GC 2016: Paragon - elstartolt a nyílt bétateszt

  • Írta: zoenn
  • 2016. augusztus 16.
  • Korai verzió
Link másolása
Immáron minden érdeklődő számára elérhető a Paragon bétatesztje - erősítette meg az Epic Games. A 5v5-ös küzdelmekre koncentráló free-to-play MOBA-t már a PC-sek és a PS4-esek is nyúzhatják.

Noha a Paragon korai hozzáférésű változata már március óta elérhető, a nagyközönség számára csak mától nyíltak meg a szerverek. Azóta jelentős változáson esett át a free-to-play MOBA, a hősöket finomhangolták, és számos új játékmód került bele. A karakterek szintet lépnek, és kártyákkal is megbolondíthatjuk a játékmenetet.

A nyílt bétateszt PC-re és PlayStation 4-re érhető el.

A jelenleg is zajló livestreamen a készítők a legfrissebb változásokat demózzák, illetve a monetizáció működéséről is tudakozódhatunk.

10.
10.
Osztom a többiek véleményét, eleinte nagyon vártam a játékot, de már a closed beta idején éreztem, hogy ez így kevés. Unalmas, ingerszegény. A látványon kívül semmi nincs, amit jobban csinálna a többi MOBA-nál.
9.
9.
_NMI_
Kipróbáltam. Csak egy pálya van benne? Ez így elég unalmas egyelőre, de nem baj, mert egész élvezetes a játék.

Vagyis csak lenne. Ugyanis Coop vs AI-ban gyúrtam magam hármas szintig, majd mentem egy darab pvp-t. Gyerekek, majdnem másfél óra volt. Tudom, hogy kezdő vagyok és bevallom azt is, hogy a HoTS-on kívül közöm nem volt mobához. De ha ez a minimum 70 perc is általános, akkor nekem ez ennyi volt. Nem tudok ennyi időt egyben, megszakítás nélkül rászánni egy játékra.
8.
8.
#4: Te hogy tudsz mindenhol ennyi hülyeséget összehozni? QC - Paragon - UT - OW. Remek hasonlítgatások, szeretnék egy hasonló minesweeper / super mario kivesézést is.
7.
7.
Quentaro
Ritka, hogy egy multi játékban gondolkodni kell.
6.
6.
PaprikaJancsi
5.
5.
shatterhand
Konnektor podcastjet erdemes meghallgatni mult hétről. Az meghozza a kedvet ,részletes es remek kedvcsináló a játékhoz.
4.
4.
Necreon
Háááát, meehhh. Igazából ránézésre látni hogy az Epic készítette. Ugyanaz a baja mint az Unreal Tournament-eknek mindig is volt, csak a maguk idejében még nem számított problémának - hogy egy totál összefüggéstelen, széteső katyvasz a vizuális design. Az UE3-nál is rezegett a léc mert akkoriban azért már elvárás volt egy kohézív világ / univerzum felépítése, de 2016-ban ez szvsz gyalázatosan gagyi.

Mint ha összeült volna egy oviscsoport és mindenki kitalálta volna az általa legmenőbbnek kitalált hőst és bedobták egy játékba, mindenféle kontextus nélkül, mindenki más fajú, mindenkin totál eltérő technológia van, mindenki totál más szinten használja azt ki (karból átépülő ágyú meg íj és nyíl... ). Az Overwatch-nak ugyanez lehetne a baja ha nem lenne mögötte egy nagyon jól megírt háttér amit többféle média formában prezentálnak (képregények, cinematic videók, írásban), hasonlóan jól megírt karakterekkel. De itt az egész lelketlen, annak tetejébe hogy gagyi.

Ingyenes címként a játékmenet még eladhatja "Overwatch Light" íratlan alcímmel, de fizetős játékként ez szvsz bukásra van ítélve.

Egyetlen franchise tudja még eljátszani ezt talán úgy hogy működjön is, az pedig a Quake Champions, mert a nosztalgiára épít felújított karakterekkel.
3.
3.
DarkLord
Még anno toltam vele, de már töröltem is. Nekem nem kenyerem a MOBA amúgy, de mondom kipróbálom. 2 menet után a 3. már nyögvenyelős volt (nem az asszonnyal mielőtt valaki félreértené "ott ennyi nem is menne" hehe na jó elég!)

Amúgy igényes a játék és a stílus kedvelői tuti valami új gyöngyszemet kapnak ebben a játék képében.
2.
2.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...