Szinkronos előzetesen a Kupolaváros

  • Írta: zoenn
  • 2015. november 19.
  • Videó
Az Overon Station megígérte, így végre itt van az Unreal Engine 4-gyel hajtott Kupolaváros szinkronos előzetese. A videó első felében az atmoszférát mutatják be Petri Alanko zenéivel, majd megismerkedünk a főhősökkel is.

A magyar Overon Station első játéka Nemere István: A kupolaváros titka című regényét dolgozza fel. Az anyag kalandjáték lesz, ráadásul a látványért az Unreal Engine 4 felel majd. Ahogy azt pár hete az exkluzív bemutatónkban olvashattátok, a Kupolaváros komplett magyar szinkront kap, ismert művészek tolmácsolásában.

Az előzetes első felében a hangulattal ismerkedhetünk meg, majd egy átvezetőt nézhetünk meg, melyben hőseink megérkeznek a Kupolavárosba. Ez már gameplay.

Nos, a szinkron olyan, amilyen, örüljünk neki, hogy egyáltalán van. Ariel hangjáért Csuha Bori felel, Larsét Szvetlov Balázs, Donét pedig Gacsal Ádám kölcsönzi. A zene pedig Petri Alanko munkája, akinek az Alan Wake zenéit is köszönhettük.


A projekt Kickstarter-kampánya a jövő év elején veszi kezdetét. Ha minden jól megy, a Kupolaváros 2017 elején érkezhet PC-re, majd valamivel később PS4-re és Xbox One-ra is. Minden az adománygyűjtés sikerétől függ.

18.
#17: neked meg az apád fszát svanyúgyökér
17.
spidey
Sajnos tipikusan magyar. Olyan semmilyen, stílustalan az egész. Pedig az ötlet jó.
16.
Effecta
PSX-es korszakom alatt tudtam erre a grafikára nyálazni a TEKKEN 2 endingjein.
15.
#14: Mielőtt csatolnád a CV-det ide, ...nos hát..kit érdekel? A hozzáállás ami gáz, hogy bemutatnak itt egy faszának tűnő kis hazai próbálkozást, totál a project elején jár a dolog, te meg törpe-novállát gurítasz a post alá hogy mi miért nem jó. Használd a szakértelmed inkább optimistán és alkoss valamit, majd mutasd be, mit alkottál, azt meg hogy egy hároméves gyerek miért nem jut be majd a fősulira...inkább ne taglaljuk.
14.
#10, 11: Ezt ismered : "Aki nem tud arabusul az ne beszéljen arabusul" ?!

1987-óta élek "gépi-kód, asm, pas, c/c++, lsp, arx, java, php, html"-ből . ( egyáltalán tudod-e ezek mik ? :) Programoztam c16, c64, amiga, pc-x86(unix, dos, win), pc-x64 (unix, win), arm, cnc, proximity és számtalan felületen. Elég jól megélek belőle. Van olyan vállalat-irányítási rendszer amihez core szinten közöm van, sok száz milliós ( régebben több milliárdos ) cégek használták / ják a mai napig, de írtam programot önkormányzatoknak is. Hobby szinten is programozok ( / tam) c16, c64, pc-dos, pc-win, pc-unix, arm "felületen" audio-vizuál környezetben ( játékot is ), használtam dx 7,8,9,11 valamint ogl 1.x- 2.x és ogl-es 2.0 -t. Lehet, nagyképűség, de én azt mondom ( sok éves tapasztalattal a hátam mögött ), ezek a srácok lehet, hogy lelkesek, de az önmagában ez vajh mi kevés. Ha akarsz hiszel nekem, ha nem nem... :) Ez a lényegen nem változtat. PONT. :)
13.
tardisen98
#5: Szeirntem azért lett lány, mert furcsálnák, ha egy férfi ilyen nevet viselne.
12.
Aanash
Kb alfa verzió szintjén áll a játék.
Mégis mit kellet volna mutatni?
Alá írom hogy sokszor igaza van az itt lévő emberek nagy részének amikor negatív véleményt formálnak meg egy játékról, lásd: The Order 1886, de én örülök annak, hogy egy magyar fejlesztő csapat csinál egy magyar író könyvéből játékot, ami magyar szinkront is kap és próbálok pozitívan hozzá állni, persze ez nem egyenlő azzal, hogy lehet szar is mert magyar így tök mindegy.
Mondjuk eddig amelyik játékokhoz pozitívan álltam hozzá, mind kuka lett, de most érzem az erőt:)
10.
666, csinál jobbat, ne ide siránkozz, köszi
9.
Nagyon ott van szeren, jó a hangulat:) Hajrá, szurkolok nagyon:)
Szuper lesz....:O)
8.
Thor Vath
Szerintem frappáns húzás Ariel lányra cserélése, így érdekesebb, mintha a kis dundi lenne (bocs, Ariel), de a lilahajú csaj karaktere mégsem igazán tetszik. Egy kis dizájn tunning még ráférne az egészre, így nagyon műanyag.
7.
markoci555
Nekem a szinkron nem nagyon jött be, de a zene sem. Maga a zene okés, de ilyen boldogabbnak tűnik, erre meg tök szomorkás, kiüresedett és sötét játékbeli helyeket mutatnak.
6.
frankdelgado
#5: Az utolsó mondat így helyes:

