Leáll a Warhammer Online: Wrath of Heroes

  • Írta: fojesz
  • 2013. február 28.
  • Gyászhír
Link másolása
Március végén leállnak a Warhammer-univerzum alapján fejlesztett MOBA-játék szerverei, mert az nem teljesítette az elvárásokat pénzügyileg. A játék nyílt bétatesztelése közel egy éve tartott.

Hogy mennyire volt jelentéktelen projekt a Warhammer Online név alatt fejlesztett MOBA-játék, azt az bizonyítja, hogy gyakorlatilag egyáltalán nem foglalkozott vele a sajtó. Hiába jelentette be az EA és a BioWare nagy csinnadratta közben a 2011-es Gamescomon, a free-to-play anyagról semmit nem hallottunk az elmúlt hónapokban.


A Mythic Entertainment tavaly áprilisban indította el a játék nyílt bétatesztelését, és úgy tűnik, már nem is születhet meg belőle a végleges változat: a fejlesztők bejelentették, hogy március 29-én leállnak a Warhammer Online: Wrath of Heroes szerverei, miután az pénzügyileg nem hozta az elvárásokat.

A hivatalos közlemény szerint a már kifizetett Gemek árát nem térítik vissza a készítők, ehelyett mindenki, aki január 1. és február 27. között játszott a játékkal, promóciós kódot kap a Mythic havidíjas MMORPG-jéhez, a Warhammer Online: Age of Reckoninghoz. Ez egy havi játéklehetőséget, különböző felszereléseket, egy hátast és egy kis játékbeli pénzt tesz elérhetővé a számukra.

12.
12.
Zedz
Warhammer Online még létezik?:)
11.
11.
StormNob
Na ezért nem kár, hihetetlenül unalmas, repetitív, lepra játék volt.
10.
10.
abydos
Hú, ez váratlanul ért. Nem sokat játszottam vele, de ettől függetlenül néha-néha kellemes kikapcsolódás volt.

Mellesleg ajánlom itt a kommentelők zömének, hogy legalább egy videót nézzen róla, mert ez nem Dota klón, hanem 6v6v6 aréna harc (mobok sincsenek benne), ez egy TPS játék...
9.
9.
Dreadlox
a LOL és a DOTA 2 mellett mit vártak?
8.
8.
Trapyd
Itt a gamekapcson volt hír a játékról.
6.
6.
markoci555
az egyik barátom viszonylag nagy warhammer rajongó, de le merem fogadni hogy még ő sem tudott erről!
3.
3.
Donpedro
Viccesnek tartom hogy mostanság minden nagyobb kiadó kezd rákattanni a free-to-play-re. Nyilván motiváltak lesznek ha megnéznek egy Riotot vagy egy Wargaminget, akik gyakorlatilag a semmiből nőtték ki magukat, utóbbi röhögve vásárolja fel a nagyobb stúdiókat, cégeket, tele vannak kp-val. Csak egy a bibi, ezek a nagy kiadók nem látják a lényeget. Ahogy Victor Kislyi is megmondta a DICE prezentációjában, a nyugati piacon egyszerűen nem működik a pay-to-win modell. Komolyan, ha már a bétában is szedik szépen a pénzt, mit vártak? A CoH: Online-nal is pontosan ugyan ez volt.
2.
2.
Extol
Én sem tudtam hogy van ilyen, azért utánanézek hogy mi is volt ez.
1.
1.
SSJ Gábriel
Hogy is mondjam... Szerintem egy az egyben hülyeség volt kiadni egy free MOBA játékot . Még Warhamer néven sem volt sok értelme. Ugyanis tele van velük a net (League of Legends, Heroes of Newerth, Rise of Immortals, Battle for Graxia... (asszem az utsó kettő ugyanaz)). És annyit azért illett volna tudniuk a fejlesztőknek, hogy a név nem minden (tisztelet a kivételnek pl: LotR Online). Tehát ha én mindenképp játékot adnék ki, és free to play-nek kéne lennie, csakis RTS lehetne. Abból viszonylag kevés ismert van. Szóval szerintem ezt a játékot már akkor el kellett volna vetni, mikor csak felmerült, hogy "Mi lenne ha csinálnánk egy ilyet?"
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...