Hatalmas siker – főleg mivel független fejlesztők játékáról beszélünk – a Content Warning című játék, amelyről a megjelenésig gyakorlatilag senki nem hallott, az első 24 órában azonban 6,2 millióan töltötték le – számolt be róla a Games Radar.
A siker egyértelmű oka, hogy a Landfall rendhagyó stratégiával próbálkozott: az első 24 órában ingyenes volt a játék. Ez persze rizikós abból a szempontból, hogy hiába teszik könyvtárba a játékot több millióan, sokan lehet le se töltik, vagy nem is játszanak vele, de még csak nem is fizetnek érte.
A SteamDB adatai szerint azonban az egyidejű játékosszám elég hamar felszökött 200 ezerre és azóta se csökkent 40 ezer alá. A Games Radar összesítése szerint pedig többen panaszkodtak X-en arról, hogy lecsúsztak az ingyenes időszakról, úgyhogy a fejlesztők reménykedhetnek abban, hogy a játéknak ezzel híre megy és még lesznek a jövőben olyanok, akik megvásárolják.
A Content Warning egy co-op horror játék, ahol tartalomgyártóként mindenféle idióta videókat próbálunk készíteni a barátainkról, annak érdekében, hogy híressé váljunk. A játékkal a készítők április bolondjának szellemét akarták ünnepelni, az ingyenes időszak azonban nem átverés volt, valóban megkapták a teljes játékot, akik elég gyorsak voltak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.