GDC09: Crysis Warhead - A kidobott ötletek

A Cryteknek az idei GDC nagyban arról szólt, hogy az új, konzolokra is elérhető motorjukat bemutatják a nagyközönségnek, de azért volt szó másról is.
A Cryteknek az idei GDC nagyban arról szólt, hogy az új, konzolokra is elérhető motorjukat bemutatják a nagyközönségnek, de azért volt szó másról is.


A CryEngine 3.0 bemutatója mellett Bernd Diemer és még fejlesztők is nyilatkoztak az új motorról, és hogy mit hoz a jövő. Bernd Diemer, volt német média művész és a Crysis sorozat producere előadást tartott "Crysis Warhead Postmortem: Blowing Stuff Up" név alatt, és azokat az ötleteket, újdonságokat fedte fel, amik bizonyos okoknál fogva nem kerültek bele a végleges játékba. Ilyen volt az időlassítási képesség ,amit szimplán CryTime-nak kereszteltek a fejlesztés alatt és annyiból állt, hogy mikor a nanoruha segítségével a levegőbe kerültünk, a CryTime segítségével lassíthattuk volna az időt ,hogy jobb lövéseket tudjunk leadni ellenfeleinkre. Az ötlet hamar el lett vetve, mivel a Crysis játékmenete a gyorsabb taktikát ,alkalmazkodást követelő nanoruha körül forog, és ez a képesség nagyban lassított volna a játékmeneten. Bernd szerint az ötlet elvetésében az is segített, hogy lassítva a motor kisebb hibáit könnyebben észre lehetett volna venni. A másik elvetett dolog egy hatalmas vízalatti pálya volt, mely az Abyss néven futott. Hatalmas vízalatti terület, elsüllyedt hajóroncsokkal, cápákkal tarkítva. A gondot éppen ez okozta mivel az úszás megint csak elég lassú dolog, ami ismételten a játékmenet minőségét ronthatta volna, és mivel úszás közben nem lehet fegyvert rántani, hamar végeztek volna velünk a vízalatti ragadozók.
8.
Dcrysis02
5:Minek vízalatti robbanás ha taktikai atomot dobálhatsz a játékban? :)

http://www.youtube.com/watch?v=bierbLFX8e8&feature=channel_page&fmt=22
7.
Teuton
4# ott a pont. a víz alatti pálya nem lenne olyan 'lendületes' mint a többi pálya, erősen kilógna a sorbó - fegyvernek mehetett volna egy forgtáras szigonyvető :P

a lassítás helyett kell a vért többi tulajdonságát használni, meg sztem ha belerakták volna, erősen F.E.A.R. szagú lett volna a dolog... (gondolom én, lehet vitatkozni)

5# ez nekem is tetszik, sztem jobban meg lehetett volna oldani, mint a cápás úszkálóst :D
6.
Mathia$
Aztaa.. az a vízalatti város nagyon jól hangzik , kár hogy nem tudtaák megvalósítani :(

Ha esetleg lenne pár olyan fegyver a játékban amivel lehet vízalatt lőni..

Megpersze a gyors úszás.. áhh kár.
5.
NereusLaceee
Hát... erről előadást is tartott.

Volt olyan is aminek értelme is volt és időhiányában maradt ki? :D

Mert nem értem miért tart valaki előadást arról hogy kitaláltak oda nem illő dolgokat és ezeket hogy-hogynem kivették.

Mondjuk fura, mert mikor vízalattit említett és még nem olvastam tovább, átfutott az agyamon egy vízalatti labor, kísérleti klinika, egykét leláncolt kibelezett ÉLIEN-nel... ami fitoktatva a játék motorját a végén felrobban. Persze nem csak úgy vízalatti pukk-pukk. Szépen mikor Pszihó kijutott volna a partra akkor egy kis villanás az öböl mélyéről és jó magasra csapta volna a vizet.

4.
Kocsis92
demon68 nem azért de ezek tényleg feleslegesek lettek volna. Időlassítással már túl sok lenne a nanoruha, a vízalatti pálya még jól nézhetett ki, de ki akar 10 percen át csak úszni és úszni?
3.
demon68
hát igen, EA. ötleteket szedjük ki a játékból, majd a következő részbe belerakjuk, nehogy olyan sok ötlet kerüljön bele.
2.
Dcrysis02
1:lol egy majdnem sandbox játékban rajtad múlik hogy lassú-e ;)

Egyébként voltak videók erről,az egyik srác mondta az Incrysis-on hogy volt egy shaky-cam felvétel Tube-on,de gondolom már letörölték :(
1.
Dentis 360
nem kellet CryTime...Lassult az eléggé mindenkinek!xD
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...