SGF 2025: Lumines Arise - opcionális PSVR2 támogatással tér vissza a zenés puzzle
- Írta: JesusHun
- 1 napja
Tetsuya Mizuguchi (Rez, Lumines, Child of Eden, Tetris Effect) ismét előveszi a Lumines szériát, a Q Entertainmentnél útjára indított szín és hangkavalkáddal varázsoló Puzzle játék egyedi és addiktív játékmenetével rengeteg embert szögezett a képernyők elé. Mizuguchi 2014-ben távozása után megalapította az Enhance stúdiót, ahol segített modern konzolokra hozni a Luminest és a Rezt, de a Tetris Effecthez is végre megszerezhette a jogokat.
A játék alapfelállása pofonegyszerű, a 2X2-es négyzeteink darabjai két eltérő színből állnak, a pályán végigmenő időcsík pedig letörlni a legalább egy négyes darabbá összeállt darabokat. Ehhez hozzájön a pulzáló elektronikus zenékből összeállított, mindig minőségi zeneválogatás, és a forgatások, mozgatások, ejtések és törlések közben folyton változó ritmus és hangorgia. A friss bejelentésben a szokásos minőségben láthattuk az újraálmodott epizódot, így hamarosan méltó formában térhet vissza a széria.
A Lumines Arise idén ősszel fog megjelenni PlayStation 5 és PC platformokra, de még a nyár folyamán befut egy multis szekciót is magába foglaló demó. A PS5-ös verzióhoz PSVR2 támogatás is lesz, így még közelebbről élhetjük majd át a szinesztézia szimulátort.
Ez a hír a Summer Game Fest-közvetítésünk része. Ha lemaradtál valamiről, irány az aloldalunk, ahol egy helyen találod meg az összes bejelentést és látnivalót az eseményről!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.