Ezért változott meg az új Tony Hawk grafikája

  • Írta: fojesz
  • 2015. augusztus 15.
  • Hír
A Gamescomon meglepték a játékosokat a Tony Hawk's Pro Skater 5 fejlesztői, eléggé megváltoztatták ugyanis a játék grafikáját. Ha nem is lett sokkal szebb, stílusában már eléggé elüt az eredetileg mutogatott változatoktól.

Habár volt már példa hasonló változtatásra a játékiparban (emlékeztek még a Borderlands eredeti kinézetére?), a Tony Hawk-bejelentés több szempontból is furcsa volt: miért váltottak a készítők, és miért pont most, alig másfél hónappal a játék megjelenése előtt? A legtöbben persze arra tippeltünk, hogy a készítők a játék csúnya grafikáján szerettek volna tupírozni picit, de állításuk szerint nem ez a helyzet, nem a játékosok negatív visszajelzései miatt döntöttek így.

A Robomodo vezérigazgatója, Josh Tsui a GameSpotnak adott interjút, amiben elmondta: mindig is ilyen látványvilágban gondolkodtak, azonban eltartott egy ideig, míg megbizonyosodtak arról, hogy ilyen stílus mellett is tudják hozni a bűvös számokat, vagyis a játék képes zökkenőmentesen, 60 fps-sel futni 1080p-s felbontás mellett. Tsui szerint elsődlegesen a húszfős multinál voltak kérdőjelek e téren.

A Tony Hawk's Pro Skater 5 szeptember 29-én jön PS4-re és Xbox One-ra, míg PS3-ra és Xbox 360-ra november 10-én jelenik meg.

6.
B.V.Ampire
Ez a cikk már volt nem? Ugyanezzel a szöveggel...és még mindig nem értek vele egyet
5.
Simsfan
"Ha nem is lett sokkal szebb"

...de legalább rondább! Erről pofáztam az előző cikknél is!
3.
TheBate
"Nem hittük hogy sikerülhet, de keményen kódoltak a fiúk, ez volt a cél mindvégig..." - Istenem, milyen bullshit szöveg ez, ráadásul egy hét volt mire kitalálták.
2.
KeXxX
Nem lesz itt 20 fős multi.. nem lesz olyan hülye aki megveszi majd ezt a szart.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...