Quake - elképesztően néz ki Unreal Engine 4 alatt

  • Írta: Shifty
  • 2016. július 28.
  • Videó
Csak reménykedni tudunk abban, hogy a UE4Arch által kezdeményezett Quake 1-es rajongói projekt a közeli jövőben komolyabb formában is megvalósul. A Quake klasszikus első térképe ugyanis pazarul fest Unreal Engine 4 alatt.

Amíg a Bethesda az idei E3-on bejelentett Quake Championsszel igyekszik visszahozni a klasszikus shooter hangulatát, addig vannak olyan rajongók, akik a múltnál leragadva, de azt modernizálva igyekeznek szeretett játékuk előtt tisztelegni.

Az UE4Arch által indított projekt is ilyen. Ebben a Quake 1 klasszikus első pályája, az E1M1 kap egy elképesztő felújítást, méghozzá az Unreal Engine 4 közreműködésével. Nemrég még csak képeken csodálhattuk meg a készülő alkotást, most viszont már videónk is van.

37.
kastorhun
#35: 17-ben jön a Cyberpunk?
Ez még viccnek is rossz.
35.
felegyi
#34: Azért a technológia fejlődik, így hogy maradhatna 25 év múlva is top game? Jelenleg 2016-ban nem találsz "jobb", szebb vagy részletesebb játékot mint az UC, pont. Az hogy 17-ben jön majd Red-éktől a Cyberpunk és tarol majd mindent, attól az nem azt jelenti hogy az UC már csak egy középkategóriás játék lenne... minden kornak megvan a maga aduásza ami olyat rak le amit eddig még nem láttunk.

"Semmi forradalmi nem köthető hozzájuk" - Filmszerű történet mesélés? Lelke van minden játékának, szinte él. The Last of Us? Anno az volt az etalon, most az UC.
34.
Chrysh
#33: Nincs nekem semmi bajom az UC-vel meg a konzollal, de erős túlzás már most világlegjobbjának kinevezni. Majd ha 25-30 év múlva is ezt fogják szajkózni, hogy mi király ez a játék akkor talán el lehet gondolkodni.

Mellesleg (írtam másutt is) figyeld meg, hogy a ND a TPS-eken kívül nem csinált még soha semmit. Tudják ők is, hogy van egy zsáner amikben ők a profik: ebbe lehet jó kis sztorit és pörgős akciót suvasztani úgy, ahogy másba nehezen. De ettől függetlenül semmi forradalmi játékmechanizmus nem köthető hozzájuk.
33.
DON GONDOCS
#31: Hatalmas PS fanként elmondom hogy hatalmas parasztvakítás az uc-is, azt megkell hagyni hogy látványos és jól scriptelt események, jól adagolt lövöldözős és platform részek gazdagítják a játékot, de 1-2 végigjátszás után akár nehezebb fokozaton,, felejtőssé válik ezis, a multi ideig óráig szórakoztató és rengeteg játékmód van..

Akinek a videójáték a hobbija annak mindegy min játszik ha örömét leli benne.

26.
user101
Szép az az egy textura amit használtak és éles a kép, élesek az élek, de főleg fényesek a fények... :) De komolyan, semmi olyat nem láttam amit egy közepes directx9-es kártyával ne lehetne legalább ugyanígy vagy szebben megcsinálni...
Nem ez lesz az a projekt ami majd megrengeti a világot ...
24.
leigazoka
Egy szuperkonzol nem létezik.. mert ezek inkább multimédia boxok, mint játék gépek. Az UC4 ben meg a bőr leképezését még mindíg elcseszték. Környezet ok, haj + szőr ok, de a bőr gáz... Ezzel szemben még egy BF4, BF1 ben is élethűbb egy karakter. Ha nagyon rágyúrnak majd az UE4 re és Vulkanra + az AMD teszi a dolgát nem sok jövője lessz a konzoloknak.
22.
gel00
Baromi jól fest! Reméljuk lesz belőle valami.
21.
Buggy
#19: én most kezdtem bele, mert mindenki odáig volt érte Most már értem, hogy aki játszott vele, miért húzta le annyira a Falloutot :D. Örülök neki, hogy előbb a Fallout 4-et vittem végig és azután kezdtem bele a Witcherbe, így két nagyon jó élménnyel gazdagodtam.:D
13.
GODL1KE
Hááát ez még kevés.
2.
KopyAti
Most játszok a Vanishing Of Ethan Carter-el PS4-en, ami alatt szintén UE4 dübörög, és eszem f@szom megáll, hogy hogy néz ki! Ráadásul 5 gb az egész játék! Brutalika! Jöhetnek most már az UE4-es játékok! :)
1.
Heldengeist
Quake Unreal Engine-nel. Ez szentségtörés.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...