Mass Effect 3 - sok lehetőség a fegyvermodolásban

  • Írta: InGen
  • 2011. augusztus 15.
  • Hír
Link másolása
Már nagyon sokszor átrágtuk a témát, miszerint a Mass Effect első részében átláthatatlan volt a fejlesztés, a második részben pedig gyakorlatilag egyáltalán nem is volt. A trilógia befejező epizódjában ezért nagyon oda szeretnék tenni magukat a BioWare-es srácok.

Legalábbis ez olvasható ki a Mass Effect-nagyfőnök, Casey Hudson soraiból, aki szerint a Mass Effect 2-vel kapcsolatban a legtöbb visszajelzést a túlzott egyszerűséggel, és a testreszabhatóság teljes hiányával kapcsolatban kapták, mindezt kombinálva az erősen limitált karakterfejlesztési lehetőségekkel.


Hudson elmondása szerint a legtöbb játékos egy sokkal intelligensebb, okossabb karakterfejlesztési rendszert szeretett volna, s ennek egyik eszköze lesz a Mass Effect 3-ban a fegyverek moddolhatósága. Ennek az egyik legfontosabb célja, hogy a játékosok ne csak a karaktert tudják tápolni, hanem a fegyverek alakításával a saját játékstílusukhoz igazítsák Shepardot.

Ehhez persze az is kellett, hogy rengeteg különböző fegyvert, hozzájuk rengeteg kiegészítőt, s olyan extrákat is betegyenek, mint a közelharci Omniblade, vagy éppen az eddig hiányzó gránátok. Hudson szerint ha ezt kombináljuk Shepard új mozgáskultúrájával, és a még tovább finomított lövöldözési mechanizmusokkal, akkor mindenki meg fogja találni a neki tetsző stílust.

24.
24.
Yeromos
#17: Hát én pont a második részben vettem jobban hasznát a társaimnak, a képességeik gyors használhatósága miatt. Az egyben nagyon hiányzott nekem az hogy az ő képességeiket nem lehetett hotkey-hez kötni. Jackob emel Miranda torzít, tuti combo!
23.
23.
vuliem
#5: Nálam nyert az adeptus.
22.
22.
XDannyL
#21: Hát az csak hasonlított a gránátra =) Nekünk pattogós bogyók kellenek :D

