Nyilatkozott a Don't Nod kreatív igazgatója az új LiS-epizódot övező botrányról
- Írta: FelixSylvester
- 2024. október 27.
Már csak két nap és megjelenik a Life is Strange-sorozat legújabb felvonása, a Double Exposure, ami tovább szövi Max Caulfield történetét. Az új rész azonban nemcsak azért különleges mert visszatér a 2015-ös első rész főszereplője, hanem azért is mert már a megjelenés előtt igencsak megosztóra sikerült. Ez abból ered, hogy nem fog szerepelni benne a közönségkedvenc Chloe Price, ami a rajongók egy részét igencsak nehezen érintette, akik aztán nem késlekedtek azzal, hogy hangot adjanak nemtetszésüknek és kritizálják a fejlesztőcsapatot ezért a narratívabeli döntésért.
Erre válaszolt az első rész társfejlesztője, a Don't Nod kreatív igazgatója, Michel Koch, aki az X-en osztotta meg gondolatait a rajongók viselkedéséről. "A Life is Strange Double Exposure megjelenése óta számtalan gyűlölködő megnyilvánulást olvasok a Deck Nine iránt. Még nem játszottam a játékkal ezért nem tudom, hogy milyen irányba viszik a történetet. Azt viszont tudom, hogy senki sincs feljogosítva arra, hogy azért gyűlölje a készítőket, ahogy azok megírták a játékukat. Lehetsz csalódott, akarhatsz más narratívát a kedvenc szereplőidnek vagy más történetet...de az alkotás végső soron nehéz munka és nagyon szubjektív és ha a Double Exposure sztorija nem nyeri el a tetszésedet, attól még nem törli el azt a képet amit elképzeltél."
Azért is rengetegen szurkolnak, hogy bukjon meg az új DA... na igen, az sokat segítene, hogy legyen új Mass Effect.
Látom a játékipart 2050-ben, lesz EA FC 51, CoD BO 14, GTA 7 és ennyi. Köszönjük majd azoknak, akiknek semmi nem jó.
Nem értem ezen mit kell ennyit matekozni. Millió játék van aminek többféle befelyezése van, és folytatás esetén a készítők választanak egyet.Azért egy olyan játéknál ahol egymástól homlokegyenest eltérő befelyezést is választhanak a játékosok, nem lehet minden mindenhol kánon. Aki meg a várost mentette meg, az meg a képregény miatt hőbörögjön ? Fogjátok fel úgy hogy a képregény az egyik "irányt" vitte tovább, a játék meg a másikat. Amúgy le is van írva:
"The comic is set one year after the events of the original Life is Strange, and is a continuation to one of two of the games possible endings, known as the Sacrifice Arcadia ending."
Ha meg ezt viszik tovább a játékban, akkor legyen ugyanaz a sztori ? Az mire jó ? Ha meg más, akkor ugyanott vagyunk, csak Chloe-val. De akár az is lehet hogy a szinésznővel nem tudtak megegyezni / nem ért rá és nem akarták másra cserélni.
"a készítők lusták voltak bele írni Chloet a játékba"
Ez meg aztán tényleg elég nagy marhaság. Mennyivel lett volna több munka beleírni, mint írni egy másik sztorit amiben nincs ? Ezen mit lehet spórolni ? Mi ebben a lustaság ?
Ja a #4-re is mehetett volna
Neked is csak azt tudom mondani, hogy próbálj írni egy sztorit. És amikor sikeres lesz, és folytatnád, akkor rájössz hogy minden “lelkes rajongód” másképp folytatná. És GARANTÁLT hogy ahogy te folytatod, lesz akinek nem fog tetszeni. Mert ő másképp képzelte.
én egy forintot nem adnék ezért a vacakert de aki igen azt épp most rúgják lábon és küldik el a fenébe.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.