Thief - miért változott Garrett szinkronja?

  • Írta: zoenn
  • 2013. április 3.
  • Hír
Link másolása
Mint az bizonyára feltűnt sokatoknak, az első trailerben nem Stephen Russell kölcsönözte mestertolvajunk hangját. Az Eidos Montreal lecserélte a veterán művészt egy új arcra - most megtudhatjuk, hogy miért.

Az Eidos Montreal közösségi oldalán Steven Gallagher direktortól és Jean-Christophe Verbert hangmérnöktől megtudtuk, hogy mi annak az oka, hogy a rebootban nélkülöznünk kell Stephen Russell mámorító orgánumát.

Az ok prózai: Stephen egy ideig valóban közreműködött az új rész fejlesztésében, néhány mondatot már rögzítettek is vele, ám a csapat később úgy döntött, hogy a karakter hangját és mozgását együttesen digitalizálják a motion capture segítségével. Így a hang és a mozdulatok egy időben kerülnek rögzítésre, amely sokkal meggyőzőbb végeredménnyel kecsegtet, mint a hagyományos technika, ahol az arcmimikát és szájmozgást külön kell hozzáigazítani a szinkronhoz. 

Nos, Stephen Russellnek közel sincs garrettes testfelépítése, így nem egyeztethető össze az új hős a régi színésszel. Ha minden áron erőltetnék Russellt, a karakter nem lenne természetes.

23.
23.
adam6751
#22: Igen. De ha egyszerre szeretnék felvenni a mozgást és a hangot, mert az egyszerűbb? Már Splinter Cell Convictionben is gagyik voltak az arckifejezések és a mimika és, várj...az Assassin's Creed II-ben is külön vették fel a hangot és a mozgást nem? És jól nézett ki...úgyhogy van igazad. De ettől függetlenül feltételezem jobban mutat majd az egész hogy egyszerre van rögzítve majdnem minden, nem? Ironside nagyon fog hiányozni, főleg hogy az csávónak nem valami jó a hangja...
22.
22.
JcGross
#20: Nem, nem gondolom. Azt gondolom, hogy az ugrál aki akar, Ironside meg majd szolgáltatja a hangot, mint, nem is tudom, EDDIG MINDIG! És úgy volt tökéletes.
21.
21.
simon 555
#19: Nekem egy percig nem fordult meg a fejemben, hogy Elizabethnek más adta a hangját mint aki játszotta őt. Akkor tudtam meg amikor láttam a végén a Creditset.
20.
20.
adam6751
#15: Nem gondolod komolyan hogy majd Michael Ironside fog ugrálni a jelenetek rögzítése közben? Robert Englund sem tudna már Freddy Kruegert játszani...(tudom ez nem valami jó példa)
19.
19.
adam6751
#18: Szerintem nem az de te tudod...
18.
18.
simon 555
Ez szerintem elég hülye kifogás...
Bioshock: Infinite-ben is más a színész és más a hangja is Bookernek és Elizabethnek mégis elég természetesek szerintem.
17.
17.
xely
...az arcmimikát és szájmozgást külön kell hozzáigazítani a szinkronhoz. Egy FPS-ben pedig nincs is annál fontosabb, minthogy a textúrák, amiket belső nézetben amúgy se, látsz szinkronban mozogjanak. Enélkül a játékélmény egész egyszerűen nullára csökken, talán ezért van az, hogy ilyen szarvashibát már a Wolfenstein 3D óta nem láttunk a belső nézetes akciójátékok között.
16.
16.
JcGross
#13: A Hitman Absolution-nél is le akarták cserélni a szinkronhangot, aztán az emberek meggyőzték az Eidost. Hátha most is.
15.
15.
JcGross
Ez már rohadtul az agyamra megy! Mégis ki találta ki ezt a baromságot? Először jöttek ezzel a hülyeséggel a Splinter Cell blacklistnél, most meg itt? Ez most csak lopakodósjátékokat érint ez a trend, hogy az összes hatalmas szinkronhangot lecserélik? Egyébként meg szerintem egy cseppet sem ad "természetesebb" karaktert ez a módszer, ez is csak egy hülye kifogás.
14.
14.
Batman
Én jobb szeretem ha a régi kedvencek úgy térnek vissza ahogy emlékszek rájuk. Jó, itt ott átalakítva, de a hangot tuti meghagytam volna. Nem tudom mi ez a mocap idiótaság, régen enélkül is jókat lehetett játszani... Ha színészi játékot akarok akkor megnézek egy filmet, de marhára nem fog érdekelni, hogy az mondta aki mozgott. Egy jó szinkronos megoldja ezt a problémát. Mindig is megoldották.
13.
13.
moonborn
a youtubeon már szinte tüntetés van azért hogy az eredeti hangja legyen a főhősnek,de erre esély sincsen mostmár,meg lehet nyugodniuk de úgysem fognak,ha meg ez miatt úgy döntik nem vásárolják meg a játékot akkor nem a játék fog kimaradni egy jó mókából az is biztos,mindenesetre várom,de addig még be kell szereznem egy új gépet ;)
12.
12.
Marcus T.
#9: Garrett állandóan kommentálja a dolgait, ezért fontos, a hangja része a hangulatnak.
11.
11.
Shannaro
#9: Játék közben Garett tesz szúrós megjegyzéseket a hallottakra illetve látottakra.
9.
9.
Caine
Ennyire nincs hír hogy ilyeneken csámcsogunk?Annyira mind1 hogy milyen a hangja mivel ha egy tolvaj a karakterünk beszélni nem sokat fogunk!Igen még nem játszottam a többi részével csak láttam!
8.
8.
metercsiken
Én az előző részeket nem ismerem, így a hang változás nem igazán érint.
Nekem csak az számít, hogy az összkép jó legyen!
De gondolom az lesz. : )
7.
7.
EBR2000
Nekem tetszik az új hangja, illik a Thiefhez
6.
6.
darklord947
3.
3.
Necreon
#1: Jensen-el nagyon jó munkát végzett a szinkronszínész.
2.
2.
DevilGamer
Mint az eredeti Devil May Cry szériában Dante-nak, Reuben Langdon volt a hangja is, meg motion capture kaszkadőre is.
1.
1.
giga321
A sokak által kritizált Adam Jensen hanggal sem volt bajom hogy túl rekedt stb. Ha jó a játék meg hangulat kit érdekel? Szóval Thiefnél sem fog érdekelni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...