Ready or Not - módosul az erőszak és a meztelenség a konzolos premierre

  • Írta: zoenn
  • 2025. június 30.
  • Hír
Link másolása
A fejlesztő szerint az eltérő verziók különböző eszközei és mechanikái növelik a hibák valószínűségét, ezért minden változatot egységesítenek, ami némileg lecsavart erőszakkal és meztelenséggel jár - még PC-n is!

A Void Interactive megerősítette, hogy a Ready or Not konzolos verzióinak premierjére módosítja a csonkolást és a véres jeleneteket, a meztelenséget és gyermekbántalmazás ábrázolását is, amit a konzolgyártó partnerek "feltétlenül megkövetelnek" tőlük. Csak így kaphatott zöld utat a SWAT-játékok szellemi örököse PS5-ön és Xbox Series X/S-en. 

A Steamen közzétett frissítésben a csapat "megkönnyebbült", miután a játékuk megkapta a PEGI 18 / USK 18 / ESRB M-besorolást, és befejeződtek a konzolos premierhez szükséges tanúsítási folyamatok is. Mint írják, minden változtatás "hű marad a játék eredeti hangvételéhez". 

A játék több verziójának fenntartása egységes asseteket és mechanikákat követel meg minden platformon - ezzel indokolták a meglévő PC-s verzió módosítását a srácok. Ha ezek az elemek nem lennének ugyanazok, az használhatatlanná tenné a crossplayt. 

Ezzel együtt megnyugtattak mindenkit, hogy a csonkolás "továbbra is nagy jelenléttel bír" a játékban, "de egy kicsit korlátozottabb, hogy mikor történik". Például már nem lehet folyamatosan feldarabolni egy ellenséget, ha az már halott. A kínzást tartalmazó karakterartokat is visszavették, hogy kevésbé legyenek túlzóak, ahogyan néhány karaktert jobban el kellett takarniuk. A gyermekek elleni erőszak ábrázolásának filozófiáját is kibővítették. Például a Twisted Nerve-ben lévő gyermek animációját eszméletlenre/alvóra változtatták, a korábbi görcsös animáció helyett, amely szerintük túl erőszakos megjelenésű volt. 

A konzolos verziókban történt változások szerintük elég aprók ahhoz, hogy a legtöbb ember ne vegye észre őket. Nagyrészt a bizonyítékok és a meztelenség változott meg bennünk, de ezek az egyedi textúraváltozások nem befolyásolják a PC-s verziót, a "tiltott gyermekanyagok" bizonyítékait is cenzúrázták, de csak PlayStationön és Xboxon. 

Néhány rajongó nem vette jól néven ezeket a változásokat, el is indultak a review bombok, mondván a készítők "gyávák" és indokolatlanul cenzúráznak a játékukat a szélesebb közönség bevonása végett. 

A Ready or Not július 15-én jelenik meg PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re. 

2.
2.
hedzsooo
PC-n modderek az tesznek a kepernyonkre, amit akarnak. Az egy dolog, h mas nem latja multiban, hacsak fel nem telepeiti ugyanugy ugyanazokat a pl. skin-modokat...
1.
1.
sanada
Mondjuk kíváncsi vagyok, hogy ha ez a síró csecsemő kommandó egyszer játékfejlesztés közelébe kerülne és a munkáját még több platformra szeretné kiadni a több bevétel reményében is, akkor ők elég "bátorak" lennének e ahhoz, hogy ne cenzúrázzák, ezzel gátolva a megjelenést a különböző konzolokra.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...