Hitman Absolution - könnyebben tanulható lesz

  • Írta: InGen
  • 2011. május 28.
  • Hír
Link másolása
A fejlesztők szerint túl hardcore-ok voltak az eddigi Hitman-játékok, amik ugyan kedveztek a sorozat régi rajongóinak, de elriasztottak rengeteg újoncot, akik próbát tettek volna velük, de aztán rájöttek, hogy túl nehéz. Az új rész ezen a ponton is igyekszik javítani anélkül, hogy vesztene a varázsából.

A Hitman Absolution fejlesztésének vezetője, Tore Blystad fején találta a szöget azzal kapcsolatban, mi volt a korábbi Hitman-játékok legnagyobb problémája: "Habár a Hitman világa nagyon széles közönséget lenne képes megérinteni, a játékok annyira nehezek és nehézkesek voltak, hogy sokkal inkább lassan szerettette meg magát az emberrel."



Blystad éppen ezért úgy gondolja, ezen mindenképp javítaniuk kell a következő részre: "Ezzel a játékkal kapcsolatban a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy sokkal szélesebb körűvé tegyük, mindenféle értelemben. Könnyebben tanulható és könnyebben játszható lesz, de megtartja majd a kemény, hardcore oldalát is. Erre azért van szükség, hogy ne idegenítsük el a régi rajongóinkat, akik annyira hűségesek voltak a sorozathoz az évek során."

A végére pedig egy kis önfényezés is jutott: a játék alatt futó, saját fejlesztésű Glacier 2 engine Blystad elmondása szerint fantasztikus mesterséges intelligenciával van felvértezve, a karakterek nagyon realisztikusan fognak viselkeni, ez fogja adni a játék központi elemét is.

26.
26.
Vopesz
#25&24: elfogadom az érveléseiteket, de én továbbra is nagyon remélem, hogy annyira azért nem lesz drasztikus könnyítésről szó, és ez tényleg azt jelenti, hogy lényegi különbségek lesznek a nehézségi fokozatok között, nem csak annyi, hogy hamarabb észrevesznek vagy kevesebb találattól halunk meg. Meglátjuk.
25.
25.
shatterhand
#23: Háát szép is lenne, ha elsőre vágnál mindent, minden pályán. Mi miatt vennéd akkor újra elő? Mi miatt játszanál akkor vele többször is?
Azelött képzelheted milyen volt mikor 1évvel később is hallottál új megoldásokról.
Sokkal nagyobb fíling, ha mindenre te jössz rá, hogy "jéé ezt is lehet használni, jéé ide is fel lehet menni, jéé ez tuti jó vmire és lám jó is".

Volt xy számú pálya és egy-egy pályán 3-4 módszer. Plusz mire rájöttél eltelik egy kis idő. Szavatossága ezáltal igen magas volt.
Most azt akarják leegyszerűsíteni amit nem kell. Aki nem vágott semmit az is darált egy jót, mert az is élvezetes volt legalább. Pont az volt a lényeg,hogy mindenki tudott vele játszani: amatőr és profi. Volt easy fok és extrém. Megcsinálhattad mészárosan is és csöndes merénylőként is.
Nem kell itt semmit se butítani!

