A Ninja Gaiden 4 fejlesztői szembeszállnak a Soulslike trenddel
- Írta: Amda
- 2025. június 13.
A Summer Game Fest rendezvényen a Team Ninja producere, Masakazu Hirayama és a PlatinumGames producere, Yuji Nakao az akcióműfajról és annak az évek során bekövetkezett változásairól beszélgetett.
Hirayama kijelenti: „Az akciójátékokról szóló párbeszéd elég sokat változott az utolsó Ninja Gaiden játék óta” – utalva arra, hogy a játék immár 13 éves. „A Soulslike-ok kerültek a középpontba” – teszi hozzá.
Érdemes megjegyezni, hogy a Team Ninja már készített jó néhány Soulslike játékot, mint például a Nioh és a Wo Long. A Ninja Gaiden 4 esetében azonban a Team Ninjának más megközelítést kellett alkalmaznia, mivel „A Ninja Gaiden a gyors, tiszta akcióról szól. Tehát ebből a szempontból szembemegyünk a trenddel” – mondta Hirayama.
A franchise szünete ellenére Hirayama biztos benne, hogy a sorozat rajongói nem fogják idegennek érezni az új részt. „Amikor kézbe veszed majd a kontrollert és játszol, megérzed azt a régi ismerős érzést, de egyben fejlődés is tapasztalható lesz."
Azoknak, akik elég idősek ahhoz, hogy emlékezzenek, a Soulslike megszületése és a FromSoftware DS játékai előtt, a Ninja Gaiden volt az a franchise, amely arról volt híres, hogy baromi nehéz volt.
Vajon a franchise-nak még mindig van helye a mai Soulslike akcióműfajban? Ki fog derülni, amikor is a játék október 21-én megjelenik PS5-re, Xbox Series X|S-re és PC-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.