Assassin's Creed - az első részbe is terveztek multit

  • Írta: fojesz
  • 2015. december 24.
  • Hír
Link másolása
Habár csak később jelent meg benne, a Ubisoft már az Assassin's Creed-sorozat első részénél is kísérletezett a többjátékos móddal. A legviccesebb, hogy egy bug révén még a premier után is elő lehetett csalni a maradványait.

Az Assassin's Creed-sorozatba a Brotherhood alcímű epizód hozta be a többjátékos módot, a rajongók pedig egészen a Black Flagig örülhettek a kompetitív multinak, utána a Unity co-opra cserélte a közösségi mókázást. Az idei epizód, a Syndicate már csak egyjátékos módot tartogatott, a fejlesztők ugyanis jobbnak látták, ha a Unity félresiklása után nem osztják meg a figyelmüket, és kizárólag a sztorira koncentrálnak.

Érdekesség azonban, hogy a Ubisoft már a sorozat első részébe is szeretett volna multiplayert tenni, ezt Julien Merceron, a cég egykori technikai vezetője árulta el egy, a párizsi Cité des Sciences et de l'Industrie-ben tartott előadás során. Merceron nem részletezte különösebben, hogy mit tudott a multi, csak azt jegyezte meg, hogy bár kivágták a címből, egy bug révén még a megjelenés után is elő lehetett hozni a "maradványait": ha bedugtál egy második kontrollert a konzolodba, egy második asszaszin is felbukkant a képernyőn. A hibát azóta javították persze.

Merceron a Ubisoft után a Square Enixhez ment, később pedig a Konaminál kezdett el dolgozni. Ha ismerős a neve, az nem véletlen, mikor kiderült, hogy a japán cég ejteni készül a konzolos fejlesztéseit, az ő távozása is előkerült, ugyanis ő volt a Fox Engine fejlesztésének egyik kulcsfigurája is. A napokban jelentették be, hogy a Bandai Namcóhoz igazolt.

10.
10.
Heldengeist
#7: Nem, ez a játék mindig rossz volt. Már akkor is jóval magasabban volt a léc, amikor az első rész megjelent.
7.
7.
NECROSMOKE
Szerintem nagyon jo volt. Persze melyik jatekban nincs onismetlo misszio?
Sztm mindegyikben van, tobb-kevesebb.
A problema az, hogy kurva felgyorsult lett a jatekipar, sok a konkurens es az emberek tobbet varnak el a fejlesztoktol.
Es ahogy a mondas is tartja, a menyiseg a minoseg rovasara megy.
5.
5.
dcba
#4: Valoban repetative volt, de akkor ez olyan latvanynak szamitott, h levizeltem a bokamat, foleg, h nekem szerencsem megjelenes napjan megvenni a jatekot es HDTV-t venni a PS3 melle. Akkor ez a jatek baromi jonak szamitott es sokat nyomtam vele, csak az idiota jelenkor ne lett volna benne, az total szetbaszta az egeszet szamomra.

A masodik assassin meg jo volt es sztem onnantol az osszes resz csak a masodik resz onismetlese.
4.
4.
GAMEROD
Miféle multi ha még a single player része is egy önismétlő vacak volt?
3.
3.
DnTxLoL
Melyik sztorira koncentráltak? Amelyiket sajátkezűleg szétfaricskáltak? Szomorú, hogy a híres AC-ról, ami teli volt mindennel ami szem-szájnak, képzeletnek ingere, napjainkra már csak balladák szólnak. A mellékküldetések helyenként érdekesebbek voltak, mint a fő sztori (Syndicate). Hova süllyedünk még, vagy egyáltalán lehetséges ez?
2.
2.
Heldengeist
Még jó, hogy nem pazaroltak rá túl sok erőforrást. Így is repetitív játék lett gyakorlatilag nulla tartalommal. Egy játszható techdemó az előző konzolgenerációhoz és a DX10.1-hez... habár a DX10.1 támogatást is kipatchelték belőle.
1.
1.
mestermagyar
El tudom képzelni a change listet:
-Ingyenes map DLC bug javítva.
-Felesleges küldetés eltüntetve.
-moddolhatóságot szabaddá tevő bug javítva.
-Élvezetes játék bug javítva.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...