Kicseréli a Sony a hibás PlayStation 4-eket

  • Írta: zoenn
  • 2013. november 20.
  • Hír
Link másolása
Ha hardveres hibába futsz az újonnan megvásárolt PS4-en, akkor nem kell aggódnod, elvégre a Sony gyorsított szállítássál kicseréli az érintett egységeket, melyek még mindig egy százalék alatt vannak.

A Sony képviselője a Game Informernek elmondta, hogy a cég nem hagyja cserben azokat a vásárlókat akik hardveres hibába ütköznek. A japánok megértik a fogyasztók csalódottságát, s folyamatosan azon dolgoznak a kereskedelmi partnereikkel, hogy a hibákat elhárítsák és biztosítsák az érintett egységek cseréjét.

Az elmúlt héten számos hibajelenség bukkant fel a friss vásárolók körében, ha bármilyen hasonló problémával találkozol, nyugodtan vedd fel a kapcsolatot a supporttal. A cseréket gyorsított eljárással bonyolítja le a gyártó.

Azt már a Sony is elismeri, hogy a piacon lévő hibás konzolok száma már több 0.4 százaléknál, de "még kevesebb egy százaléknál", amely a gyártó szerint bőven a várt tartományban van. Egy új termék bevezetésénél hasonló esetekre számítani kell, egyes egységek állítólag a szállítás során sérültek meg.

17.
17.
kristof97
#16: Ha jól tudom, ezt minden generáció váltás elején így van, de aztán mérséklődni fog az áruk kb. a PS3/X360 játékok árára, legalábbis idősebb gamertől ezt hallottam, aki már észnél volt generációváltásnál. :) Drága dolog gondolom 5-6 platformra fejleszteni, és ebből gondolom a next-genekre a legnehezebb, mert azok még ismeretlenek számukra.
16.
16.
lacinho01
nem ennek kéne lenni a hírnek hanem hogy 18.000 ft lesz egy normál kiadásu next gen játék alsó hangon és ez durva, naaaagyon durva
15.
15.
myrte
"Kicseréli a Sony a hibás PlayStation 4-eket" Miért, mi mást tehetne?
14.
14.
supair
13.
13.
Yami
#8: Egyetértek, sokan nem hallottak még garanciáról.
Falcon kolléga pl. a mai napig nem tudja mire való a garanciális szerviz. Ezért kellett neki 5 Xbox 360-at venni, mert mindegyik 3LED-es lett amint kivette őket a dobozból. Még arra sem volt ideje, hogy bedugja őket a konnektorba.
11.
11.
metercsiken
Még szép......
Én mondjuk már alig várom, hogy nekem is legyen egy gépem( 1-2 év )
Szóval még az is beleférne, ha cseréltetni kellene....... ha most kapnék egyet! : )
9.
9.
simon 555
Amíg ilyen alacsony a hibás gépek száma (már pedig nincs bizonyíték arra, hogy pár ezer darabnál több lenne hibás) addig rendben van és felesleges a hiszti szvsz.
Ha lenne egy 10-20%-os a hibás gépek száma akkor megérteném a hisztit, de így nem...
Oké, annak aki pont belefut a hibába megértem, hogy szar érzés, de hát ez van. Elektronikai eszköz, ráadásul újonnan bevezetett. Meg van az esélye, hogy hibás. Én is vettem már VGA-t PC-be, és amint bedugtam, már vehettem is ki, mert nem ment. De van haver aki tápegységgel járt így. Szóval az ilyen hibák mindenhol jelen vannak. Én azt mondom inkább örüljünk, hogy csak ilyen kis mennyiségben van jelen a hiba.
8.
8.
Azért van hírértéke ennek, mert egy új konzol esetén ha van 1% alatti galiba, rögtön felbukkannak a különféle fanboyok bejegyzései/hírei, hogy a SONY ÁTVER, ROSSZ A KONZOL, BASZHATOD A PÉNZED, stb. jellegű szövegek. Ami ugye eléggé nevetséges :)
7.
7.
felegyi
#6: Azért van különbség a kínai és a kínai között... nem azért szar egy termék mert kínában rakják össze, hanem a gyártástechnológia miatt. Jó cégnél is tudnak szart gyártani, ha akarnak...
6.
6.
dBLOOD
Persze, ez a garancia. Nyilván idegesítő, és nem is pozitív reklám. Manapság amikor mindent Kínában gyártanak, benne van a pakliban még márkás termékek esetén is. Néha még az a jobb eset ha valamit Kínában gyártanak és nem filippin gyerekek napi egy dollárért, vagy nem bevándorlók egy texasi pincében működtetett sweatshopban.
Azért tényleg picit égő, nyilván ezért hír.
4.
4.
Fight!
3# +1 Ha már az ember vesz vmit akkor csak jot vegyen!
1.
1.
akifourteen
Ez varhato volt nem tudok meglepodni rajta de ez a magyarazkodas nem kell,ez van es kesz.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...