Űrkaland és stratégiai mech-harcok – Közeleg a The Starbites megjelenése

  • Írta: Baraaju
  • 12 órája
  • Megjelenés
Link másolása
A dél-koreai fejlesztésű, körökre osztott sci-fi RPG, a The Starbites PS5-ön, Xbox Series-en és Nintendo Switchen fog megjelenni, egyelőre azonban csak a távol-keleti megjelenés adott, ami idén október 16. lesz.

A sci-fi RPG a körökre osztott harcrendszerek klasszikus hagyományait ötvözi modern, látványos prezentációval és meglepően mély történetvezetéssel. A dobozos változat PS5-re és Switchre is elérhető lesz, míg a nyugati és a PC-s megjelenés dátuma későbbre várható. (A Steam adatlap alapján 2026 2. negyedévében.)

A játék középpontjában a háború sújtotta BITTER bolygó áll, ami valaha egy űrbéli paradicsom volt, mára viszont romokban hever. A főhős, Lukida, és barátai a Delight City nevű utolsó menedékben élnek – látszólag derűs nyugiban –, de a felszín alatt komor titkok és veszélyek rejlenek.

A release date trailer egyelőre csak japánul elérhető:

A The Starbites egyik legfőbb vonzereje a személyre szabható mech-rendszer, ami nemcsak taktikai, hanem karakterépítési szempontból is izgalmas lehetőségeket kínál. A körökre osztott harc dinamikus animációkkal egészül ki, és olyan látványos csapatképességeket is használhatunk, mint az ún. „Driver’s High” és „Support System”. A helyes stratégiára mindig szükségünk lesz, a játék abszolút erre épít.

Ám a történetmesélés sem marad el: több mint 50 filmes jelenet vezeti végig a játékost Lukida epikus utazásán, miközben fokozatosan bontakozik ki a galaktikus háború és a BITTER bolygó múltja. Vagyis a The Starbites több akar lenni egy szimpla mech-RPG-nél, mert főleg egy történetközpontú, nosztalgikus, mégis modern űreposzt kínál, ami minden klasszikus JRPG-rajongónak különösen ajánlott.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...