Hat percen át mozog a Tomb Raider

  • Írta: zoenn
  • 2012. december 5.
  • Videó
Link másolása
A VG247 magazin jóvoltából új játékmenet-felvételre tettük rá reszkető kezünket. A szerencsés kollégák már kipróbálhatták a Tomb Raider előzetes verzióját, így néhány friss információval is gazdagodtunk.

A Crystal Dynamics elmondása szerint a reboottal nem titkoltan új rajongókat szeretnének a játék mellé toborozni, illetve azokat a játékosokat is vissza akarják csábítani, akik már évek óta hátat fordítottak a sorozatnak. Az Assassin's Creed-szériában, illetve a legutóbbi Hitmanben látott ösztön ebben a produktumban is helyet kap. Az opcionálisan bekapcsolható vízióban láthatóvá válnak a felvehető tárgyak, és a navigáció is könnyebb lesz.

Mivel Lara csak egy 21 éves kiscsaj, elsőre igen ügyefogyott túlélő, ám később folyamatosan fejleszthetjük szaktudását, s a tanulásra fordított időnek foganatja is lesz. A szövegkönyvért az a Rhianna Pratchett felel, aki a Heavenly Sword, a Mirror’s Edge és az Overlord sztoriját is levéste. Mellesleg ő a népszerű fantasy-író, Terry Pratchett lánya.

A narratíva valódi mélységet ad Lara kalandjának, rengetegszer találkozunk átvezető jelenetekkel. Amikor megpihenünk a tábortűz fényével, a lány kommentálja a közelmúlt eseményeit. A megszerezhető kincseket 3D-ben forgathatjuk a menüben, ráadásul némelyik megszerzéséhez külön misszió is társul számos puzzle-feladvánnyal megspékelve.

A korábbi harcrendszert jelentősen átdolgozták, kapunk fedezékrendszert is, Lara ösztönösen leguggol, amint valamilyen tereptárgyhoz közelít. A környezet elpusztítható, amire ügyelnünk kell. A közelharci támadások bővíthetőek, rengeteg lehetőségünk lesz a taktikázásra. Lara akrobatikusan mozog, de soha nem lesz belőle világklasszis tornász.

A Tomb Raider 2013. március 5-én jelenik meg.

