DayZ - így fut majd DirectX 11 alatt

  • Írta: fojesz
  • 2016. március 27.
  • Videó
Link másolása
Ahogy azt már megírtuk, a Bohemia Interactive gőzerővel dolgozik a DayZ DirectX 11-es változatán, most pedig érkezett egy videó, amelyen tovább mutogatják, hogyan fut majd a játék új verziója.

Akárcsak az előző, az új videó sem lett rövid, a DayZ-rajongók számára viszont mindenképpen érdekes lehet, elvégre kiderül, hogy mire számíthatnak a játék DirectX 11-es változatától. A felvételen Brian Hicks kreatív direktor konkrét példákon keresztül, képkockaszámláló segítségével mutatja be, milyen teljesítménybeli különbségek lesznek a DirectX 9-es verzióhoz képest.

12.
12.
goblinfing
Ebből nem lesz semmi, aki pedig még mindig azt reméli hogy lesz engine váltás az kurva naiv.
10.
10.
Derivel
#9: Az Arma 3-ban DX11 van alapból, és idén jön a DX12. De nem hiszem, hogy hatalmas változásokat fog hozni.
9.
9.
Dio papa
#3: DX11 már idén lesz az ARMA3-ban is elvileg.
8.
8.
mestermagyar
#7: Jólvan nem tudok biztosat csak valami hasonlót motyogott az egyik hírben.
7.
7.
Derivel
Jól néz ki. Végre látjuk, hogy mire ment el a fejlesztők ideje. Habár az Arma 3-at még mindig jobb vételnek tartom, mert ott is megkaphatjuk ugyanezt.

mestermagyar: honnan tudod, hogy az Arma 4 is erre a motorra fog készülni? Főleg, hogy még a Bohemia sem kezdett el a folytatáson gondolkodni. Szerintem simán a Real Virtuality 4-et fejlesztik tovább Real Virtuality 5-re.
6.
6.
antiqwiz
#3 Osztom a véleményed! Elszomorító hogy "félredobta" a játékát Dean Hall...
4.
4.
Gykrizsi
#3: Arról nem is beszélve, hogy jó egy éve beszélnek konzolos verzióról is, persze arról azóta sem halottunk.
3.
3.
mestermagyar
Ez a játék fejlesztési szinten egy időnyelő még úgyis hogy csak directx 11-re sikerült átportolni(egy enginere ami elvileg ARMA4-ben fog dolgozni? Ugyan már). Míg valaki 2 év alatt felhúz egy játékot a 0-ról addig egy dayz a 100%-os mod megléte mellett sem képes rá. Még mindig nem vágom mire ment el ez a 4 év. Volt egy fullkész mod mindennel benne ami csak kell és aztán? Ez még mindig nem egy dayz mod 2x annyi tartalommal, ez még mindig csak a dayz mod amit 4 évig optimalizáltak sikertelenül.
2.
2.
Stranger
#1: Nem is grafikáról van szó hanem a teljesítményről.
1.
1.
Lorem Ipsum
Eddig sem a grafikával volt a baj, hanem a netkóddal. Amíg azon nem javítanak, soha a büdös életben nem lesz ebből épkézláb játék.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...