Az úriember elmondta a Game Informernek, hogy a Dishonored jó pár szokatlan dolgot kínál, de nem korlátoznak bennünket a cél elérése végett: mindenki a maga saját módján oldhatja meg azokat. Ugyan igyekeznek minél kevesebb előre megírt szegmenst készíteni, a játék fő erénye a váratlan pillanatokban rejlik.
A "móka-faktor" abban mutatkozik meg, hogy választásaink és testreszabási lehetőségeink milyenek - ebben a kérdésben a Dishonorednek nincs mit szégyenkeznie. Az Arkane arra törekszik, hogy mindenki a saját útját járja, aki érti és szereti azt a fajta játékot, amiben nincsenenek a kezei megkötve.
"Mi csak egy stúdió vagyunk, akik nagyon koncentrálnak ezekre a magával ragadó, első személyű akciójátékokra, melyekbe RPG-funkciókat építettek."
A vásárlók pedig elvárják, hogy szabad kezet kapjanak, egy csomó dolog nagyon könnyűnek tűnik, nincsenek nyelvi korlátok, mindenki magát adhatja. A Dishonored magán viseli a BioShock, a Far Cry 2 vagy éppen a System Shock elemeit, egyfajta hidat képez közöttük.
Egyre jobban elfogadott tendencia az, hogy a hagyományos műfajokat is megfertőzik a szerepjátékos elemek. Az Arkane reméli, hogy folyamatosan mélyül a trend, ez a szintézis mindig ott lebeg a szemük előtt. Nem akarnak csalódást okozni.
A Dishonored jövőre jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
http://gamekapocs.hu/hir/24335/keszul_a_hard_reset_egy_sotet_szerepjatek_pc_re
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.