30.
30.
Giggsy
#28: Hát a három azért nehézségben köszönőviszonyban sem volt a négyhez képest. A Costal Ruins-on meg úgy lehetett eltévedni, hogy legjobb emlékeim szerint vagy négy pályára is onnan nyílt a bejárat és akadtak dolgok, amiknél nem lehetett felcserélni a sorrendet, tehát bementél a pályára, megcsináltad, amit lehetett, aztán szoptál, hogy hogy lehet továbbjutni, végül kiderült, hogy olyasmi kell, amit egy másik pályán kellett volna összeszedni, így vissza a Costal Ruins-ra és onnan tovább a szükséges cumóért. Aztán olyan is volt - és erre konkrtétan emlékszem - hogy egy pályára több bejárat is volt, az egyik víz alatt, a másik valahol másutt és az ottani kapcsolóval lehetett megnyitni a víz alattit. A Costal Ruins nagyon szopatósnak számított akkoriban.
29.
29.
Simonus18
Kiváncsian várom, ám nem értem miért jó ezekben a new gen gamekben az ilyen egy gombos/ reflex gombos megoldások, ha van benne variáció, akkor jól van jöhet, ne hogy az legyen, mint a legutóbbi csalódásos gémben, az Assassin's Creed III ban.
28.
28.
Stranger
#25: A 3. is volt olyan nehéz. Nem tudom, hogy lehetett elveszni a Coastal Ruinson.... O:
27.
27.
Raatkainen
26.
26.
Raatkainen
Nagyon tetszik, de szerintem kár, hogy az itt felsorolt kiváló ötletek(amit mondtatok, hogy mivel lehetne feldobni a hangulatot meg a valóságérzetet) fele sem megvalósulni és belekerülni a játékba. De ne ítéljünk előre, meglátjuk.
25.
25.
Giggsy
#24: Na jó, a negyedik talán tovább tartott, de az volt a széria legnehezebb darabja. Viszont az sem lett volna annyira durva a Costal Ruins nélkül, ahol tényleg el lehetett veszni hosszú-hosszú órákra is, ha esetleg rossz pályára mentél be. Pontos végigjátszási időkre már nem emlékszem, de azt tudom, hogy kettessel kezdődő óraszámot egyikbe sem tettem.
24.
24.
Stranger
#23: Azt nem hiszem, a klasszikus részek közül max az 1. és 5. részt.
Itt van egy végigjátszás utolsó része a TR4-ről:
http://www.youtube.com/watch?v=WL9hGWf2fJY
10óra 46percbe telt a játékosnak úgy, hogy mindent jól csinált, tudta hova kell menni.
23.
23.
Giggsy
#15: A 12-15 órában miért lenne kevés a gondolkodtató rész? Nekem eddig egy TR sem tartott annál hosszabb ideig.
22.
22.
5T3V3N
Grafika: húha, tetszik----
Sztori ötlet: tetszik
Viszont, amit lejjebb is írtak.. Egy elcsigázott, kétségbeesett ember, aki szinte retteg már, az nem tol ilyen pontos mozdulatokat, nem ilyen profi. Beleépíthettek volna egy stamina cuccot. és mondjuk lassabb de kevésbé terhelő mozdulatokat, vagy gyorsabb de " áá bazzeg a karizmom oda van" típusú továbbjutást. És ha túlterheled, bizony megsérül lelassul meghal, elkapja a szatír. Hiba, hogy amint írták, egyszer sem tántorodik meg, esik el. Nem érezzük hogy esendő. Másik. Jégcsákánnyal az oldalán senki nem forog pörög vadul pláne nem gurulgat mert a csákány beleáll a horpaszába..:)
Ideje lenne már, még ha mérsékelten reálisra is venni, de tényleg kicsi realitást vinni a játékokba..:) Belőni a Élmény-realitás faktort..
Ennek ellenére egy próbát mindenképp megér majd.
21.
21.
eximmice
Zsír lesz..csak kicsit illúzióromboló hogy 8 döfés kell egy farkasnak hogy kidögöljön ,ha lábon súrja még talán,de ez mind felső testre irányulnak.
20.
20.
Caine
Nekem nagyon tetszik bár sosem játszottam egyik résszel sem hosszabb ideig!
19.
19.
AIlspah
#18: jatszd vegi a legnehezebb fokozaton-ha nem konnyebbitik le fele ennyien nem veszik meg ha gondolkodni akarsz legnehezebb fokozat plusz silent hill downpour
18.
18.
goblinfing
úgy érzem ezt is lebutítják mint az új hitmant.
16.
16.
samatagrav09
#14: Ez az első kalandja még nem ölt meg ilyenek.
15.
15.
Stranger
Elrontották a koncepciót. Sokat beszéltek realitásról és arról, hogy Lara eleinte egy béna, félős lány lesz, stb. Erre itt van egy csaj, aki kb. felfut a falon és AC, PoP főhősöket megszégyenítő mozdulatokat vág le... hö?
A játék ettől eltekintve még lehet jó. Az Anniversaryt kb. 1 év alatt csinálták meg és aránylag hosszú lett és sztem a legjobb az új részek közül. Ennek pedig van 4-5 év fejlesztési ideje, ráadásul többen is dolgozhatnak rajta. Majd kiderül, de szerintem pár dologtól eltekintve nagyon nagyot fog ütni...
#13
Azt mondták, hogy 12-15 óra játékideje lesz. Most vagy kevés lesz a gondolkodtató rész vagy könnyűek lesznek...
14.
14.
metercsiken
Megér majd egy próbát, de számomra ez a csaj annyira nem Larás.
Mintha nem is a Tomb Raider játék lenne.( a régi mintha "tökösebb" lett volna, így ránézésre )
Attól még persze lehet jó!
13.
13.
north
#12 A mai fiatalság? háát ki tudja remélem azért a puzzle-k gondolkodtatósak lesznek azért :D
12.
12.
bodortamas1
#11: Szerintem egy 14 éves képes arra, hogy magától rájöjjön a puzzlek megoldására.
Másrészt tényleg számomra is hiányoznak azok az apróságok a játékból, amik élethűvé teszik. Az átvezetőben úgy csinál, mintha ellenne veszve, a játékban pedig úgy ugrál egyik helyről a másikra, mintha profi túlélő lenne.
11.
11.
north
Nem lesz rossz a video alapján, bár eddig több cinematic került ki mint gameplay
remélem azért lesz benne játék is nem csak videozgatunk majd :D
a puzzle részre térve nem baj ha van benne kihívás jó ha az ember agyát megdolgoztatja a játék
másnem a kis hülye 14 éves majd megnézi a végigjátszást a neten vagy ott hagyja a játékot.
Ami tetszett a játékban a hangulat a felvázolt szituáció hogy Lara még csak kis porbafingó és meg sem közelíti az a kemény nőt akit eddig megismerhettünk
azt egész jól eltalálták VISZONT!!!
ami negatívum: számomra az hogy ha mondjuk ráugrik egy mozgó tárgyra akkor ne az legyen hogy szalad tovább mintha mi sem történt volna hanem mondjuk tántorodjon meg egy kicsit
vagy ha villámlik akkor kicsit megborzonghatna vagy ilyesmi
igaz ez csak már csicsázás de azért ha szeretnének valamelyest egy valósághű játékot kialakítani akkor beletehetnének ilyen kis apróságokat is szerintem.
Végülis be kell látni mindenkinek más a véleménye erről a játékról kinek tetszik kinek nem
akinek tetszik az úgyis a játék élményért fog játszani akinek nem tetszik az nem játszik vele de úgyis küldik majd a negatív véleményeket :P.
"A negatív vélemény is vélemény csak mindenki le sz@....ja"

