Feljavították a PC-s Watch Dogs grafikáját

  • Írta: fojesz
  • 2014. június 17.
  • Hír
Link másolása
Óriási balhé lett abból, hogy a Watch Dogs nem úgy néz ki, mint az E3-as bemutatkozásakor, de úgy tűnik, erre is van megoldás: egy modder szerint PC-n visszaállítható az eredeti látvány.

Nem igazán örültek a rajongók, mikor kiderült, hogy a Watch Dogs végleges változata nem úgy néz majd ki, mint ahogy azt a játék 2012-es és 2013-as E3-as demója lefestette, de úgy tűnik, van megoldás a dologra - PC-n legalábbis biztosan.

Modderek észrevétele szerint ugyanis viszonylag könnyedén visszaállítható az a látvány, ami a kiállításokon tárult a szemünk elé, miután a Ubisoft nem vette ki a játékból az extra effekteket, csupán letiltotta őket - talán stabilitási okokból. A Guru3D fórumán néhány kép társaságában részletesen leírják, mit lehet kihozni még a játékból, illetve az is kiderül természetesen, hogy ehhez mit kell tenni.

A TheWorse nevű modder meg tudta növelni az NPC-k számát, "sűrűbbé" tette az esőt, javított a fény- és árnyékeffekteken, és elmondása szerint még csak nem is végleges a lista. Köszi, kopic!

48.
48.
MangaBoyKing
#24: Egyetértek, nulla hangulata van ennek a khm játéknak, bár én nem nevezném annak, kb fél órát próbálkoztam vele, aztán uninstal és pápá .
Marad a gta .
46.
46.
Adamknight
Ajánlom annak, aki tud angolul. https://www.youtube.com/watch?v=b43ZlqPvBDs&list=UUy1Ms_5qBTawC-k7PVjHXKQ
45.
45.
dzsiádzsó
#40: Ez érdekes elmélet, de anno ezt csinálták a Far Cry3-nál is, csak éppen ott egy 2007-es Crysis is szebb, így nem lehet hardver problémára fogni! Ezek az ingame trailerek tetszik vagy sem renderelt szarok, ez adja a különbséget! Anno egy sima Gran Tursimo a visszajátszásnál mennyit tudott javul, egyszerűen elszámolják a grafikai motor erőforrásait a fejlesztők, ennyi.
41.
41.
drat576
#40: Még csak annyit, hogy szerintem így is nagyon jól néz ki a WD, pont hogy nem ezzel a részével van a baj.
40.
40.
drat576
#23: Szerintem arra számítottak, hogy mostanra (vagy akár fél évvel ezelőtt) hardverileg beéri magát a játék. Ez nem történt meg (csúsztatással sem), a fejlesztők meg csesztek tenni bármit is, így kicsit lecsorbították a látványt ééés ennyi.

A Saints Row-t meg nagyon szeretem :)
29.
29.
Brenor
#22: Cristiano ezeket a kommenteket komolyan gondolod vagy csak szórakozol? :D Azért fura, hogy 23 évesen ilyeneket írsz. :D

Nekem egyáltalán nem tetszett a watch dogs, óriásit csalódtam benne, így fél óra játék után. Amd kártyákra még rosszabbul portolták, mint anno a rockstar a gta 4-t. Nem csak ezzel volt a gond, hanem nem volt a játéknak hangulata, és a kocsik írányítása, inkább hagyjuk. Majd ősszel a gta 5 hozni fogja a várva várt szintet, remélhetőleg jobb emberek dolgoznak a portoláson.
26.
26.
mestermagyar
#25: Basszus amikor meghallottam először a szinkronhangokat...

Mintha egy 10 éves játékból lopták volna a minőséget.
25.
25.
dzsiádzsó
A buherálás után sem közelíti meg az E3-mas szintet... Ez hülyeség! Egyébként a Far Cry 3-om sokkal nagyobb visszalépést mutatott, balhé azért se ott se itt nem lett! Technikailag a fény és a víz effekteket leszámítva a GTA IV (mondom négy) is agyonveri, borzasztó gagyi az egész, scriptek nevetségesek vannak megírva, olyan amatőr dolgokkal fűszerezve, hogy nem hogy nextgen, de még a ps2-es True Crime is túlmutat rajra....
24.
24.
Grabowsky30+
#14: Teljesen egyet értek, ez a játék egy közepes felejthető produktum! Totál lelketlen élettelen valami amivel el lehet karcolni pár órát, de gtaval nem is lehet egy lapon említeni és szerintem a sleeping dogs is jobb volt a wd-nél! Attól, hogy lesz ultra graf. még a játékmenet unalmas marad, az autókat vicc marad irányítani, persze marha szép ezzel nincs baj!
23.
23.
K2 The Highest
#15: Tesa, szvsz jobb lett volna már 2012-ben elfelejteni ezt a grafot, ha nem tudják vagy nem akarják tartani. Ne mutassák meg, ha nem tuti, mert az ilyen húzások idővel majd megbosszulják magukat, s nem lesz se vevő, se pénz. (ofkórsz)

