A Balrum fejlesztését várhatóan 2014 szeptemberében fejezi be a budapesti Balcony Team, az alább látható jelenetek pedig két év munkáját tükrözik. A Kickstarteren 50 ezer dollárt gyűjtenének össze a játékra, ami PC-re, Macre és Linuxra is megjelenik majd.
A szerepjáték története szerint szerint Balrum földjén káosz uralkodik, élőhalott seregek mészárolták le az uralkodók katonáit, az ellenőrizetlen vidéken anarchia dúl, öntörvényű banditák uralnak mindent. Hősünknek nem lesz egyszerű dolga tehát, alaposan fel kell készülnie, a rá váró kalandok során számtalan kisebb történettel és több klánnak is megismerkedhet majd.
Minden, ami egy szerepjátékba kellhet, itt megtalálható lesz: kézzel készített, élő és lélegző játékvilág, ahol az NPC-k a mindennapi rutinjukat végzik, és ahol a vadállatok egymásra vadásznak, esznek és alszanak. A rengeteg felfedeznivalón túl magaddal is törődnöd kell: saját házat építhetsz, amihez nyersanyagot kell gyűjtened, és enni is muszáj - farmgazdálkodás és vadászat is lesz -, ha életben akarsz maradni. Crafolthatsz, különböző képességeket sajátíthatsz el, és természetesen a harc sem marad ki: a körökre osztott harcrendszerhez több mint száz varázslatot és harcmozdulatot ígérnek a srácok. Lopakodni is tudsz majd, érdemes tehát a sötétben maradni, ha nem akarod, hogy észrevegyenek.
A Balrumról a Kickstarteren olvashatsz bővebben, de a Balcony Team honlapját is felkutathatod némi plusz infóért és látnivalóért.
Szóval az 50ezer az nagyon gyér, főleg nézve, hogy 1 chapter van csak kész. Páran el vagytok itt tévedve picit.
Ha le akarok ülni játszani, akkor nekem egy ilyesfajta grafika bőven elég. (Legalább elfut irodai gépen is.)
A tartalom fontosabb mint a külső.
Plusz a videó alapján elég sok minden kész is van már.
Nem ismerek minden körülményt, de szabad időben, vagy munka mellett ez nem rossz játék.
Biztos lehetne jobbat, de az gondolom nagyobb létszám, több pénz stb. Nem biztos, hogy más is ingyen fog dolgozni évekig a játékon -főleg ha tényleg profi.
Aki nem ért egyet, annak meg ajánlom, hogy nagy ismert videó-megosztó protálon keressen rá az amúgy 1987-ben Commodore 64-re kiadott 'Last Ninja'-ra. Na abban voltak ilyen minőségű ( ha nem jobb ) animációk. Arról nem is beszélve, hogy egyszerűen jobb ránézni. Nincs az a tartalmi mélység ami ezt hosszútávon ( !!! ) képes ezt ellensúlyozni.
Egy projekt akkor meghatározható, ha van egy 80-90%-ban kész 'design-manual', tudjuk milyen munkatempót várhatunk el az egyes csoportoktól és mennyi 'resourceot' kell nekik előállítani... Az ő bérük, rezsiköltség, járulékos költségekből kiszámítható a szükséges büdzsé. Itt az történhetett, hogy pár lelkes amatőr két éve foglalkozik ezzel hobbi szinten és ( hasra bökéses tudományos ) algoritmussal kiszámolták mennyi idő alatt mekkora bér kell nekik a megélhetéshez.
A gond az, hogy ha lett volna egy design manuáljuk, amiben benne vannak a design projekciók, screenart-ok és a már megvalósított samplék, rég ki kellett volna kukázniuk az egészet, mielőtt nekiálltak volna. Vagy sürgősen keresni kellett volna legalább egy embert akinek van fogalma a designről, mert ez így ebben a formában életképtelen.
Ecneb: Hát igen a Kickstarteren főleg full amcsi csoportok fejlesztenek,de biztos találtak valamit a magyar srácok. Akár írhatnál nekik egy emailt,hogy ti is belekezdenétek,de nektek nem ment valamit vagy pl a Kickstarternek írni egy mailt,hogy ez meg ez van, mit lehetne tenni. Nem trollkodok,csak próbáltam jót írni neked. :)
Bocs, de erről most ez jutott eszembe :DDD
Viszont az 50K-t én is sokallom, max 5K.
Szvsz ezt 5-6 ügyesebb emberke is összetudná rakni, szinte a semmiből.
Lehet, hogy ha körbekeresel, találsz valami fórumot/oldalt ahol ezzel foglalkoznak, valakinek csak sikerült már összehoznia. De ha él kint Angliában ismerős, akkor elméletileg nem kéne hogy gond legyen és a hivatalos, oldalon található infók segítségével tudnotok kéne projeket indítani.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.