Most akkor ezek nem olvasták el a regényt, vagy direkt raktak bele csajt, ami nem lenne baj, ha Ariellának hívnák......
5.
frankdelgado
#2: Hát bizony el kéne olvasni. Nekem gyermekkorom nagy olvasmányai voltak a 3 FIU kalandjai, Ariel ugyanis nem leányzó a regényben. Az Ariel név is férfinév (a kis hableány óta mondjuk nekem is furcsa). A Női variáció az Ariella. Most akkor ezek elolvasták a regényt, vagy direkt raktak bele csajt, ami nem lenne baj, ha Ariellának hívnák......
3.
Azadojat
#2: Egyet kell értsek veled, sajnos. Ebben a produktumban ez idáig egyedül a zene állja meg a helyét. A többi, olyan... hát...izé... Kis Vukos :(
https://www.youtube.com/watch?v=1_qHmav4_28
2.
Nem egy friss hír, már vagy két / három hete láttam valamelyik magyar portálon, de végül is mindegy. Szomorú vagyok, akkor is leírtam és azóta sem gondolom másként: tipikusan magyar "amatőr" betegségben szenved, olyan hangulata van, mint a szomszédoknak. Bár ezen lehet, hogy Lenke néni meg fog sértődni ?! :D A szinkron jelen esetben inkább ront a hangulaton, olyan, mint az első Witcher féle... "öh öh öh hát halottizék" szinkronja. Azon is először sírtam, majd fél óra után könnyesre röhögve játszottam. De órák kellettek mire megszoktam és már nem zavart. ( A kulcsszó pedig a zavar-on van... )

A másik, hogy rendszeresen megy a nyavalygás, hogy grafika így, grafika úgy és olyankor mindig védeni szoktam a produktot, hogy a design és művészeti felelősökön múlik a látvány nem pedig a poligonszámon, alkalmazott technológián. De jelen esetben ez hatványozottan sérült! Az, hogy egy kvázi indie pár fős fejlesztő csapat nem hozza azt a minőséget, mint egy több száz fős profi csapat sokszor ellensúlyozza a kreativitás, egyedi megoldások alkalmazása. Nos ez itt nagyon nem áll fenn és az alkalmazott technológia reklámozása is csak nyomorult reklámfogásnak tűnhet. Pont amikor azzal akarjuk eladni, hogy ez U4 és nem azért néz ki ilyen jól, mert U4. Nagyon nem mindegy !

Mellesleg semmi olyat nem látni az egészben, ami indokolja a technológia reklámozását, hiszen ezt ilyen minőségben akár Directx7-en is meg lehet csinálni, fixed function pipelinenal, shaderek nélkül, software-skinningel... Egyetlen dolog izzasztaná meg a cpu-t a shadow-map hiánya, épp ezért shadow-volume-ot kellene használni, cserébe viszont szép árnyékok lennének, nem ilyen mosott rusnyák. :) A karakter-animáció pedig olyan természet ellenes, gyenge minőségű, már a szintén dx7-et használó 2000-ben megjelent No One Live Forever is jobbat villantott. Ez itt olyan suta és természet idegen.

Szurkolok nekik, de be kell vallani, egyre inkább azon gondolkodom, hogy el kellene inkább olvasnom a regényeket, mert ebben nem lesz nagy öröm... Sajnálom!
1.
Ruga
Nekem nagyon bejött! Kiváló zene és végre jó szinkron! Már csak azt a unreal engine-t kell rendesen megizzasztani és lehet belőle egy csodás alkotás. A triológiát még nem olvastam, de most pótolni fogom. Nagyon szurkolok nekik!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...