Treyarch: sokat fejlődtünk a pályatervezésben

  • Írta: InGen
  • 2011. július 1.
  • Érdekesség
Link másolása
Legalábbis ami a multiplayeres pályákat illeti. A Treyarch design vezetője szerint ugyanis a stúdió nem mindig volt a csúcson, ha a többjátékos módhoz kellett pályákat készíteni, de mára sokat tanultak, s a legutolsó map packbe beletették minden eddigi tudásukat.

Igazán sikeres többjátékos pályát tervezni nem a legkönnyebb feladat, ezt megtanultuk a Counter-Strike-os időszakból, ahol a sok rosszabbnál roszabb, rajongók által készített map árasztotta el merevlemezeinket. A Treyarch csapatának design vezetője, David Vonderhaar elmondta, az ő stúdiójuk sem volt mindig a toppon, ha erről volt szó, de az idők során sokat tanultak.


"Például eléggé oda kell figyelnünk az adott pályán található utakra. Azt szeretnénk, a játékosok konzisztens módon közlekedjenek a pályán. Ehhez például a fő támadási útvonalnak szélesebbnek kell lennie, mint mondjuk a megkerüléshez és oldalba támadáshoz használatos utaknak" - mond egy példát Vonderhaar, majd hozzáteszi, hogy ebben nem voltak mindig jók.

De az úriember szerint az idők során sokat fejlődtek, s ma már az egész készség szinten megy. Így a most megjelent Annihilation pályacsomagba már beletették minden tapasztalatukat.

19.
19.
falselight
#18: hát igen. viszont a campelés is idegesítő, legtöbben meg arra használják. főleg mw2-ben, ahol 2 claymore-t is le lehet rakni.
18.
18.
onikage
#17: igazad van de én search & destroy ra gondoltam mert ott azért idegesítő hogy hába védem a bombát claymore-ral simán defuse-ol az enemy úgy hogy közben a seggébe robban a claymore.
17.
17.
falselight
#16: valamivel ellensúlyozni kellett az rc-xd-t.
16.
16.
onikage
Tényleg nagyon jók lettek az új pályák , csak kár hogy nem lehet portolni az mw2 mapjai közé mert a black ops célzásrendszere meg a flack jacket megőli a játékot , nincs az a páncélruha amiben átsétálnál egy lerakott claymore-on!
15.
15.
qwerty1907
xD ezek tényleg fejlödnek csak egy a gond a sz*rból fejlödik a sz*rabb.
14.
14.
huszti
nekem még mindig a cod 2 mapjai a favoritok. istenem, hogy imádtam őket
13.
13.
gyurcio
A Battlefield 2 rendelkezik a legjobb mapokkal.Azóta senkinek sem sikerült még csak hasonló jó,multis fps térképeket gyártani.
12.
12.
randall13
Pedig tök igazat mond attól eltekintve, hogy most tényleg fejlődtek-e vagy sem. Minden az útvonalakon múlik.
11.
11.
Folti90
Van egy-két jó map, az alapban (egy Dlc-re se voltam hajlandó költeni). Ennél szánibb reklámot pedig nem is láttam 10 fontért adják a szart, bezzeg a Killzone 3-hoz 4 fontba kerül "ugyanaz".......
10.
10.
Cuppak
Black ops mapja omg..... olyan szarok ahogy vannak, egyedül a jungle tetszik.
9.
9.
Giggsy
Az igaz, hogy nehéz jó multis mapokat csinálni. Rengeteg szemét van és csak nagyon kevés Karkand... De a CoD mapjai valahogy nem is a taktikus harcról szoktak szólni, hanem az állandó rush-ról, azt pedig szinte bármilyen szűkebb map-en lehet csinálni.
8.
8.
izomkukac
a Valve tud jó mapokat csinálni
7.
7.
Jackie Estacado
Jah fejlődtek...visszafele.
6.
6.
Józsi_Doe
Sokat fejlődüntetek? lolka-bolka!
5.
5.
Mortis
Ez hiányzott legkevésbé. Hogy egy CoD-ot fejlesztő csapat fényezze magát...Lesz megint itt pár perc múlva 1000+1 "halálbüntetéses" komment...
4.
4.
bsg09
A single pályáik is szarok. Illetve hát sokszorosan újrafelhasználtak.
2.
2.
Killerbee
1.
1.
Dark_Temptation
én megvettem az escalationt...vártam minden .. hát ahhoz képest nagyon nem érte meg! alig van pár nyílt terület sniper játékosoknak(jómagam az vagyok) -.-" miért nem lehet cod4-hez hasonló mappokat csinálni??
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...