TGS 2025: Bemutatták az új Virtua Fighter harcrendszerét és szabályait
- Írta: Baraaju
- 9 órája
Se a teljes címet, se a megcélzott platformokat vagy a megjelenés körülbelüli idejét nem tették közzé a SEGA kiadásában és a Ryu Ga Gotoku Studio fejlesztésében készülő Virtua Fighterről, ám most pont a mélyebb részleteket mutatták be a Tokyo Game Show 2025-ön.
Két különböző szabályrendszert találtak ki a játékhoz. Lesz klasszikus Standard mód a megszokott győzelmi feltételekkel – életerő lenullázása vagy pedig a „ring out” – három megnyert menetig. Viszont lesz az ún. Uprising mód is, ami egy totál új koncepción alapul, dinamikus váltásokkal és taktikákkal, amik elvileg teljesen más, bővebb élményt adnak a játékosoknak. Vagyis nemcsak a teljesen új játékosoknak, hanem a régieknek is akarnak valami nagyon újat kínálni.
A bemutatóban a harcrendszerekből hármat emeltek ki. A Break & Rush technika a test bizonyos részein felgyűlő sebzésekre épít, amiből végül akár törés is lehet. A Stunner and Stun Combo rendszer egy új ütési technikát vezet be, ami egyszerű, mégis nagyon fluid kombóbeviteleket jelent. A Flow Guard pedig a sima védekezést váltja fel egy dinamikus és stílusos alternatívára, ami a Break & Rush-sal felváltva ad jó ritmust a játékhoz.
Szóval az új Virtua Fighter szemmel láthatólag a klasszikus alapok megőrzése mellett egy eddigieknél jóval merészebb, modernizáltabb stílust akar bevezetni. Aztán majd meglátjuk, a rajongók mit szólnak mindehhez. Csak hát ki tudja, mikor…
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.