GC 2008: Új Tomb Raider Underworld részletek

A Games Convention alkalmából újabb információk láttak napvilágot az idén novemberben majd' minden platformra megjelenő Tomb Raider: Underworld-ről.
A Games Convention alkalmából újabb információk láttak napvilágot az idén novemberben majd' minden platformra megjelenő Tomb Raider: Underworld-ről.

A legnagyobb újítás a játékban az úgynevezett "adrenalin pillanatok" lesznek. Ezek hasonlítanak a Tomb Raider: Legend-ben látott mozdulatokhoz, melyben egy életveszélyes szituációban különböző gombok ritmikus nyomkodásával menthettük meg Lara életét. Az adrenalin pillanatok annyiban különböznek, hogy a szituáció alatt mi magunk irányíthatjuk át Larát a csapdákon, így figyelnünk kell milyen mozgást hajtunk végre, mert könnyen lehet, hogy az lesz az utolsó cselekedetünk.

Lara közelharcban is megmutatja majd tudását, és ha egy ember vagy állat közel férkőzik hozzá, akkor hátralökheti, ám ehhez a mozdulathoz az egyik pisztolyát el kell tennie. Továbbá interaktív lesz a környezet is, például ha találunk egy rudat, azt nem csak fegyvernek, de hasznos eszköznek is használhatjuk. Egy, a falon lévő repedésbe helyezve felmászni, illetve elrugaszkodni is tudunk róla, hogy új helyekre jussunk el.

A Legend leginkább az akcióra épült, az Anniversary a puzzle csapdákra koncentrált, az Underworld pedig a kettőnek a tökéletes kombinációja lesz. A kamerát is továbbfejlesztették, így Lara vak ugrásait nyugodtan elfelejthetjük. A mozgásokat is nagyban kibővítették, ilyen például a lógó pozícióból való ugrás. És ha nem tudjuk, hogy Lara biztosan megtud-e ott kapaszkodni, ahova tervezzük az ugrást, és nem akarunk reszkírozni, akkor figyeljük a kezét. Amennyiben Lara biztos benne, hogy sikerül neki az ugrás, akkor leereszti az egyik karját, így felkészülvén az ugrásra.

Lady Croft továbbra is képes lesz arra, hogy lövöldözzön, miközben akrobatikus mutatványokat hajt végre. Ha két pisztoly van kezünk ügyében, akkor képesek leszünk arra, hogy egyszerre két ellenfelet célozzunk be, és egy gomb lenyomásával két veszélyt likvidáljunk. Szükségünk is lesz rá, mivel ellenfeleink között lesznek veszélyesek is, láthatunk tigriseket, óriás gyíkokat, óriás pókokat, denevéreket, és mindegyik állat az életbeli másához hasonlóan fog mozogni és viselkedni. Az óriás gyíkok falakra képesek majd mászni, mérget köpnek ránk, míg a tigrisek villámgyorsak és ha bekerítenek, akkor fellökve az életünket is vehetik majd.
5.
thisnoall
Minden rész valami ősi legendára épült, szóval alapon nem valósághű. És ahogy eddig a képeket néztem, biztos kell neki valami erős gép.
4.
Optimus Prime
Az Anniversary-ben meg Raptorok és egy T-rex van. :P

Szal szerintem ennyit valósághűségről. :)



Ami viszont inkább érdekelne még az a játék gépigénye.
3.
Dcrysis02
2:Köszönjük hogy felnyitottad szemünket...
2.
LonGleY
Élethűséghez sok köze nincs, ezzel csak azt tanulják a kis nyomik, hogy minden veszélyesebbnek tűnő teremtmény veszélyes is, mivel azonnal támad. Ez nem így működik, maradjon inkább bugyuta ugrálós játék.
1.
Optimus Prime
Ez mind nagyon jól hangzik, a Legend és az Anniversary is jóra sikerült. A puzzle-nek csak örülök, de azért remélem nem lesznek megoldhatatlannak tűnő feladatok. Azok az óriás gyíkok netán kommodói varánuszok lesznek? Vagy valami misztikus teremtmények?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...