24.
24.
romulan
#23: Tudod, azért írnak ilyeneket, mert tudnak a sorok közt olvasni. A "könnyebben tanulható és könnyebben játszható lesz"-szöveg az esetek 99,99%-ban ugyanis azt jelenti, hogy lebutítják. A többi rizsa egyszerű piár, nehogy a Hitman-rajongóknak elmenjen a kedvük előrendelni a következő részt.
Egyébként elgondolkodtató, hogy a mai játékos generációnak nem győzik lebutítani a régi nagy játékokat. Persze, nincs mit csodálkozni, ha ilyeneket olvas az ember, hogy: "Miután többször is próbálkoztam, hogy végigvigyek 1-2 pályát csendesen, egy idő után meguntam, megfogtam egy M4-et, és végigdaráltam.
Elég idegesítő tud lenni, mikor az ember nem jön rá, mit & hogy kellene.."
Tudjátok, mit gyerekek? Játsszuk mostantól azt, hogy végig csak egy gombot kell nyomni a billentyűzeten, a game pedig megcsinál helyettünk mindent. Ugye, milyen nagyszerű lesz? Nehogy már gondolkodni kelljen egy játékban...
23.
23.
Vopesz
Nem értem a kommenteket. Hírt is szoktatok olvasni, vagy csak címeket? Ebből a mondatból hogy jön az le, hogy szar szemét kezsüel lesz belőle? "Könnyebben tanulható és könnyebben játszható lesz, de megtartja majd a kemény, hardcore oldalát is. Erre azért van szükség, hogy ne idegenítsük el a régi rajongóinkat, akik annyira hűségesek voltak a sorozathoz az évek során." Szerintem ennek a hírnek az lenne a mondanivalója, hogy egyértelműbbek lesznek a használható tárgyak, eszközök, és nem kell 3 órát beletenni, hogy rájöjj, mi értelme van pl felhívni a célpont mobilját, vagy minek adnak neked csokisdobozt. Nem hiszem, hogy a változatosság ettől csorbát szenvedne.
22.
22.
Daca
Pedig azt reméltem h méginkább agyafúrtnak kellesz lenni mint az előző részekbe...emlékszem én anno a Hitman 2 ben eleinte 1 pályát min vagy 3napig csináltam míg mindent faszául sikerült. Most meg jönnek ezzel a "könnyités" szarsággal...na ne mááárr:S:S
21.
21.
shatterhand
#14: 2. rész demóját (amíg nem vettem meg első gyári játékom) 1hónapig nyúztam.
1pálya volt benne, de azt annyiszor variáltam ahányszor akartam. A legvégén már SA módon csináltam meg úgy,hogy senki se vett észre és még a célpont se tudta,hogy már meghalt:)

Annál nagyobb fíling meg nincs is mikor elmész átöltözve az őrök mellett és látod ahogy utánnad fordulnak.
Lehetne robbantani az egész játékkal, ha úgy hagyják és kihasználják sok-sok pályával, fegyverrel, új mozgással, lehetőséggel ebben a generációban.

Én hülye meg eladtam a trilogyt ,mert ps3ra össze kellett szednem a lóvét. Most vehetem újra.
20.
20.
Józsi_Doe
attól tartok hogy ez is olyan gagyi tps lesz mint a conviction.
19.
19.
kukac450
#2: azért egy kicsit túlzol... de amúgy igaz : )
17.
17.
gamerplayer
szerintem meg legyen nehéz, az adja a hitman ízét és aki nem tud vele játszani, vagy feladja a nehézség miatt az így járt, nem méltó a játékhoz :) félek, h ilyen casual "semmi" lesz belőle...
15.
15.
vytros
A rohadt anyjukat, ebből is ilyen casual, egyszerű f*st akarnak csinálni. <---- ezt 2 perccel ezelőtt 5x hosszabban és azért durvábban akartam megfogalmazni :P A Hitmant eddig azért szerettem, mert megtudott fogni a játék érzése, az, hogy gondolkozni kellett, voltak pályák ahol nem kevés időt tököltem, de végül is mindig rohadt jó érzés volt amikor a végére értem. A Blood Money tökéletes volt, a Contracts annyira nem tetszett, a Silent Assassinnak meg a vége volt nagyon nehéz, de amúgy rohadt jó volt, többivel nem igazán játszottam. A Fable 2-3-ban is ezzel szúrták el az egész sorozatot. "Csak kicsit butítjuk", NE! Ne butítsátok. Manapság már a köznépet, a szórakozási lehetőséget és a zenészeket is lebutítják, főleg a magyarokat, áhh, elegem van ezekből.

Mindentől eltekintve azért még remélem, hogy jó lesz.
14.
14.
ramon90
#13: Sajnos azt kell, hogy mondjam, teljesen egyetértek Veled. Akinek meg nem volt elég kreativitása, hogy kitalálja mit és hogy kell, csak sajnálom. Silent Assassin rulez!!
(személyes vélemény, nem akartam senkit megbántani, de mégis tudtam vele játszani és hozzáteszem nincs ember feletti képességem ^^)
13.
13.
shatterhand
Már megint ez a rossz hozzáállás.
Az úgy volt,hogy az ember nem értette és nem látta át elsőre a dolgokat. Ezért pár óra után elkezdett esetleg örjöngeni, darálni, hullát elrejteni.
DE b@sszus, idővel az ember már kezdte kiismerni magát és akkor kezdte el variálni a dolgokat.

