Rekordokat döntött a Battlefield 6 nyílt bétatesztje, és sok mechanika változni fog

  • Írta: zoenn
  • 14 órája
  • Érdekesség
Link másolása
Ha nem lenne elég, hogy a játékosok kedvező visszajelzései után kilőtt az EA részvényeinek értéke, a Battlefield 6 nyílt bétatesztje rekordszámú játékost ért el. Más érdekes statisztikát is megosztottak a korai próbalehetőségről.

Az elmúlt két hétvégén játékosok százezrei töltötték az idejüket a Battlefield 6 bétaverziójával. Az EA egy X-bejegyzésben árulta el, amit már korábban is sejtettünk: ez a bétateszt érte el eddig a legtöbb játékost a kiadó történetében, eddig egyetlen korai teszt sem volt ennyire népszerű. A rajongók valósággal ki voltak éhezve egy korrekt Battlefieldre, ami a számokban is meglátszott. 

A többi statisztikai is lenyűgöző, tekintve, hogy csak néhány napig voltak elérhetőek a szerverek. 

  • Összes lejátszott meccs: 420,127,450
  • Játékidő órában: 92,351,578
  • Megölt ellenségek: 4,928,771,770
  • Újraélesztett csapattársak: 30,936,675
  • Végső megsemmisítési érték: $196,760,386,367


A legkedveltebb kasztok rangsora is figyelemre méltó, mivel a játékosok 32 százaléka választotta az Assaultot, ezt követte a Support és az Engineer. A Recon volt a legkevésbé népszerű kaszt a maga 19 százalékával. Bár ez az adat annyira nem is fontos, lévén a Battlefield 6 eltörölte az osztályspecifikus fegyverhasználatot, magyarán bárkinek lehet bármilyen típusú fegyvere, itt csak a kütyük használatán van a hangsúly. 

Mindenesetre a rajongóknak bejött a játék, sokan további bétatesztekért követelnek az EA-től, ami talán elképzelhető, hiszen a végleges változat október 3-án érkezik PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re - addig még van pár hétvége!

Visszavesznek a mozgásmechanikából a végleges változatra

Az Electronic Arts bejelentette, hogy számos ponton nerfelni fogják a BF6 mozgásmechanikáját, hogy "kiegyensúlyozottabb és hagyományosabb Battlefield-élményt nyújtson". Bizony, a bétateszt során sokan visszaéltek ezzel, rengeteg volt a nyusziugrás és az ugrás közben leadott lövések. Visszavesznek az csúszásból ugrásba átvitt lendületen, mostantól nagyobb büntetés jár az egymás követő ugrásokért, csökken az ugrás magassága, ha azokat spammelik a játékosok. Az ebben a formában leadott lövések pontatlanok lesznek. 

A cél az hogy az ugrás és a csúszás szituációfüggő legyen, nem lesz ideális a lövöldözéshez. Emellett az ejtőernyő fizikáját is áthangolták, csökkentve a kezdeti gyorsulást az ejtőernyő kinyitásakor, a kontrolláltabb légi mozgás érdekében. 

Mint ismert, a gyors mozgású mechanika sok rajongót felháborított, sokan a Call of Dutyban látott megoldáshoz hasonlították. 

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...