Dishonored 2 - a küldetésekről bővebben

  • Írta: zoenn
  • 2016. október 15.
  • Videó
Link másolása
A küldetések végkimenetele attól függ, hogyan játszunk a játékkal - ez nagyon lényeges aspektusa a Dishonored 2-nek. A nyitott végű missziók során megannyi választási lehetőségünk lesz, erről szól az új fejlesztői napló is.

Azon kívül, hogy a játék elején döntheünk Corvo és Emily mellett, a küldetések közben is nekünk kell kiválasztanunk az útvonalat és a játékstílust. Lopakodhatunk, elkerülve az öléseket, vagy megpróbálhatunk annyi embert elintézni, amennyit csak lehetséges. A missziók egyébiránt "epikus témákra" épülnek, számos emlékezetes helyszínt járunk be. A Crack in the Slab című küldetésben például előre és hátra mozoghatunk az időben.

Feladatainkról és minden másról a fejlesztők mesélnek az alábbi videóban:

A Dishonored 2 november 11-én landol a boltokban PC-n, Xbox One-on és PS4-en. Elképzelhető, hogy VR-mellékágat kap a széria, erről itt számoltunk be a minap.

11.
11.
Zoli0705
#10: Szerinted ezèven idàig melyik jàtèk èrdemli meg? :)
10.
10.
br1Koo
#3: Uncharted? Na ne nevettess..
5.
5.
redsovi
#3: Mivel nincs konzolom, ezért csak a PC-re jövő dolgokról tudok véleményt alkotni. Mi más lenne, ha nem a U4, nyilván... Én is imádom, pedig nem is toltam vele.
4.
4.
user101
Ha szigorúan vesszük, csak olyan lehet az év játéka amivel mindenki játszott... ;) Nem csak a gamer társadalom harmada, ötöde, tizede... ;)
3.
3.
Yetikee
1.
1.
redsovi
Simán év játéka esélyes, ha hozza a Bethesda a kötelezőt
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...