Frissítve: Call of Duty: Black Ops 6 - mikrotranzakciós hirdetések fegyvercsere közben

  • Írta: Amda
  • 20 órája
  • Hír
Link másolása
A Call of Duty: Black Ops 6 játékosai egy új dologgal találkoztak a fegyverválasztás közben. A menüben legfelül prémium fegyvereket és skineket népszerűsítő hirdetések találhatók, azaz játékon belüli mikrotranzakciókra buzdítanak minket.

Természetesen ez nem egy klasszikus értelemben vett reklám, senki sem próbál meg sajtburgert vagy farmert rád tukmálni amikor fegyvert cserélsz. Mindazonáltal ez egy új és eléggé alattomos technika, amit korábban még nem láttunk Call of Duty játékokban.

„Az egyik nemkívánatos változás, amit a 4. évadban észrevettem, az az, hogy most egy új hirdetési helyet illesztettek be a fegyver-specifikációk listájának tetejére” – írta az egyik játékos. „Tehát most minden alkalommal, amikor a fegyvertípusok között váltasz, 20-30 dolláros skinek hirdetéseit bámulhatod. Biztos vagyok benne, hogy az Activision fejlesztője, aki ezt a kiváló funkciót javasolta, nagyon büszke magára. Ez a változtatás teljesen szükségtelen, mivel már most is át lehet váltani a fegyverekről a boltra, de úgy tűnik, hogy az, hogy nem nyomták közvetlenül az arcunkba, nem hozott nekik elég pénzt. Sokan fizettünk 60-100 dollárt egy teljes játékért, semmi kedvünk reklámokat bámulni”

„Teljesen egyetértek, tényleg olyan, mint egy kicsi, független stúdió ingyenes mobiljátéka, ami lépten-nyomon pénzt kér tőled. Ez szánalmas egy ekkora cégtől, egy teljes árú játék esetében.” – válaszolta egy másik.

Update! Az Activision már vissza is vonta ezt a vitatott funkciót, mint írják, csak egy tesztet végeztek, és az áruházi tartalmak véletlenül kerültek bele a Loudout menübe a 4. évad frissítésével. 

9.
9.
sanada
"Az Activision már vissza is vonta ezt a vitatott funkciót, mint írják, csak egy tesztet végeztek, és az áruházi tartalmak véletlenül kerültek bele a Loudout menübe a 4. évad frissítésével."

Persze, a programozás során pont úgy működik valami, hogy "A" résznél megjelenik "véletlenül" a "B" rész funkciója, jó hát kicsit izgága volt.
8.
8.
Zuzmo
#6: Akkor jobb, ha multi játékokkal nem játszol. Az összesben vagy season pass vagy loot box, vagy egyéb mikrotranzakciós megoldás van. Azokat meg eldugni nem fogják.
7.
7.
Sakee
Hát én is néztem hogy mi ,de jobban zavart a hétvégén hogy olyan loadoutom volt játékban ami amúgy nem volt ,de mégis azzal mentem. Szezon négy és a játék egyre rosszabb csak, hát kösz.
6.
6.
memoryman
#5: Én semmilyen reklámot nem akarok látni egy fizetős termékben. Legyen opcionálisan bekapcsolható. De nem opcionálisan kikapcsolható!
5.
5.
Zuzmo
Szerintem ez nem gáz, mert legalább látod, hogy milyen megvehető skinek vannak a fegyverekhez, amiket használsz.
Hozzáteszem, én eddig egy fillért nem költöttem!
4.
4.
Grabowsky30+
Nálam ez elvi kérdés, soha nem fizetnék ilyesmiért! Csak játékkal szerezhető "jutalmak" érdekelnek!
3.
3.
sasncore
#2: Nem is érdemelnek mást, 100-150 dolcsit is megérne játék, már AAAA kaetgória, mint a másik!
2.
2.
memoryman
"Sokan fizettünk 60-100 dollárt egy teljes játékért, semmi kedvünk reklámokat bámulni"
Ez itt a lényeg! Amíg így is megveszik az emberek a következőt addig semmi nem fog változni!
1.
1.
Daniel21
Tudnám még fokozni kicsit, avval, hogy; mérkőzés közben(!) fegyverváltáskor dobna be egy 10-20 másodperces reklámot, amit mondjuk tableten mutatna a karakter kezében folyamat közepette. Azután ismét használhatja a fegyverét. :⁠-⁠D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...