A játék motion capture jelenetein dolgozó stúdió, a Nintendo Pictures (korábban Dynamo Pictures) már a felvásárlás előtt kapcsolatban állt a Kojima Productionsszel. A stúdió egyébként korábban a Persona 5, a Metroid: Other M, sőt még a Kingsglaive: Final Fantasy XV animációs filmjén is dolgozott, mielőtt a Nintendo felvásárolta volna. Ez a háttér magyarázhatja, miért kaphatott animációs munkákat egy PlayStation-exkluzív címnél egy egykori multiplatform stúdió.
A 2022-ben megkezdődött fejlesztés során a stúdió – még Dynamo néven – leszerződött a projektre. A Game Awards 2022-es trailerében is látható mo-cap jelenetek tanúsága szerint a munka már ekkor javában zajlott. A Nintendo ezt követően vásárolta fel a céget, és bár azóta kizárólag Nintendo-projekteken dolgoznak, a meglévő szerződés keretében befejezték a munkát a Death Stranding folytatásán is. Nem mellékesen megemlíthetjük, hogy a csapat olyan fejlett arcfelismerő és mozgáskövető technológiát használt, amit eredetileg japán anime-adaptációkhoz fejlesztettek ki. Ennek köszönhetően lehetett a játékban olyan finoman kidolgozott, filmszerű arckifejezéseket látni Norman Reedus vagy Léa Seydoux karakterein, amik messze túlmutatnak a korábbi játékos rögzítéseken.
A stáblista szerint a Nintendo Pictures több kulcsfontosságú szerepkört is betöltött: mo-cap rendező, szerkesztők, koordinátorok és tanácsadók is közreműködtek. Ez az első eset, hogy a Nintendo újonnan létrehozott belső animációs és motion capture stúdiója egy külsős címhez kapcsolódik; még ha formálisan csak egy korábbi megbízás folytatásáról is van szó.
A kérdés már csak az: fog-e a Nintendo a jövőben is „kikacsintani” más platformokra ilyen módon? Bár hivatalosan nem valószínű, a múltból áthúzódó szerződések még tartogathatnak hasonló meglepetéseket.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.