The Elder Scrolls Online - infók a kazamatákról

  • Írta: zoenn
  • 2013. július 3.
  • Hír
Link másolása
A Bethesda némi fogódzkodóval készült azok számára, akik nem tudják, hogy mi fán teremnek az The Elder Scrolls Online dungeonjei. Az egyszemélyes tisztogatást tessék elfelejteni, legalább négyen kell nekivágnunk.

A kazamaták megtisztításának alapfeltétele, hogy a játékoson kívül legalább három másik társ is csatlakozzon a kalandhoz. A tárnákban olyan erősségű és összetételű ellenséggel találkozunk, hogy egyedül képtelenek lennénk túlélni - olvasható a Bethesda blogbejegyzésében.

Míg az MMO-ban a választható képességeket tekintve nincs megkötve a kezünk, a fejlesztők azt ajánlják, hogy egy változatos parti menjen a dungeonökbe. DPS-karakterekből, tankokból és gyógyítókból álljon a csapat, s így a várható élettartamunk is meghosszabbodik majd.

Tegyük fel, hogy a gyógyítók egy csoportja fűbe harap a főnökharc kellős közepén. Más MMO-kban ez azonnali kudarchoz vezet. Ha viszont minden nehézségre felkészülünk, akkor a csata közepén akár kétkezes fegyverre is válthatunk, s egy második hotbar jelenik meg a képernyőn. Így már megpróbálhatjuk túlélni a bosscsatát.

A DPS-hajlamú karakterek számára azt tanácsolják, hogy ütős, területre ható varázslatokkal próbálkozzanak, de még így is előfordulhat, hogy közvetlen közelről támadják őket a bestiák.

A gyógyító karakterek elengedhetetlenek, hiszen nem hagyatkozhatunk pusztán az életerő-italokra. Ha rossz passzban lennénk, akkor a tankoknak kell lefoglalniuk az ellenséget, míg a sérültek ráncba szedik magukat.

A kazamatákban máshogyan viselkednek az ellenségek, mint az MMO egyéb tájain. A hagyományos rendszerrel ellentétben itt mindig érezzük majd a fenyegetést, a közvetlen támadásukat csak a tankok élhetik túl.

A szörnyek falkában támadnak majd, ha egyet levágunk, pár pillanattal később már nagy számban törnek az életünkre.

A The Elder Scrolls Online kazamatái remek táptalajt biztosítanak majd a kihívásra vágyó játékosok számára.

10.
10.
BrockSamson
#7: Pontosan, mara ertuk el azt az allapotot amikor az MMO jatekosok ket reszre szakadtak. A farmerekre, akik soha nem unjak a vegtelen hentelest es idomilliomosok es azokra akik mar tul vannak a gyujtogeto korszakukon, vegigcsinaltak jopar kulonbozo MMO-t es mar nincsen turelmuk mindehhez. En is azon kaptam magam hogy sok evnyi jatek utan mar nincs kedvem megint honapokat farmolni egy jobb pancelt.
8.
8.
szinkron
Nagyon izzadni kell már, hogy valami újat találjanak ki. Semmi kedvem xp farmolni, akármilyen a világa. Az mmo azért különös, mert az ember azért fizet, hogy dolgozzon. Ennek szerintem vége. Az igazi újgen mmo olyan lesz mint a division.
7.
7.
mrfire
Én évekig csak MMO-kkal játszottam, de most már nagyon nem kedvelem a műfajt. Ha ezt kipróbálom, akkor is az egyjátékos kihívásokat fogom keresni benne. Az Elder Scrolls világa még érdekel. :)
6.
6.
PiszkosFred
#1: De, lehet, de instanceolt dungeonokat kihagyod ez esetben. Ezen kivul is var rad 140 oranyi pve szolozhato tartalom, frakcionkent. De ha megis ki akarod probalni, lesz LFG rendszer, egy kattintas es mar vannak is tarsak.
5.
5.
Csoki80
Ez egy mmorpg te tudatlan. A világ minden részéről csatlakoznak a játékosok és tímszpíkelhetsz is a csapatoddal, hogy xp-t gyűjts XD
4.
4.
Mr. Wagner
#1: Az MMORPG-knek általában ez a lényegük. Szóval: Igen!
2.
2.
Dreadlox
csak annyi hogy egyedül nincs dungeon, mondjuk így értelmes az egész mert egyedül halott lennél, de szerintem nem kell megijedni, mert lehet lesz valamiféle inteligens matchmaker D-k elött és ha nem vagy partyba bevág valakikhez
1.
1.
anonymus26
most akkor egyedül nem is lehet tolni ... az egész játék egy baromi nagy coop ?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...