyertelmuen a kritikust minositi). Masodjara a Fallen Ordert hozza kovetendo peldanak, ami hat az elso masgfel ora utan olyan unalomba fulladt, amibol semmi sem tudta kirantani az embert, csak ha inkabb egy masik jatekra kapcsolt at. Itt aztan mar tenyleg az az erzesem, hogy max kirohogni erdemes a kritikust.
De lehet csak a forditast baszta el az AI. :D
1.
1.
crytek
Deep l fordítás egy tesztből..

"Szólj, ha ez a játék ismerősen hangzik: A harmadik személyű akció-kalandjátékban fényes sárga párkányokat kell megmásznod, szükség esetén bevetned egy csáklyát, és levadásznod a véletlenszerű fejlesztő elemekkel teli ládákat. Egyes küldetésekben lopakodó részeken kell elkerülnöd az őröket, akiknek látszólag nincs perifériás látásuk; később a harci jelenetekben fedezék mögé guggolva kell lövöldöznöd az agyatlan ellenségek hullámaira. A nagy finálé? Egy drámai menekülési szekvencia, ami simán átvált egy űrcsatába, kiegészítve egy automatikus célzási rendszerrel, mely lényegében helyetted játssza a játékot.
Kitaláltad a játékot? Nem, Nathan Drake-et nem egy messzi-messzi galaxisba küldték. Ez az én előzetes tapasztalatom a Star Wars: Outlawsról a Summer Games Fest 2024-en, ami sok kívánnivalót hagyott maga után, és kevésbé izgatottan távoztam a Ubisoft közelgő címével kapcsolatban.
Az 1 órás bemutató három különböző küldetésre terjedt ki, 3 különböző helyszínen. Ezeket feltehetően azért tervezték, hogy bemutassák a játék tervezésének különböző elemeit, de nekem furcsa demonstrációnak tűnt, amit mindig is nyitott világú élményként hirdettek.
Az 1. küldetésben Kay és társa, Nix egy elhagyatott épületet fedeztek fel. A környezet klasszikus Star Wars volt - nagy fémfalak, hatalmas barlangok és egy reaktor, melyet a meneküléshez fel kellett tölteni. Nagyszerű! De a játékmenet sajnos nem érte fel a vizuális bájhoz. A platformozás és a felfedezés itt úgy éreztem, mintha a 2010-es évek AAA akció-kalandjátékok alapdarabjainak ellenőrző listája lenne; a "hogyan készítsünk AAA akciójátékot" listája, ami nélkülöz minden valódi kreativitást vagy frissességet az élményben.
A 2. küldetés egy lopakodós akció küldetéssé változott. Imádjuk azokat, igaz? Kaynek be kellett szivárognia egy létesítménybe, és ellopni... valamit vagy egyebet.
A mechanika itt is csalódást okozott. A Star Wars: Outlaws lopakodós rendszere olyan sekélyes, amilyen sekélyes csak lehet, az őrök minimális környezet-tudatossággal rendelkeznek, és csak korlátozott módon lehet megoldani egy adott forgatókönyvet. Úgy éreztem, mintha a régebbi játékokhoz nyúltak volna vissza, ahol a lopakodás inkább a forgatókönyv követéséről szólt, mint az intelligens mesterséges intelligenciával való együttműködésről. Az ellenség kiszámíthatóan helyezkedett el és viselkedett, és nem reagált dinamikusan a játékos akcióira.
A 3. küldetés a Birodalom csillagrombolójáról való rövid menekülés után átváltott az űrharcra. A zökkenőmentes átmenet a földről az űrbe lenyűgöző volt, de a légiharc-mechanika kiábrándítóan egyszerű volt. A célzási segítség miatt a harc túl könnyűnek tűnt, és az élményből hiányzott az a mélység, amit az olyan újabb űrharc játékoknál, mint a Star Wars: Squadrons, láthattunk.
Az űrcsaták inkább tűntek formalitásnak, mint izgalmas kihívásnak, ami kiszámítható szekvenciákká tette azokat a pillanatokat, amiknek izgalmasnak kellett volna lenniük.
Az Outlaws a biztonsági játékfejlesztés megtestesítője, anélkül, hogy új területre merészkedne. Ez a konzervatív megközelítés talán a mainstream közönségnek és a megrögzött Star Wars-rajongóknak tetszhet, de én valami többre vágytam. Kétségtelen, hogy elavultnak tűnik, egy olyan játék, ami 2010-ben még díjakat nyerhetett volna, de idén már nem lesz képes ugyanezt elérni.
Összehasonlítva a Jedi: Fallen Orderrel az Outlaws fényévekre van ezektől a finomra hangolt mechanikáktól - még ha azok nagyrészt más mainstream címek másolatai is. De ahol a Cal platformozása gördülékeny és akrobatikus volt, ott az Outlaws nehézkesnek és ötlettelennek tűnik. A Sith lordok elleni fénykardpárbajokban való pirouettezés olyan volt, mintha egy Star Wars-fantáziát játszottunk volna el, míg Kay fedezékből lövöldözött az ellenségre, ami unalmas és kiszámítható volt.
Lehet, hogy az Outlaws története megmenti a helyzetet? Ezt nehéz megmondani a játékkal eltöltött rövid időm alapján; ahogy már említettem, eléggé korlátozott volt a terjedelme. Úgy tűnt, hogy minden küldetésnek van egy összefüggő története, ami előreviszi, de az Outlaws női főszereplője - vitathatatlanul a legmerészebb tervezési döntés -, egy kicsit unalmasnak tűnt. Ismét, ahol a Jedi: Fallen Order Cal Kestisének külön bája van, Kay karaktere egyhangúnak tűnt, Han Solo örökségének árnyékában, és személyiséghiányosnak. Még mindig korai lenne kritikát megfogalmazni a karakteréről az alapján, amit játszottam; lehet, hogy a franchise történetének üdvözlendő új tagjának bizonyul majd.
[...]még mindig van idő a fejlesztésekre.
Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem tudok szabadulni az érzéstől, hogy a Star Wars: Outlaws egy elszalasztott lehetőségnek fog bizonyulni. Nem látom, hogy a Ubisoft az augusztusi végleges megjelenés előtt foglalkozna ezekkel a problémákkal - amelyek közül sok eredendően bele van szőve az alapvető tervezési filozófiába. Úgy tűnik, mintha a játék sorsa egy csinos, de végül üres kalandnak lenne szánva. Remélem, tévedek.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...