Amúgy szerintem az első rész fegyvermodolása egész jó volt. Ha most még annál is jobb lesz akkor bezony boldogok leszünk =P
21.
21.
Józsi_Doe
Eddig hiányzott gránátok? - Az első részben voltak.
18.
18.
broman191
#5: Én Infiltrator voltam nem soldier. M-98 Widow rulZ! :P
17.
17.
Raziel
Remélem ez visszatér valamennyire az első részhez. A soldier class azoknak jó akik nem akarnak semmi extrát. Azzal csak mész meg lősz a legtöbb komolyabb taktikai lehetőség nem elérhető. Nekem személy szerint a másodikban nem nagyon jött be. Valahogy nem lehetett érezni a fejlődést. Az első rész végén érezted, hogy tényleg TÁP a karaktered és felszerelésed sőt a társaid is. Mivel kegyetlenül le tudsz darálni bármit bármelyik kaszttal. Például én stabilizátorokat raktam a páncélomba első végigjátszásnál még soldier kaszt-al. Na a specter puskával jól felgyúrva mozgás közben is majdnem olyan pontos voltam mint egyhelyben állva a fegyver melegedése miatt sem kellett túlságosan aggódnom. A második részben meg folyton tárazni. Még jó hogy hüvelyek nem hullottak a fegyverekből attól eltekintve teljesen hagyományos FPS fegyverek voltak. Valamint a társak nerfelése sem tetszett. Az első részben érezted hogy ott vannak és kemények. A második részben nem non éreztem ezt. kb.: csak dísznek voltak. Az egész végigjátszás alatt talán az ellenfelek tizedét ha megölték vagy megsebezték. Amúgy meg csak voltak és kész semmire nem voltak jók. A másik ami nem tetszett hogy a második részben nem töltődött az ellenfelek pajzsa csak másfajta élet volt nem több. Az első részben nem hagyhattad ott az ellenfelet ha lement a pajzsa akkor gyorsan ki kellett végezni vagy talpra állt. Meg a másik ez COD-os regen dolog nem tetszik. Nehogy már mindig 2 pillanat alatt újra full-on legyél. Ja meg a nehézfegyverek. Nem tudom szerintem inkább jó képességek kellenek és nem ilyen über fegyverek minden kasztnak. A soldier-nél még elmenne de a többi inkább kapjon több és hatásosabb képességeket.
16.
16.
zero0
adeptus a legjobb de max nehézségen élvezhetetlen mert 1 pillanat alatt lelőnek. + a fasza skillek nem működnek a pajzson így előbb azt le kell lőni róluk és ugye komoly tűzereje nincsen az adeptusnak.
15.
15.
Hab
#13: Szerintem nem a fejlesztés volt az átláthatatlan, hanem az inventory. Ha nem adtad el rendszeresen a felesleges dolgokat, akkor iszonyat káosz lett.
#5: Én nem voltam soldier-rel, csak a vanguard, engineer és infiltrator. Legizgalmasabb talán a mérnökkel volt.
Amúgy remélem hogy a karakterfejlesztés is komplexebb lesz mint a 2-ben. Akinek nem tetszik még mindig ott van az auto level-up, de én szeretem még a társaimat is magam fejleszteni és órákat el tudok ezzel szüttyögni :)
14.
14.
Mortis
Talan ujra ra lehet majd huzni a szerepjatek jelzot. :)
13.
13.
Netsu
Miért is volt az első részben átláthatatlan a fejlesztés? Biztos csak én vagyok valami szuperintelligencia, hogy pofon egyszerűnek, s logikusnak (ezzel együtt letisztultnak) találtam már az első végigjátszásra is..
12.
12.
Thane
Hát ami azt illeti, én 5x vittem ki az 1-et 2x soldier, 1x engi, 2x infiltrator. Aztán a 2. részt 9x minden classal mentem kivétel az engineer, drone miatt. Igazából soldier nem olyan jó mert semmi értelme nincs kb.. Az egyetlen dolog amit használ az az adrenaline rush azt kész. Adept a legélvezetesebb class sztem. Amugy meg granyó volt az 1ben, igaz hogy nem lehetett használni mert sokszor belement a falba. Feros-os küldetésnél kellett igazából használni csak. 2-be pedig nem is nagyon érdekelt a gránát, ha egyszer ott van a társnál.
11.
11.
vwxyz
#5: A soldier class a legjobb :D
Bár lehet ezt csak azért mondom, mert mást ki se próbáltam, én csak azzal pörgettem ki 2x az 1 és 2-tőt :P:D
Viszont már nagyon kéne az a 3, jöhetne már vmi demó, hogy kicsit csillapítsa az éhségemet!!! :)
10.
10.
adamsfamily
#5: Négyszer vagy ötször vittem végig és egyszer sem a soldier class-el.
9.
9.
pierre le fou
vanguard voltam mindkét részben
8.
8.
Yeromos
Én pl. kitoltam mind a 6 classal, és a beszivárgó valamint az adeptu teccet a legjobban! :D
7.
7.
Megacsiga
#6: a kivétel erősíti a szabályt :)
6.
6.
floax
Igen , én!!
Én ugyan is mérnök voltam :D
5.
5.
Megacsiga
van valaki a világon aki mass effectben nem a solider classt választotta ? :D
4.
4.
adamsfamily
Az tény,hogy a 2. részben minden le volt butítva.Hiányoltam is belőle azt a temérdek páncélt ami az első részben volt,na meg a fegyver választék se volt valami széles.De szerencsére ez az egyetlen olyan terület ami el lett baltázva a 2. részben.Remélem a 3. rész felülmúlja majd mind a két elődjét.
3.
3.
falselight
mi lenne, ha mondjuk a páncélokat lehetne fejleszteni, s nem csak dlc-ként árulnák őket?
2.
2.
adikas
Jól hangzik, bár gránát az volt a játékban, igaz képességként.
1.
1.
floax
Nem tudom , nekem a 2-ő jobban bejött mint az 1 . De ízlések és pofonok . Mondjuk én képességet sem igazán használtam . ÉS a fegyver fejlesztést egész játékban vagy 2x csináltam . :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...