TGS 2025: Bemutatták az új Virtua Fighter harcrendszerét és szabályait

Link másolása
Az elismert Ryu Ga Gotoku Studio kezelésébe vett legfrissebb Virtua Fighter játékról még nagyon keveset lehetett tudni, de Tokióban most végre feltárták, milyen módok és harcrendszerek építik fel az új részt.

Se a teljes címet, se a megcélzott platformokat vagy a megjelenés körülbelüli idejét nem tették közzé a SEGA kiadásában és a Ryu Ga Gotoku Studio fejlesztésében készülő Virtua Fighterről, ám most pont a mélyebb részleteket mutatták be a Tokyo Game Show 2025-ön.

Két különböző szabályrendszert találtak ki a játékhoz. Lesz klasszikus Standard mód a megszokott győzelmi feltételekkel – életerő lenullázása vagy pedig a „ring out” – három megnyert menetig. Viszont lesz az ún. Uprising mód is, ami egy totál új koncepción alapul, dinamikus váltásokkal és taktikákkal, amik elvileg teljesen más, bővebb élményt adnak a játékosoknak. Vagyis nemcsak a teljesen új játékosoknak, hanem a régieknek is akarnak valami nagyon újat kínálni.

A bemutatóban a harcrendszerekből hármat emeltek ki. A Break & Rush technika a test bizonyos részein felgyűlő sebzésekre épít, amiből végül akár törés is lehet. A Stunner and Stun Combo rendszer egy új ütési technikát vezet be, ami egyszerű, mégis nagyon fluid kombóbeviteleket jelent. A Flow Guard pedig a sima védekezést váltja fel egy dinamikus és stílusos alternatívára, ami a Break & Rush-sal felváltva ad jó ritmust a játékhoz.

Szóval az új Virtua Fighter szemmel láthatólag a klasszikus alapok megőrzése mellett egy eddigieknél jóval merészebb, modernizáltabb stílust akar bevezetni. Aztán majd meglátjuk, a rajongók mit szólnak mindehhez. Csak hát ki tudja, mikor…

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...