Egyébként Nekem tetszik, még így is, s nem csak a látvány, de maga a játék is.
A GTA IV sajnos nem fogott meg, az ötödiket ugyan várom PC-re, de addig is ez most a favorit. A Sleeping Dogs pedig egy ultrabrutál játék, imádom minden percét és optimalizáltság terén sem problémás, tökéletesen skálázható és kellemesen korrekt a grafika.

UPD.: A SR3 tényleg optimalizálatlan bughalmaz volt, de azóta tán kapott peccseket.
22.
22.
Cristiano
20.
20.
Csoadlatosn "elethuen csillog az az aszfalt.
Kivinnem a grafikust aztan pofanbasznam egy kukafedovel, hogy elteruljon es lassa kozelrol, hogy is viselkedik egy uttest ilyen fenyviszonyok kozt.
Plussz az ut mindig hosszaban savos nem keresztbe.
Nagyon cudar.
19.
19.
Ecneb
#18: Nem véletlen hasonlítják az általad említett játékokhoz. Kb 1 szinten vannak...
18.
18.
JcGross
#15: Optimalizáltan??? Kérlek, játszottál te már a Sleeping Dogs-al? Vagy akár a Saints Row 3-mal? Még a több éves GTA IV is sokkal jobban néz ki mint ez a szenny, arról nem is beszélve, hogy ezeknek a kimaxolásához töredéke elég mint a WD max grafhoz.
17.
17.
drat576
#15: Ja és így is 3 GB VRAM kell az ultra textúrákhoz, most akkor ez minek?
15.
15.
drat576
Szerintem nem véletlenül vettek vissza a látványból, ciki lett volna odaírni az ultra graff mellé hogy Nvidia Titan Z...
Inkább optimizáljanak tovább, írtsák a bugokat stb, és lehetőleg hivatalosan. Nem igazán tudom milyen szinten támogatott a moddolás a játékban (biztos jó szinten van ha ilyenekre képesek) csak ne az legyen, hogy az amúgy is szar uplay-es update-ek mellé még a modokat is állandóan frissíteni kelljen mert itt-ott már nem kompatibilis pár textúra vagy effekt.
Igazából amit éppen csinálnak szerintem pont a legfeleslegesebb dolog ennél a játéknál. Egy amúgy is közepesen muzsikáló produktumnál pont hogy nem ez lenne a lényeg. Szarakodjak a uplay-jel, driverekkel, modokkal, frissítésekkel, hogy végre belépjek max egy fél órára, mert utána kb kezd hullani a hajam a játékmenettől, fizikától és irányítástól.
14.
14.
McDuff
Nekem tegnap volt hozzá szerencsém 360-n,nem számítottam sokra,de ez még azt is alul multa,egy assassins creednek a közelében sincs,nem hogy a 4. résznek,de még a 3.-nak se.
De mivel nem vok egy grafikabuzi,még szemet hunytam vna felette,ha lenne hangulata,de hát az sincs,számomra...kikurt súlytalan és lelketlen ez a játék
13.
13.
h.jozsa
Jó lessz nekem a next-gen gta5....avval nincs ennyi gond!!!
12.
12.
traumraise
#11: ez így van mert ez egy arcade játék sajnos. Ha az autó élethűen rommá törne egy oszloppal való találkozásnál, akkor meg azon lenne mindenki kiakadva hogy lehetetlen elmenekülni, autót vezetni :) nehéz ügy
11.
11.
sajttaller
#10: Igen, alapvetően nevetséges az autók fizikája, mintha valami rossz árkád játék lenne... meg lehet szokni, és lehet vele játszani, de azért akkor is gagyi.
10.
10.
kristof97
#8: Ha számodra egy játék nem a grafikától lesz jó, akkor nem. De én úgy tudom, hogy azért tudta az emberünk ezt megcsinálni, mivel a Far Cry 3 Dunia engine-jére épül a WD motorja is. Azt el kell ismerni,hogy szépen megcsinálta, de ahogy hallottam (és videókon láttam), inkább a fizikával vannak bajok, mintsem a grafikával.
9.
9.
Ecneb
#8: 1 fokkal igen, viszont ez még kezdetnek is kevés. A gondokat gyökeresen kéne megváltoztatni.
8.
8.
SLi
és most ettől jobb lesz a játék?
6.
6.
drat576
Asszem a régebbi konzolokon kevesebb az NPC
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...