Az Xbox-ot az UFÓ-k hozzák?

  • Írta: Daks
  • 2005. október 16.
  • Érdekesség
Link másolása
Újabb nagyszabású reklámkampányba kezdett a Microsoft. Az Xbox 360-at ezúttal papokkal, rejtélyes kamionokkal és gabonakörökkel népszerűsítik.
Újabb nagyszabású reklámkampányba kezdett a Microsoft. Az Xbox 360-at ezúttal papokkal, rejtélyes kamionokkal és gabonakörökkel népszerűsítik.

Amerika szerte rejtélyes üzenetek jelentek meg a legváratlanabb helyszíneken. Jacksonville-ben és San Francisco-ban a tengerpart homokjába vájt jelek bukkantak fel, Oklahoma államban gabonaköröket találtak, New York-ban egy prédikátor szintén a jelet mintázó szórólapokat osztogat, miközben valami új kezdetről halandzsázik. A mozik nemlétező filmeket reklámoznak és céltalanul utazó rejtélyes kamionokon is a körbe írt I. VI. VIII. jelet vélték felfedezni.

Okosok megfejtették, hogy ez minden bizonnyal a Microsoft újabb reklámkampánya lesz. Az 168 hexameterben 360 (256+96+8), valamint az 168 a kínaiak szerint a sikeresség számát jelenti (de nagyképűek :P). A "jelenséggel" foglalkozó hex168.blogspot.com üdvözlőszövege, a "Hex Alert: E-Seer Prefers Yetis" a "Free Pre-Release Threesixty (360)" anagrammája.

További érdekesség, hogy az 360 RBG kód az új Xbox színvilágának felel meg, valamint a már említett blogoldal archívumában csak egy 1991-es novemberi és szintén egy 1994-es novemberi bejegyzés szerepel, mindkettő 11 óra 22 perckor lett postolva. A 11.22 pedig megfelel a konzol tervezett megjelenésének dátumával (gyk.: november 22). Úgy látszik Gates nagyúr szeret viccelődni az emberekkel, minden elismerésünk érte. Reméljük hamarosan újabb érdekességeket tudunk meg a fejtörővel kapcsolatban! :)
2.
2.
Sybilla
Jaji, jópofa. :) (Bár én maradok a Sony táborában, ez ötletes kampány. :)
1.
1.
Daks
orultek... :D. nagyon durva dolgokat kepesek kitalalni a reklamosok mi? raadasul ezeket a tengerparti jeleket nem lehetett könnyu megcsinalni...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...