Most jönnek ezzel a casual baromsággal,hogy már elsőre könnyű legyen nehogy elmenjen az ember kedve.
Sikerült elérniük sztem,hogy az igazi Hitman rajongó nem meri előrendelni, mert pofára fog esni. Én legalábbis így teszek.
12.
12.
Skyer
Miután többször is próbálkoztam, hogy végigvigyek 1-2 pályát csendesen, egy idő után meguntam, megfogtam egy M4-et, és végigdaráltam.
Elég idegesítő tud lenni, mikor az ember nem jön rá, mit & hogy kellene..
Én örülök neki, hogy egy kicsit butítják.
11.
11.
sowsminimal
#5: Kíváncsi vagyok, hányan estek még bele ebbe a kis "csapdába" :D, de valóban, ha nyomod az egeret mint állat, akkor a 47-es felébred, nyújtózik egyet és "megköszöni" a részvétet a saját temetésén, szóval telepítsd újra a játékot és vidd végig teljesen! :D
10.
10.
Hubert Cumberdale
Nemtom mit kell mindenben a szart látni. Azt mondják, hogy jobb gammát akarnak csinálni és mindenki arra következtet ebből, hogy szar lesz. Hát jól nyomjátok. 2 mondat után leírjátok a játékot. Na mind1

Én speciel a BM-el játszottam csak és be kell valljam elakadtam benne. Talán, ha játszottam volna a többi résszel.. Viszont ebben meg igazuk van. Ne kelljen már mindenkinek megvenni gyorsba az összes részt csakhogy végig tudják tolni akadálytalanul. Az MI-re meg kíváncsi leszek.
9.
9.
zero0
#5: még a bloodmoney végén feléled , mármint izé meg se hal.ha jól emléxem a W-t kellett nyomogatni és egy idő után felült aztán le kellett lőni mindenkit
8.
8.
Mortis
Rossz ómen...Persze nem vagyok vészmadár, de a fanoknak jó lesz felkészülni. :)
7.
7.
AnimeWarlord
Ha ennyire szeretnék, hogy szélesebb közönséghez jusson el csináljanak egy újabb cod copyt azt csá. De ne bas**ák el azzal, hogy csinálnak egy "hitman"-nek nevezett tucatlövöldét, mert az eddigi információk szerint sajnos ezen az úton halad a szeretett 47-es-ünk
5.
5.
X-Master
Ja, és a hangulat még ami nagyon fontos, mindegyik részben helyén volt, remélem nem szenved csorbát. Arra is kíványcsi leszek, hogyan éled fel kedvenc bérgyilkosunk, hiszen a BM végén egy koporsóban láthattuk utoljára.
4.
4.
X-Master
Szerintem az első rész volt piszok nehéz, a 2 közepesen, de a 3. és 4. rész nehézsége pont megfelelő. A baj inkább az volt, hogy a Hitman 1 és 2 nagyon lineáris volt, nem engedett többféle megoldást és a civil áldozatokat is szigorúan vette, emiatt volt bosszantó. A Blood Money viszont tökéletes lett, a kórházas páján pl. szögbelövővel kiírthatod az egész kócerájt, senki sem szól érte, míg az 1-be és a 2-be elég volt egy apró gixer és kezd7ted újra. A Blood Money mind nehézségben, mind grafikában, helyszínekben, eszköztárban maximálisan tökéletes volt számomra. Mondjuk én mindig úgy tekintettem a Hitman-sorozatra, mintha az a Tomb Raider sötétebb, keményebb és lassabb változata lenne. Ha az új rész a Blood Moneyhoz hasonlóan tökéletes lesz, annak nagyon fogok örülni.
3.
3.
szogyenyi
Hát az első két rész tényleg nem volt kutya, a többivel annyit nem játszottam.
2.
2.
pjoco
Hardcore? Ha a Blood Money egyszerűbb lett volna akkor már nem is Hitman lenne hanem Legoland!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...