Beyond Good & Evil 2 - a késés okai

  • Írta: Shifty
  • 2016. október 19.
  • Hír
Link másolása
Michel Ancel, a Beyond Good & Evil és a Rayman-sorozat alkotója egy Instagramra feltöltött kép mellé csatolt kísérőszövegben elárulta, miért is tart 2008 óta a Beyond Good & Evil új részének fejlesztése.

Október elején hivatalossá vált, hogy többévnyi halogatás után tényleg készül a Beyond Good & Evil új része. Ahogy az akkori bejelentésből kiderült, a játék nem azonnal kerül boltokba, hiszen még csak az előkészületek zajlanak - a hírek szerint 2018-ban jelenik meg, kizárólag Nintendo NX-re.

Ancel szerencsére a bejelentés után is csepegteti a látnivalókat és információkat. Ezúttal a saját Instagram-oldalára töltött fel egy karaktereket ábrázoló koncepciós rajzot, ami mellé egy kísérőszövegben elárulta, miért is készül 2008 óta az új felvonás.

A kép még a 2008-ban bejelentett változat karaktereit ábrázolja, és mint írta, az évek során rengeteg játszható prototípusuk volt, de minden esetben olyan komoly technikai problémákba ütköztek, amelyeket nem tudtak megoldani. A folytatás esetében minden, az első részből kimaradt elemet szerettek volna bemutatni, így például kaptunk volna űrutazást, hatalmas városokat és sok-sok felfedezést. A kiadó Ubisoft előtt pedig két lehetőség állt: vagy visszavesznek a tervekből, ezzel alaposan megvágva a játék által kínált lehetőségeket, vagy amíg a technológia nem engedi, mással foglalkozik Ancel csapata.

Végül utóbbi mellett tette le a voksát a francia kiadó, így született meg a Rayman Origins. Ancel azzal zárta mondandóját, hogy még mindig rengeteg a tennivalójuk, viszont a szükséges technológia végre megvan és minden rendelkezésükre áll.

6.
6.
KopyAti
#4: Nem igazán kedvelem a sutyerák hozzászólásaidat, de most igazad van!
5.
5.
Giggsy
Annyira vártam évek óta ezt a játékot, most meg drukkolhatok, hogy ocsmány nagy bukás legyen. Ennél az NX exkluzivitásnál kevés undorítóbb dolgot tehettek volna a rajongókkal, akik miatt egyáltalán még szó lehet a játékról...
4.
4.
user101
Igen, csak ha az nx az alap platform akkor ez egy pixeles oldalscrollozos végtelen futós játék lesz... Köszöntsük a Nintendót a 21. században és adjunk neki hálát, hogy elhozza a mobilos élményt, nagykonzolra .... :DDD
3.
3.
aordog
Kamu szöveg. Minden megoldható....töltés lehet a háttérben is pl.: amikor megy az ûrhajó...lásd mondjuk a Mass Effect -et. Nem kell hogy ne legyen töltés, de manapság már kevés olyan game van, ahol csak a downloading please wait csíkot látni...
Mindenki próbálja ezt szinvonalasítani. De ha az NX teszem azt kazettás lenne, akkor ez az elképzelés valóban megoldható lenne. (vagy akkor, ha a teljes játék felkerûl a HDD-re persze csak SSD)
2.
2.
Nincs meg a technológia. :) Még az AC4-ben sem voltak képesek szó szerint mindent töltés nélkül egy mapra kipakolni, pedig az már nagy volt tényleg. A nagyobb városokat külön töltötte be a játék. Ezt szerintem még képtelen bárki is megcsinálni olyan formában, ahogy ők szeretnék, nem hogy NMS-szinten (ami egyébként szintén kamu, mert minden új naprendszerbe lépéskor is lényegében csak betöltött egy új pályát.) Ha valóban egész bolygókat akarnak, mindegyiknek a saját nagyvárosaival, zökkenőmentes űrutazással, és minden mást ami ezzel jár, akkor jobb, ha még vagy tíz évig parkolópályára teszik a játékot. Tök jó, hogy ezt szeretnék, én is örülnék neki, de itt még nem tartunk.
1.
1.
McDuff
Tán a No Man's Sky-ra vártak eddig? Remélem nem...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...