Cronos: The New Dawn - lássuk közelebbről azt a harcrendszert

Link másolása
A játék rendezője, Jacek Zięba és a harcrendszerért felelős Shamil Yanbukhtin közösen tartottak egy rövid prezentációt a fegyverekről, támadásokról és az előző videóban bemutatott árvákról.

Az előző játékmenetet bemutató előzetesben megtanultuk miért fontos taktikusan végezni az árvákkal, végtére is nem akarunk üzemanyagot hagyni az életben maradt és környéken portyázó társaiknak. Többféle kiszerelésben érkeznek ezek a rémségek, lesz ami azonnal ránk ront amikor látótávolságba kerülünk, de olyannal is készülnek, ami messziről fröcsköli ránk a savat, valamint extrém szívós változatok is felbukkannak. Az összeolvadásuk innentől válik trükkössé, ugyanis nem csak az életerejük és az erejük nő meg, de egymás viselkedésformáját és arzenálját is adaptálják. 

A játék többféle fegyvert és eszközt bocsájt majd a rendelkezésünkre, így a fejlesztők ránk bízzák milyen stílusban és megközelítéssel kívánunk végigmenni a torz ellenségektől nyüzsgő sötét és veszélyes pályákon. Az Utazó fegyvereit, felszerelését és magát az öltözéket is tudjuk majd fejleszteni, de a harcok előtt, közben és után történő craftolás is fontos szerepet tölt be a túlélésért folytatott harcokban.

Az Utazóknak más és más küldetésük lesz, a videó alapján ez többnyire célpontok kimenekítését jelenti a múltból, de akad majd más csavar is. Lehetőség lesz a fegyverünkre szkennert helyezni, amivel az ellenfelek HP-ját tudjuk lecsekkolni, a karakter hátán lévő cucc pedig nem egy fegyver, de erről nem árultak el többet. Egy pillanatra előkerült a főellenség téma is, de sajnos ezzel csak fel akartak minket csigázni, így ilyesmit most nem láthattunk.

A Cronos: The New Dawn várható megjelenése valamikor idén őszre van megcélozva PlayStation 5, Xbox Series X/S és PC platformokra.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...