10.
10.
samatagrav09
#9: Hát remélem lesz legalább olyan jó mint a régiekben. :/
9.
9.
DarkLord
#7: Tudom figyeltem, hogy a csóka beszél róla, én nem is ezt vontam kétségbe hanem, hogy milyen minőségüek és mennyi lesz benne ez a nem mindegy számomra legalább is.
8.
8.
Hubert Cumberdale
Ha a cod cső játék, akkor ez szívószál... Ennyi erővel oldalnézetes is lehetne...

Folti: Azért, mert akkor meg azért fikáznád, hogy mennyire tombraider koppincs a játék...
7.
7.
samatagrav09
#6: Ebben lesz puzzle idézem:"számos puzzle-feladvánnyal megspékelve"
6.
6.
DarkLord
#2: Alattam is elnyöszöröghetne :D

Na de viccet félretéve én attól félek, hogy igen elmennek efelé a nagyon akciózgatós dolog felé és a puzzle-k meg háttérbe fognak szorulni, mert ugye észnélkül mindenki tud előre menni viszont, ha gondolkodni is kell egy játékban azt a mai gyerekek félreb@sszák mi ez a szar néven... Jó ez az új irányzat is én nem mondom, de legyen benne sok puzzle amik nehezek is.

Ja és az Underworld-ös Lara még mindig jobb pina, mint ez a fiatal Lara :D
5.
5.
Folti1985
Jó lesz ez bár ezeket a mai furcsa árukapcsolásokat már sose fogom megérteni. Tényleg olyan nehéz befuttatni egy "új ötletekkel" megáldott játékot hogy inkább egy teljesen másik nevével adják el
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...