Az előző játékmenetet bemutató előzetesben megtanultuk miért fontos taktikusan végezni az árvákkal, végtére is nem akarunk üzemanyagot hagyni az életben maradt és környéken portyázó társaiknak. Többféle kiszerelésben érkeznek ezek a rémségek, lesz ami azonnal ránk ront amikor látótávolságba kerülünk, de olyannal is készülnek, ami messziről fröcsköli ránk a savat, valamint extrém szívós változatok is felbukkannak. Az összeolvadásuk innentől válik trükkössé, ugyanis nem csak az életerejük és az erejük nő meg, de egymás viselkedésformáját és arzenálját is adaptálják.
A játék többféle fegyvert és eszközt bocsájt majd a rendelkezésünkre, így a fejlesztők ránk bízzák milyen stílusban és megközelítéssel kívánunk végigmenni a torz ellenségektől nyüzsgő sötét és veszélyes pályákon. Az Utazó fegyvereit, felszerelését és magát az öltözéket is tudjuk majd fejleszteni, de a harcok előtt, közben és után történő craftolás is fontos szerepet tölt be a túlélésért folytatott harcokban.
Az Utazóknak más és más küldetésük lesz, a videó alapján ez többnyire célpontok kimenekítését jelenti a múltból, de akad majd más csavar is. Lehetőség lesz a fegyverünkre szkennert helyezni, amivel az ellenfelek HP-ját tudjuk lecsekkolni, a karakter hátán lévő cucc pedig nem egy fegyver, de erről nem árultak el többet. Egy pillanatra előkerült a főellenség téma is, de sajnos ezzel csak fel akartak minket csigázni, így ilyesmit most nem láthattunk.
A Cronos: The New Dawn várható megjelenése valamikor idén őszre van megcélozva PlayStation 5, Xbox Series X/S és PC platformokra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.