Pár napja jelentette be a Tripwire Interactive, hogy PC és PS4 után Xbox One-ra is megjelenik Killing Floor 2 augusztus 29-én. Dave Elder grafikus programozó nemrég az Xbox One X-es változatról is mesélt, így megtudtuk, milyen extrák várhatóak az erősebb konzolon.
Elder elmondása szerint egyszerű volt a játékot Xbox One X-re átírni, problémamentesen négy óra alatt sikerült működésre bírni. A játék az erősebb konzolon natív 1080p-ben fog futni, viszont a PS4 Próval ellentétben a felbontás fix lesz, nem dinamikus. Azt pontosan nem tudta megmondani a fejlesztő, hogy milyen sebességgel fut majd a játék, de jobb teljesítményre számíthatunk majd, mint az alap Xbox One-on. A fix felbontás és a jobb sebesség mellett Xbox One X-en szebb textúrákat, jobb minőségű árnyékokat és nagyobb látótávolságot is kapunk.
We don’t have a specific frame rate target for XBox One X, although the game does run at higher frame rates than the base Xbox One, even at 1800p resolution. We will be using Ultra textures on Xbox One X. We are also increasing the resolution of our shadow maps and shadow draw distance.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.