Thief - nem kötelező a fókuszt használni

  • Írta: zoenn
  • 2013. március 27.
  • Hír
Link másolása
A régivonalas rajongók megnyugodhatnak: az Eidos Montreal fejese elhintette, hogy Garrett fókuszának használata játékosfüggő, ha nem akarunk felesleges könnyítést használni, lelkünk rajta.

A Thief bejelentése óta tudjuk: hogy Garrett fókusz-képességével a program felhívja a figyelmet a közelben heverő érdekes dolgokra, használható tárgyakra és a továbbjutáshoz szükséges jelekre, jelentősen megkönnyítve ezzel a játékosok dolgát. Az opció nem új keletű: gondoljunk csak a legutóbbi Tomb Raiderre és a Hitman Absolutionre.

A játék rendezője, Nicolas Cantin az Eidos Montreal blogján kifejtette, hogy megadják a lehetőséget a régi rajongóknak arra, hogy figyelmen kívül hagyják a fókusz-képességet, hiszen ilyen iránymutatás a régi részekben nem volt, s pont emiatt volt nehéz és varázslatos.

Magyarul: Garrett alapvető képességeire támaszkodva is végignyomhatjuk a Thiefet, bár így a kihívás is érezhetően nőni fog. Egyébként a fókuszt nem használhatjuk korlátlanul: erőforráshoz kötött, s nekünk kell mérlegelnünk, hogy mikor vetjük be. Ha győzedelmeskedünk a harcban, feltörünk egy zárat, növelhetjük hősünk fókusz-értékét. Ez a képesség tehát egy olyan eszköz, ami segítheti a játékost, de azért nem támaszkodhatsz rá a végtelenségig.

A Thief 2014-ben jelenik meg PC-re és next-gen konzolokra.

11.
11.
Drazhar
Érdekes, a Hitman-ben sem volt egyáltalán kötelező használni, mégis rengeteg helyen lett ez a "legnagyobb negatívum" benne sokak szerint...
9.
9.
metercsiken
Az a lényeg, hogy jó játék legyen!( az előzőket nem ismerem )
Bár így ránézésre az is lesz.
Az meg, hogy ki lehet majd iktatni ezt a funkciót,( ha igaz ) szerintem jó dolog, még akkor is, ha nem kötelező akkor sem megnyomni a gombot, ha aktív.
Mert vannak olyan "gyenge" emberek, mint én is, akik akaratlanul is használják az ilyen könnyítéseket, ha valahol elakadnak.
Így meg azért nehéz! : )
8.
8.
JcGross
Remélem az ellopható tárgyakon marad a ragyogás vagy valami indikáció, hogy az ellopható, mert a nélkül borzalom lenne. Pl az egyik pálya a Thief 3-ban bugos ahol a halemberektől kellett visszalopni valamit, és az egyik faliszőnyeg vagy festmény vagy mi nem ragyogott, én meg nem találtam az istennek se, csak végigjátszással. Szóval remélem a fókusz nem az ilyen dolgokra fog kiterjedni. A másik meg hogy a "csak lehetőség" most azt jelenti, hogy teljesen ki lehet kapcsolni, vagy a legnehezebb fokozaton nem lehet használni mint a Hitmanben? Kicsit kifejthetnék, nem csak tőmondatokban utalgatni. Pl a TR-ben idegesített, hogy nem lehetett kivenni. Hogy még véletlenül se kelljen használni az eszed. Ha meg ott van akkor persze, hogy használom (bár a TR-ben pont nem, max 2-szer használtam, akkor sem adott új információt, mert végtelenül egyszerű volt minden "fejtörő").
7.
7.
Mortis
#6: Szeretem az ilyet.
Gondold végig; azt írtam, hogy a másik két játékban sem volt kötelező, ahogy a Thief-ben sem lesz, éppen ezért nem értem az erre való figyelemfelkeltést. S már hogy a fenében ne lenne érv? A régi játékosok megnyugtatását célozták ezzel a nyilatkozattal.
6.
6.
Bins
#3: "Az opció nem új keletű: gondoljunk csak a legutóbbi Tomb Raiderre és a Hitman Absolutionre."

AD1: Opció, azaz lehetőség. Benne volt a mondatban hogy nem "röghöz" kötött.
AD2: Senki nem érvelt.
5.
5.
Shannaro
Már ezzel is növelik a végigjátszások számát (számomra). Legalábbis én vele és nélküle is ki fogom próbálni.
4.
4.
mans
Végre valaki figyel erre is,nem úgy mint tomb raidernek nevezett valamit.
3.
3.
Mortis
A példaként felhozott két játékban sem volt röghöz kötve a gomb megnyomása...Gyenge érv.
2.
2.
markoci555
1.
1.
DevilGamer
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...