SGF 2025: Lumines Arise - opcionális PSVR2 támogatással tér vissza a zenés puzzle

Link másolása
Sok év kihagyás után egy új résszel éleszti ujjá a szériát a Tetris Effect csapata, a nyugtató zenékkel és pörgős játékmenettel operáló addiktív puzzle ráadásul virtuális valóságban is játszható lesz.

Tetsuya Mizuguchi (Rez, Lumines, Child of Eden, Tetris Effect) ismét előveszi a Lumines szériát, a Q Entertainmentnél útjára indított szín és hangkavalkáddal varázsoló Puzzle játék egyedi és addiktív játékmenetével rengeteg embert szögezett a képernyők elé. Mizuguchi 2014-ben távozása után megalapította az Enhance stúdiót, ahol segített modern konzolokra hozni a Luminest és a Rezt, de a Tetris Effecthez is végre megszerezhette a jogokat.

A játék alapfelállása pofonegyszerű, a 2X2-es négyzeteink darabjai két eltérő színből állnak, a pályán végigmenő időcsík pedig letörlni a legalább egy négyes darabbá összeállt darabokat. Ehhez hozzájön a pulzáló elektronikus zenékből összeállított, mindig minőségi zeneválogatás, és a forgatások, mozgatások, ejtések és törlések közben folyton változó ritmus és hangorgia. A friss bejelentésben a szokásos minőségben láthattuk az újraálmodott epizódot, így hamarosan méltó formában térhet vissza a széria.

A Lumines Arise idén ősszel fog megjelenni PlayStation 5 és PC platformokra, de még a nyár folyamán befut egy multis szekciót is magába foglaló demó. A PS5-ös verzióhoz PSVR2 támogatás is lesz, így még közelebbről élhetjük majd át a szinesztézia szimulátort.

Ez a hír a Summer Game Fest-közvetítésünk része. Ha lemaradtál valamiről, irány az aloldalunk, ahol egy helyen találod meg az összes bejelentést és látnivalót az eseményről!

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...